Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskoja rintsikoita. Kaarituet tunkee ulos

Vierailija
04.08.2017 |

Miksi nykyajan tissiliivit tehdään niin huonosti? Ei väliä mikä merkki tai onko oikeen liikkeestä vai "halpahallista" ostetut niin jo tunkee kaarituki pihalle joskus jopa ensimmäisen käytön jälkeen. Ärsyttää jos esim työpäivän aikana alkaa kaarituki painamaan kainaloon.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussolta olen ostanut liivejä ja siellä mitattu ja katsottu oikea koko. Silti kaarituet pistää ulos saumoista.

Ap

Vierailija
22/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä revin ensimmäisenä itse kaarituet pois, koska en ymmärrä niiden tarkoitusta.

Nyt tilasin netistä kaarituettomat liivit. Istuvat kuin hansikas ja tuntuu kuin ei olisi liivejä ollenkaan. 2 kpl hinta 25,90+ postikulut 6€ eli kpl hinta 15,90€. Aion jatkossakin tilata Cellbesiltä.

No miksi ihmeessä olet edes ostanut kaarituellisia liivejä? Kaupat ovat olleet iät ja ajat täynnä tuettomia liiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kokoni Mark & Spencerin laskurilla ja kooksi tuli 42G?? Mun rintsikat tällä hetkellä kokoa 95D ja ihan hyvin istuvat. Noi kokotaulukot ei ole kyllä mistään kotoisin.

Vierailija
24/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin kokoni Mark & Spencerin laskurilla ja kooksi tuli 42G?? Mun rintsikat tällä hetkellä kokoa 95D ja ihan hyvin istuvat. Noi kokotaulukot ei ole kyllä mistään kotoisin.

Linkkiä laskuriin?

Vierailija
25/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos koko on varmasti oikea, niin  luulen että tässä on kyseessä sun vartalonmuoto, joka aiheuttaa kummankin ongelman.

Jos halpisliiveistä lähtee kaarituet puikkimaan ulos, se ei kerro mitään, mutta jos laadukkaistakin liivestä kaarituet pilkistelevät sitten se kertoo etteivät liivit istu kunnolla. Liivien leikkaus eli malli on sinulle väärä.

Liivien kaarten vinkuna johtuu usein myös siitä, että liivi ei istu täydellisesti ja kaarituki pääsee liikkumaan kangasta vasten.

Kun liivi istuu kunnolla, kaarituen pitäisi ankkuroitua paikalleen.

Mikä kokosi on, sekä minkämalliset ja -merkkiset liivit ovat ne, joista kaarituet tuppavaan tulemaan ulos tai vinkumaan?

Lisäkysymys: Kun rintaliivit ovat päällä, laita käsivarret suoriksi kylkia pitkin, siis kiinni kehoon. Liikuta käsivarsia eteen ja taakse. Tunnetko liikuttaessasi käsivarsia kaaritukien päät olkavarren sisäpuolen iholla?

Vierailija
26/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä laskuriin?

Etkö itse löydä? Se ei kauhean vaikeata ole.

Vierailija
27/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä laskuriin?

No en löytänyt. Etsin kyllä MS:n sivuilta, sivun hakuakin käytin :( Olisiko ollut kauhean vaikeata linkata se, vinoilun sijasta?

Vierailija
28/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä laskuriin?

No en löytänyt. Etsin kyllä MS:n sivuilta, sivun hakuakin käytin :( Olisiko ollut kauhean vaikeata linkata se, vinoilun sijasta?

http://www.marksandspencerfinland.fi/2016/helmikuu/panosta-perus-alusva…

Rullaa sivun alaosaan

Vierailija
29/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä laskuriin?

http://www.marksandspencerfinland.fi/2016/helmikuu/panosta-perus-alusva…

Rullaa sivun alaosaan

No toi on todellakin yks iso vitsi tuo taulukko. Mun pitäisi tuon mukaan käyttää kokoa 75/34F. Käytän kokoa 65/70I/J tai 30/32G/GG

Vierailija
30/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä revin ensimmäisenä itse kaarituet pois, koska en ymmärrä niiden tarkoitusta.

Nyt tilasin netistä kaarituettomat liivit. Istuvat kuin hansikas ja tuntuu kuin ei olisi liivejä ollenkaan. 2 kpl hinta 25,90+ postikulut 6€ eli kpl hinta 15,90€. Aion jatkossakin tilata Cellbesiltä.

Kaarituet antaa riippareille pyöreän muodon.

Vierailija
31/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin cubukselta rintsikat ja ne on olleet kovalla käytöllä ja tosi mukavat. Ostin sitte samanlaiset eri värisenä. Ovat samankokoiset ja yhtä mukavat, mutta kaarituki tunki ulos ensimmäisenä käyttöpäivänä...

Vierailija
32/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin cubukselta rintsikat ja ne on olleet kovalla käytöllä ja tosi mukavat. Ostin sitte samanlaiset eri värisenä. Ovat samankokoiset ja yhtä mukavat, mutta kaarituki tunki ulos ensimmäisenä käyttöpäivänä...

Tuo johtuu vain huonosta työn laadusta. Koita ommella tukiommel siihen kaarituen päähän.

Vierailija
33/33 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin monet: kaarituet alkaa tursuta liiveistä ulos, jos liivi on liian pieni. Itselleni on tätä käynyt aina jos olen vähän lihonut ja yrittänyt käyttää vanhoja liivejä vaan, vaikka vähän tursuaakin. Sen sijaan kun on oikeankokoiset liivit, niin kyllä ne aika kauan kestää käytössä ennen kuin kaarituki pistää mistään ulos.

Minä tosin löysin oikean kokoni vasta yli kolmekymppisenä. Jotenkin olin onnistunut uskomaan sitä vanhanajan anttilan kuvastojen taulukkoa että A-rinta on pieni, B-kuppi normaali, C suuri ja D erittäin suuri. Ja ajattelin että semmoiset aika tavalliset mun rinnat on, ehkä vähän isohkot joten C. Käytin 70 C kokoa kunnes kerran kehtasin mennä semmoisen vanhan kokeneen myyjän pitämään liikkeeseen. Kun kysyin 70 C:tä, se katseli mua hetken ja sanoi että hyvänen aika ei, kyllähän se nyt on PALJON isompi. Otti mitat tissin alta ja päältä ja kiikutti 65 G kokoiset liivit kokeiluun. Ja ensimmäistä kertaa ei pursunut kainaloläskiä tai "nelitissiä" liivin yläpuolelle, eikä olkaimet putoilleet. Ei ihme että hajoili kaaritukia kun tungin G-kupin tissejä C-kuppiin :D