Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan tekstaa ensin

Vierailija
13.12.2023 |

Eli, tapasin miestä vuosia sitten, mutta syistä jotka ei suoraan liittyneet mieheen lopetin tapailun. Tai näin luulen.

Ennen kun katkaisin yhteyden mies vielä tunnusti tykkäävänsä minusta. Vastukseni oli töykeä.

Huom tähän asti suhde oli ollut lähinnä seksisuhde, eikä mikään miehen käytöksessä viitannut siihen että hänellä olisi tunteita, vaan hän oli välinpitämätön ja minusta hieman itsekeskeistä tyyppiä.

Nyt törmäsimme uudestaan deittiapissa ja koska minua on jäänyt vaivaamaan tämä koko asia, olin utelias tapamaan. Olemme saaneet sovittua tapaamisen, mutta kaikki on todella hankalaa. Mies ei viestitä ellen minä viestitä. Tämä on todella ärsyttävää, mutta haluaisin vaan tavata edes kerran, tämän jälkeen lakkaan olemasta se aloiteellinen ellei hänkin ole.

Hän kyllä vastaa heti ja ystävällisesti jos viestiä laitan, mutta mietin tekeekö hän tämän tahallaan, tunteeko hän vieläkin olonsa loukatuksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulukaan. Naisen tulee tehdä aloite. Ei miehen.

Vierailija
2/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulukaan. Naisen tulee tehdä aloite. Ei miehen.

Se on 50/50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuntee olonsa edelleen loukatuksi. Ei halua lähteä juttuun mukaan nyt sitäkään vähää kuin aiemmin, koska odottaa sinulta taas torjuntaa. Jos et ole hänestä aiemminkaan pitänyt, miksi pitäisit nytkään?

Vierailija
4/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
5/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

MIssä täällä muka on miesvihaa!?

Vierailija
6/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit tarpeeksi viehättävä sinua pommitettaisiin viesteillä. 

Vierailija
7/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit töykeä ihmiselle ja ihmettelet ettei häntä huvita tehdä alotteita sinun suuntaan?

Jännä.

Vierailija
8/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

MIssä täällä muka on miesvihaa!?

Aloittaja pitää miestä pelkkänä peniksenä. 

Vierailija
9/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuntee olonsa edelleen loukatuksi. Ei halua lähteä juttuun mukaan nyt sitäkään vähää kuin aiemmin, koska odottaa sinulta taas torjuntaa. Jos et ole hänestä aiemminkaan pitänyt, miksi pitäisit nytkään?

Olen kyllä aina pitänyt hänestä, mutta tuntui että tuneteeni menevät hukkaan. Hän oli niin välinpitämätön.

Vierailija
10/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin viehättävä, muut mihet pommittavat minua viesteillä. Ei vaan se yksi jonka haluaisin.

Vierailija
11/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit töykeä ihmiselle ja ihmettelet ettei häntä huvita tehdä alotteita sinun suuntaan?

Jännä.

Minusta hän oli sitä ennen töykeä minua kohtaan.

Katsos kun asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia, että tilanteille olisi yksi ainoa syyllinen.

Vierailija
12/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aina pitänyt hänestä, mutta tuntui että tuneteeni menevät hukkaan. Hän oli niin välinpitämätön.

Töykeä käytös ja suhteen lopettaminen ei varsinaisesti kerro siitä että pidät hänestä, vaan on antanut miehelle päinvastaisen vaikutelman. Siinähän nyt sitten tyrkytät itseäsi.

Vierailija
13/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kokee itsensä edelleen loukatuksi.

Oletteko oikeasti keskustelleet asiasta?

Ehkä

tuo on itsesi kiusaamista?

Seksisuhde- ei muuta?

jos muuta toivoo, niin se pitää sitten ilmaista.

Vierailija
14/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu. Kerro tuo hänelle.

Vierailija
15/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä.

Katsos kun asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia, että tilanteille olisi yksi ainoa syyllinen.

Et siis näe itseäsi syyllisenä, syytät jotain muuta koska hänkin oli paha ja vielä koitat väistää vastuuta, sen lisäksi että vaadit toista tekemään sinun hyväksesi jotain??

Narsistit toimii näin. Kato peiliin.

Vierailija
16/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä tunteita kuinka monta kiloa jäljellä? Kuinka monta prosenttia meni hukkaan miehen kanssa? Pärjäätkö lopuilla tunteilla loppuelämäsi? Vai tarvitsetko tunnetankkausta?

Vierailija
17/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kokee itsensä edelleen loukatuksi.

Oletteko oikeasti keskustelleet asiasta?

Ehkä

tuo on itsesi kiusaamista?

Seksisuhde- ei muuta?

jos muuta toivoo, niin se pitää sitten ilmaista.

En usko että hän haluaa keskustella, ellei sitten livenä. En ole miettinyt pidemmälle kun että olisi kiva tavata.

Vierailija
18/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin viehättävä, muut mihet pommittavat minua viesteillä. Ei vaan se yksi jonka haluaisin.

Siis onko tämä seinä se, jonka haluaisit?

vai onko se siksi kiinnostava, että et saa?

Toivot itsellesi sellaisen, mitä saa ja sellaisen, joka ei välitä sinusta? Olet mielestäni vielä siinä vaiheessa, ettet ole valmis sitoutumaan.

Etsi rauhassa. Tutustu moneen. 

Toivottavasti aikanaan päädyt sellaiseen, jonka haluat ja hän haluaa sinut.

Vierailija
19/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä.

Et siis näe itseäsi syyllisenä, syytät jotain muuta koska hänkin oli paha ja vielä koitat väistää vastuuta, sen lisäksi että vaadit toista tekemään sinun hyväksesi jotain??

Narsistit toimii näin. Kato peiliin.

Mitä ihmettä, tässä on kaksi ihmistä tapaamassa, yhdessä sitä järjestämässä. Ei siitä minusta tarvitse tehdä monimutkaista. Sanoinhan että olin syyllinen ja olin töykeä.

Vierailija
20/20 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIKUTI UIKUTI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän