Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hajua koira inhoaa? Laittaisin kengännauhoihin ettei pure

Vierailija
04.08.2017 |

Kynsilakanpoistoainetta kokeilin muttei auttanut. Auttaisiko joku pippuri? Etikka?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mitään myrkyllistä, hyvänen aika! Tiikeribalsamia olen käyttänyt mutta ellei tepsi niin kannattaa kysäistä eläinkaupasta, jos heillä olisi tähän tarkoitukseen myytäviä tuotteita.

Vierailija
2/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhettu valkopippuri on ainakin polttavaa ja varmaan menee koiran nenään, en uskaltais koettaa. Jos kuonon limakalvot turpoaa, niin ei saa ilmaa. Etikkassa vois liottaa nauhan päitä, ei ole kuitenkaan myrkkyä, mutta kunnon haju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaa

Vierailija
4/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka toimi meillä loistavasti. Itseä vaan välillä nolotti se etikalle lemuaminen :D

Vierailija
5/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että koira puree sinua, vai yleensä kenkiä, jotka eivät ole kenkään jalassa?

Cayennepippui tehosi mun koiraan, joka järsi jalkalistoja. Pippurikäsittelyn jälkeen listat saivat olla rauhassa.

Ja tietty oikea puruluu koiralle ;)

Vierailija
6/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkapuoista löytyy ihan sitä varten sellaista suihketta. maistuu pahalta joten ehkä maistetaan kerran ja se järsiminen loppuu siihen.

Vierailija
7/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira/kissakarkoitetta mitä myydään ainakin eläinkaupoissa. Testattu ja toimii. Koiran ilmekin oli ihan että "hyi hitto" ei kiinnostanut enää kengät.

Vierailija
8/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota nauhat sudenkusessa.

Jaa mistä sitä saa? No en minä tiedä, mutta sudenhajua koirat pelkää.

Vierailija
9/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka on halpa ja erittäin tehokas. Esim. tabascosta osa koirista jopa tykkää, mutta etikasta tykkäävää en ole vielä nähnyt :D

Vierailija
10/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinkapuoista löytyy ihan sitä varten sellaista suihketta. maistuu pahalta joten ehkä maistetaan kerran ja se järsiminen loppuu siihen.

Ihan Prismastakin löytyy ainakin kissankarkoitukseen. Tosin ei pidä meidän täystuhoa kurissa kuin vartin.

Vierailija
11/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä ostamassa, kiitos :) ap

Vierailija
12/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikka on halpa ja erittäin tehokas. Esim. tabascosta osa koirista jopa tykkää, mutta etikasta tykkäävää en ole vielä nähnyt :D

Sama jatkaa, että en kyllä itse ole ikinä kengännauhojen puremiseen tätä ajatellut. Lähinnä sähköjohtojen suojaamiseen kun on pieni pentu talossa, joka himoitsee johtoja leukoihinsa. 

Kengännauhojen ja kenkien syömiseen on meillä toiset keinot: kotona kengät on pennun ulottumattomissa kenkäkaapissa, ja kun ne kengät on jalassa, niin jos pentu alkaa näykkiä nauhoja, otan pannasta kiinni ja talutan hetken aikaa niin kunnes rauhoittuu.

Vierailija
13/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme ihan tähän tarkoitukseen tarkoitettua suihketta. Koira viis veisasi hajusta, mutta itse inhosin sitä lemua. Sitten siirryimme etikkaan, jonka hajua en itse niinkään inhoa, mutta koira ei voi onneksi sietää. Toimi huomattavasti paremmin.

Vierailija
14/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukalyptusöljy.