Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkut asuvat kerrostaloissa?

Vierailija
04.08.2017 |

eikö tule mieleen, että kaikki eivät halua kuunnella joka viikonloppu niitä biletys ääniä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun rivitalossa. Muutin kun en kestänyt enää kuulla naapurin nuorenparin biletystä ja tappelua. Ihana rauha nyt.

Vierailija
2/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "biletys ääniä", koska pidän lukemisesta. Suosittelen sinullekin.

Ojassa on kylmä, joten pysyn jatkossakin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun rivitalossa. Muutin kun en kestänyt enää kuulla naapurin nuorenparin biletystä ja tappelua. Ihana rauha nyt.

Mä taas muutin rivarista kerrostaloon, kun en jaksanut kuunnella viereisen asunnon lapsiperhehelvettiä. Ihana rauha nyt

Vierailija
4/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En biletä kerrostalossa. Baari on sitä varten. 

Vierailija
5/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen järjestänyt perhejuhlia sen jälkeen kun sain perheen, kuin sinkkujuhlia ikinä. Toki erotus on se, että ne kiljuvat ipanaperheet lähtee kotiin viimeistään yhdeksältä, mutta meno on yhtä kova. 

Vierailija
6/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole varaa muuhun täältä Helsingistä. Mieluiten asuisin omakotitalossa, koska mulla on 2 koiraakin, piha olisi ihana, mutta ei kyllä keskituloisen sinkun tuloilla onnistu..

Vierailija
7/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sinkut biletä kuin viimeistä päivää. Itselleni se oli paras asumismuoto. Vaikka joskus pohjustin iltaa asunnollani, en tietääkseni häirinnyt naapureita kun kuulokkeilla kuuntelin musaa ja tissuttelin :D. Niin kuin edellä sanottiin, baarit on sitä varten että biletetään.

Vierailija
8/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kerrostalossa asuu enimmäkseen vanhempaa väkeä, niin ei kyllä kuulu biletystä.

Vierailija
9/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin syystä. Mutta esimerkiksi siksi, että kerrostalossa asuminen on vaivattomampaa; ei tarvitse tehdä pihatöitä. - Ja ainakin omalla asuinalueella hieman ratkaisee myös hinta. Ei tällaisen keskipalkkaisen tai jopa hieman allekeskipalkkaisen tuloilla kovin kummosessa omakotitalossa asuisi, ainakaan niin, että rahaa jäisi paljoa muuhun. 

Vierailija
10/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Mutta me sinkut kyttäämme parisuhteessa eläviä ja iskemme heti kun toinen pariskunnasta poistuu vaikka maitokauppaan. Voi sitä naimisen loisketta, minkä me saamme aikaan ja runsaasti rikkoutuneita, alunperin onnellisia parisuhteita. Sellaisia me sinkut olemme. Tai sitten me vaan yritämme elää omaa elämäämme muista välittämättä. Valitse, kumpi sinulle paremmin sattuu.

Vierailija
11/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittuihin syihin lisäisin, ettei niitä pieniä mummonmökkejä ole niin paljon kaupungeissa, että kaikille halukkaille riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi