kuinka monta seksikumppania on sovelias määrä naiselle
Olen 21 vuotias nainen ja minulla on tähän mennessä ollut 46 seksikumppania (seksielämäni alkoi 17 vuotiaana). Kaverini sanoi, että se on liikaa minun ikäiselle ja ylipäätään naisille. Kysymykseni kuuluu siis, mikä on ns. oikea tai sovelias määrä, vai onko sellaista lukumäärää ?
Kommentit (62)
Aika kakspiippunen juttu mielestäni:
- loistavaa että nainen kerryttää kokemusta ja tietää sitten vakiintuessaan että mies on omaan seksimakuun sopiva. Ei tarvitse sitten n avioliittovuoden jälkeen alkaa epäilemään mitä aidan toisella puolella on.
- mikä on sitten kohtuullinen määrä, ap:n kertoman mukaan uusi mulkku on soutanut pesässä noin kerran kuukaudessa ... milläköhän prosentilla baarista on hoito mukaan lähtenyt?
- kyllähän määrä kertoo myös asenteesta - on valmis lähtemään tuntemattoman matkaan, riskeistä piittaamatta kerran kuussa , mutta toiseen vaakakkuppiin se, että ilmeisesti ap:n tekee usein mieli, eikä ole tyypillinen palstalainen pihtarimamma.
Siis sinänsä ok, mutta kyllä jos luvun tietäisin, niin tulisi kyllä mieleen että tämä nainen kyllä saattaa kuulua kastiin joka tyttöjenillassa saatta todennäköisemmin kuin moni muu "kompastua vieraan kalun päälle"....
Uskookohan kukaan propagandaasi, pettäjä? Paitsi ne naiset joiden omakuva hyötyy siitä, tietenkin. Kaikki tietää ettei lu tkiin voi luottaa.
Ite oon pannu varattuja naisia syystä jos toisestakin. Yksi heistä exäni, joka on nykyään naimisissa, kaksi lasta. On exäni, koska en halunnut lapsia enkä avioliittoa, joten päästin menemään.