Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta seksikumppania on sovelias määrä naiselle

Vierailija
03.08.2017 |

Olen 21 vuotias nainen ja minulla on tähän mennessä ollut 46 seksikumppania (seksielämäni alkoi 17 vuotiaana). Kaverini sanoi, että se on liikaa minun ikäiselle ja ylipäätään naisille. Kysymykseni kuuluu siis, mikä on ns. oikea tai sovelias määrä, vai onko sellaista lukumäärää ?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kulttuurista. Fakta on kuitenkin se, että mitä enempi kumppaneita, sitä heikompi menestys elämässä ja terveys.

Vierailija
42/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kulttuurista. Fakta on kuitenkin se, että mitä enempi kumppaneita, sitä heikompi menestys elämässä ja terveys.

- Toki tällainen fakta lämmittä kaltaiseni "vähemmän kokeneen" mieltä, mutta olisi toki mukava saada lähde faktallesi. Toinen asia, mitä olen useammankin kerran kysellyt ja udellut on se, että mistä te muut ylipäätään erotatte vaikka katukuvasta sen kuka tai ketkä on harrataneet seksiä enemmän ja kuka vähemmän, tai henkilöllä on neitsyys tai poikuus tallella? - Itse en ainakaan moista taitoa tai keinoa tiedä, enkä toisaalta tiedä haluaisinkokaan tällaista keinoa itselleni, mutta kertokaa toki saatatisihan se olla hauskaa "kokeilla" moista. Vai millainen kokemus teillä on tästä "selvä-näköisyydestänne"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella saa olla juuri niin monta kumppania, kuin hyväksi kokee.

Ei kuitenkaan tarvitse aina verisesti loukkaantua, jos en halua jatkaa tapailua naisen kanssa, joka kertoo olleensa kymmenien kännipanojen kanssa. Ei vain intressit kohtaa. Aika monta kertaa olen sitten tässä tilanteessa saanut kuunnella homottelua ja ties mitä älytöntä. Haluan vain naisen, jolla on samanlaiset elämänarvot.

Eiköhän meille siveemmille löydy (ja on toki löytynytkin) kumppaneita siinä missä liberaalimmillekin.

Jos asia tulee esille potentiaalisen kumppanin kanssa niin älkää valehdelko. Totuus on molempien etu, koska ne arvot voi olla pahassa ristiriidassa teidän kahden välillä.

M28

Vierailija
44/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21 vuotta ja 46 kumppania, tuli vähän oksennusta suuhun.

Miksi ihmeessä?   Jos olisi yhden kumppanin kanssa neljän vuoden aikana 46 kertaa, olisi aika hiljainen seksielämä. Kerroistahan tässä ei puhuttukaan mutta mielestäni on hyvä, että hankkii kokemuksia ja oppii paljon sekä itsestä että muista.

On hyvä että hankkii kokemuksia, yhden kumppanin kanssa. Kumppanimäärä pieni, seksimäärä iso, ne naiset ovat parhaita.

Hauskaa, että joku ajattelee näinkin. Jokaiselle on joku.

N38, 6 kumppania, tuhansia seksikertoja

Suurin osa miehistä ajattelee niin. Eivät toki sano ääneen.

Vierailija
45/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumppaneilta kysellyt määriä, eivätkä hekään minulta. Mielestäni tuo on henkilökohtainen asia. Toiset haluaa odottaa sitä yhtä ja oikeaa, toiset haluavat kokea useita. Itse kyllä kallistuisin mieheen jolla seksielämää on taustalla enemmänkin, koska heidän kanssaan kyyti on parempaa. Samoin uskoisin valtaosan miehistä ajattelevan, koska kyllä tuossakin kokemus lisää taitoa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
46/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon ikääsi nähden ja suhteessa keskimääriin. Mutta mitä sillä on väliä, jos itse olet ok asian kanssa.

Vierailija
47/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21- vuotias ja noin monta ei nyt kuulosta ihan normaalin ihmisen, kumman sukupuolen tahansa toiminnalta. Ei kykene suhteeseen vain panemaan... joku henkinen juttu. Ei ole normaalia.

Vierailija
48/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja minulla on ollut aina sinkkuaikana etsiä uusi kumppani kerran kuussa. Tällä hetkellä niitä on 155

Vierailija
49/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?   Jos olisi yhden kumppanin kanssa neljän vuoden aikana 46 kertaa, olisi aika hiljainen seksielämä. Kerroistahan tässä ei puhuttukaan mutta mielestäni on hyvä, että hankkii kokemuksia ja oppii paljon sekä itsestä että muista.

On hyvä että hankkii kokemuksia, yhden kumppanin kanssa. Kumppanimäärä pieni, seksimäärä iso, ne naiset ovat parhaita.

No herttinen, enpä olisi uskonut, että minä, plösö viisikymppinen nainen, kuulun joskus ryhmään "parhaita". Tähän asti minun näköisen ja oloiset naiset ovat saaneet vain haukkuja. Mutta kiitos kuitenkin, kiva tietää, mitä te sisimmässänne oikeasti ajattelette.

Terveisin ensirakkautensa kanssa naimisissa oleva nainen

Vierailija
50/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 24 ja seksikumppaneita 4. Aloitin seksielämän 17-vuotiaana ja seksiä olen harrastanut vain parisuhteessa. 

En koe seksin harrastamista niin mielekkäänä, että jaksaisin sitä tuntemattomien kanssa puuhastella. 

t. aseksuaali

Vierailija
51/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

69

Vierailija
52/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0-3, jos enempi niin enpähän ainakaan suuseksiä harrastaisi tai muuten on herpes ja saat vielä hpv.n suuhun ja kurkkusyövän siitä.

käytän aina kondomia ja hormonalista ehkäisyä. Kondomia käytän suuseksissäkin. 

No onneksi nuo kaksi voi saada ihan suutelemallakin. Eli eiköhän se suu ole vähintään käynyt yhtä monen suussaa.

Vierailija
53/62 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kumppaneilta kysellyt määriä, eivätkä hekään minulta. Mielestäni tuo on henkilökohtainen asia. Toiset haluaa odottaa sitä yhtä ja oikeaa, toiset haluavat kokea useita. Itse kyllä kallistuisin mieheen jolla seksielämää on taustalla enemmänkin, koska heidän kanssaan kyyti on parempaa. Samoin uskoisin valtaosan miehistä ajattelevan, koska kyllä tuossakin kokemus lisää taitoa sukupuolesta riippumatta.

Naisen solipsismi, koska minä ajattelen näin, uskon että miehetkin. Koska haluaisin, että ajattelisivat näin. Vaikka todellisuus on päinvastainen.

Samasta syystä jotkut naiset luulee että miehet arvostavat naisessa pituutta ja statusta. Päinvastoin, korkea pituus on miinus, ja urakeskeisyys ei sekään ole plussa. Vaikka molemmille löytyy ottajia, poikkeuksia, valtaosalle ne ovat negatiivisia asioita. Kun taas miehellä nuo ovat tärkeimmät ominaisuudet, naisten suosioon pääsemisessä.

Vierailija
54/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ihmeessä että menee arvot ristiin ja pahasti. En minäkään mitään neitsyttä janoa, eikä haittaa vaikka naisella olisi ollut luotettava, mukava fuckbuddy tai kaksi sinkkuna ollessaan. Se on ihan ok, mutta että jaetaan ympäri kyliä ja pitäjiä noin paljon niin itsellä se aiheuttaa lähinnä inhoväristyksiä.

Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni, kaikkia ei haittaa vaikka puolet kylän miehistä olisi polkenut sitä omaa kultaa.

Vierailija
55/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi vaikka olisi naisella sata partneria takana, kunhan tietty järki on pysynyt päässä. Esim. jotain itsetuhoisuutta en todellakaan katsele. Ja en edes voisi toiselta vaatia kovin neitseellistä historiaa, kun itseltä löytyy kumppaneissa mitattuna samoihin meneviä lukuja.

Ainoa mitä kysyisin, että voihan sinuun luottaa sen ajan kun me olemme yhdessä. Minuun voi.

Ja ehkä käytäisiin yhdessä testeissä ennen kuin ehkäisy lähtisi pois... <3

Hahahaha. 

Mikähän ihme epäloogisuuden kukkanen tänne on pesiytynyt, että iso määrä kumppaneita sinkkuaikana = pettää parisuhteessa?

Vastaväitteeksi heitän, että kokematon on parisuhteessa alttiimpi menemään itselleen uusien houkutusten (esim. joku seksuaalinen juttu mitä kumppani ei tee) perään, jos vaan uskaltaa. Kokeneella ei ole tähän tarvetta, kun löytyy kokemuspakista jo useimmat petijutut.

Vierailija
56/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

00000!

Vierailija
57/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ap! Toivottavasti kaikki olleet hyviä panoja!! Ei se määrä, vaan se laatu.

Älä silti kerro kumppanillesi totuutta, sano jotain ympäripyöreetä " yksi pitempi suhde ja sit laastarisuhde, mut se ei tuntunut oikealta"...

Vierailija
58/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi vaikka olisi naisella sata partneria takana, kunhan tietty järki on pysynyt päässä. Esim. jotain itsetuhoisuutta en todellakaan katsele. Ja en edes voisi toiselta vaatia kovin neitseellistä historiaa, kun itseltä löytyy kumppaneissa mitattuna samoihin meneviä lukuja.

Ainoa mitä kysyisin, että voihan sinuun luottaa sen ajan kun me olemme yhdessä. Minuun voi.

Hahahaha. 

Mikähän ihme epäloogisuuden kukkanen tänne on pesiytynyt, että iso määrä kumppaneita sinkkuaikana = pettää parisuhteessa?

Vastaväitteeksi heitän, että kokematon on parisuhteessa alttiimpi menemään itselleen uusien houkutusten (esim. joku seksuaalinen juttu mitä kumppani ei tee) perään, jos vaan uskaltaa. Kokeneella ei ole tähän tarvetta, kun löytyy kokemuspakista jo useimmat petijutut.

Ihmiset ei muutu, se jolla on paljon menneisyydessä on paljon tulevaisuudessakin.

Them hoes ain't loyal.

Vierailija
59/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opiskeluaikoina taisin naida napsauttaa jotain 50 miestä, mutta sitten menin naimisiin ja olin uskollinen miehelleni 20 vuotta. Nyt eronneena olen takaisin sinkkumarkkinoilla. Olenko nyt kuitenkin huono nainen menneisyyteni takia?

Vierailija
60/62 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha. 

Ihmiset ei muutu, se jolla on paljon menneisyydessä on paljon tulevaisuudessakin.

Them hoes ain't loyal.

Sanahelinää. Kerro oikeita omia kokemuksia, niin saat vähän uskottavuutta.

Ainoa varattu nainen ketä olen sinkkuna hoidellut, tuli tasan sen takia, ettei hänen mies suostunut peppujuttuihin. Haki sitten kokemuksen muualta, kun asia kiinnosti. Ja voisin lukemattomia aviossa olevia kavereita luetella, ketkä on hakenut vastaavia kokemuksia muualta, kun oma suhde on ollut pidättyväinen jossain suhteessa. Itsekin aikanaan tein yhden kerran niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän