Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua häiritsee se, jos koirani pitää hihnaansa suussaan lenkillä?

Vierailija
04.08.2017 |

Tällä keinolla olen saanut sen lopettamaan käsiin ja jalkoihin näykkimisen. Kulkee nätisti vierellä, mutta pitää osaa hihnasta suussaan. Muilta koiraihmisiltä olen kuullut ulinaa, kuinka tämä on väärin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritse. Parempi suussa, kun takapuolessa.

Vierailija
2/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se luulee vievänsä sua lenkille, eli olevansa johtaja. Ei johtaja perässävedettävää kuuntele.

Luulen että vastaantulevat koiranomistajat tunnistavat tämän, ehkä omasta kokemuksestaankin, ja näkevät että tuo voi johtaa ongelmiin jatkossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on söpön  näköstä kun koira kantaa keppiä, hihnaa tai vaikka taluttajan käsinettä  suussan kun on lenkillä. On jotenkin kivan ja kiltin näköinen eikä ainakaan hauku eikä näytele hampaitaan vastaantulijoille.

Vierailija
4/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se hyvä ole jos joutuu äkkiä nyppäsemään, esim. pois jonkun vastaantulijan alta.

Siinä menee niska. :(

Vierailija
5/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajissa, varsinkin tuoreehkoissa sellaisissa, on laumoittain besserwissereitä joiden mielestä heidän asiansa on huomautella ja saarnata kaikille, jotka ei tee kuten heidän mielestään tällä hetkellä kuuluu. Voi olla että hekin on 10 vuoden päästä taas eri mieltä, mutta nyt on ehdoton näkemys että näin kuuluu...

Tällaisia yleisiä on esim. koira ei saa tavata ennen rokotuksia muita koiria, koira ei saa kantaa hihnaa suussa, fleksit on isästä perkeleestä eikä niitä saa käyttää, koiran pitää kulkea tietyllä puolella ihmistä jnejne. Oikeasti ei mitään ehdottomia sääntöjä ole, jokainen saa elää miten haluaa kunhan lakeja noudattaa :D 

Itselleni jos joku kitisee jostain, sanon että kiitos en kaipaa neuvoja, on tässä 20 vuotta tullut koiria omistettua ja useampi pentue kasvatettua joten enköhän tiedä mitä teen :D Ja joo, käytän fleksejä jne kamalaa ;D

Vierailija
6/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä olette. Alueilla, joilla koirat kuluu lain mukaan pitää kiinni, rikotte lakia.

Vierailija
7/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on söpön  näköstä kun koira kantaa keppiä, hihnaa tai vaikka taluttajan käsinettä  suussan kun on lenkillä. On jotenkin kivan ja kiltin näköinen eikä ainakaan hauku eikä näytele hampaitaan vastaantulijoille.

Kepit on aika kyseenalaisia koska ne on helposti kurkussa pystyssä. Miksi jotain pitäisi olla suussa lenkkeillessä? Juokseeko ihmiset asioita suussaan? Ei, koska riskit. Koiralla on ihan samat.

Vierailija
8/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä olette. Alueilla, joilla koirat kuluu lain mukaan pitää kiinni, rikotte lakia.

Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vierailija
9/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö itse pitää narua suussasi koko ajan?

Ai ei voi verrata, koska koira ei ole tunteva olento?

Vierailija
10/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei saa pitää irti taajama-alueella. Joten kai sulla on toinen hihna, mistä kuljetat rakkiasi? Piski sen sijaan voi kulkea vaikka muna suussa, sama se mulle.

Vierailija
11/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kepit on aika kyseenalaisia koska ne on helposti kurkussa pystyssä. Miksi jotain pitäisi olla suussa lenkkeillessä? Juokseeko ihmiset asioita suussaan? Ei, koska riskit. Koiralla on ihan samat.

Juoksen mä ainakin. Kieli suussa ja joillakin sen lisäksi vielä tekohampaat. Purkkaa en suosittele pureskelemaan juostessa, sillä siihen saattaa kyllä tukehtua.

Vierailija
12/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä koira? Kyllä koirien ja ihmisten halut eroavat. Koira nähtävästi tykkää kantaa hihnaa.

Vierailija
13/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on teille sopiva tapa ja turha kuunnella muita : )

Meidän koira vetää ja vetää. On metsästyslajia. Olen ajatellut, että antaapa tytön touhuta, kun en kuitenkaan pysty tarjoamaan metsästysreissuja kuin syksyisin. Kivoja lenkkejä nämä eivät kuitenkaan ole tuommoisen tormaajan kanssa. Hallinnassa kyllä pysyy, kunhan ei liukkaalla kelillä lenkkeile huonoilla kengillä.

Vierailija
14/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hihnan toinen pää on ihan kädessäni kiinni :D havainnollistava kuva:

http://aijaa.com/BtmWWp

(en pidä kättä noin törröllään taluttaessa, paint ei nyt vaan tänään ole ystäväni :D)

Vierailija
15/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koiralle heittää jonkun esineen noudettavaksi, se tuo sen takaisin suussaan ei käsissään :D

Vierailija
16/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi saksanpaimenkoirat näkyvät kantavan mielellään kaiken maailman keppejä. Enpä näe mitään syytä kieltää sitä. Ei se nyt noin vain sinne kurkkuun hyppää. Ja mitä tulee siihen, että koira luulee olevansa pomo, kun pitää hihnasta kiinni, niin kehtaan väittää toisin. Se pitää hihnasta kiinni, koska ihminenkin tekee niin. Kun ihminen pysähtyy, koirakin pysähtyy, ja johtajuus on selvä. Sitten tilanne on toinen, jos koira yrittää hihnastaan vetää seisovan ihmisen liikkeelle.

Vierailija
17/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se hihnan toinen pää ole ap:n kädessä:) Näin mä ymmärsin.

Vierailija
18/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraa ei saa pitää irti taajama-alueella. Joten kai sulla on toinen hihna, mistä kuljetat rakkiasi? Piski sen sijaan voi kulkea vaikka muna suussa, sama se mulle.

Ootko sä oikeesti noin vajaa, vai leikitkö vaan? Etkö sä pöljä tajua, että koira on normaalisti hihnassa, mutta on nostanut osan hihnasta suuhunsa. Poistu välillä asunnostasi suureen maailmaan...hitto mä nauroin sulle..😂

Vierailija
19/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lens kahvit suusta..😂😂😂 kuvitteleeko tää tollo, että se hihna on annettu koiran suuhun "purehan siihen kiinni niin lähdetään lenkille" 😁😁😁 pikku vinkki, se hihna on ihan normaalisti kiinni javsitten koira ottaa osan siitä suuhunsa. Kiitos nauruista.

Vierailija
20/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sekoilet, unohtuko lääkkeet? Ymmärsitkö, että koira itse ottaa kesken lenkin hihnan suuhunsa. ITSE, kukaan ei survo hihnaa koiran suuhun.Etkö tosiaankaan ole koskaan nähnyt koiraa, joka kantaa hihnaansa, keppiä, palloa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän