Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta seksikumppania on sovelias määrä naiselle

Vierailija
03.08.2017 |

Olen 21 vuotias nainen ja minulla on tähän mennessä ollut 46 seksikumppania (seksielämäni alkoi 17 vuotiaana). Kaverini sanoi, että se on liikaa minun ikäiselle ja ylipäätään naisille. Kysymykseni kuuluu siis, mikä on ns. oikea tai sovelias määrä, vai onko sellaista lukumäärää ?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi vaikka olisi naisella sata partneria takana, kunhan tietty järki on pysynyt päässä. Esim. jotain itsetuhoisuutta en todellakaan katsele. Ja en edes voisi toiselta vaatia kovin neitseellistä historiaa, kun itseltä löytyy kumppaneissa mitattuna samoihin meneviä lukuja.

Ainoa mitä kysyisin, että voihan sinuun luottaa sen ajan kun me olemme yhdessä. Minuun voi.

Ja ehkä käytäisiin yhdessä testeissä ennen kuin ehkäisy lähtisi pois... <3

Hahahaha. 

Mikähän ihme epäloogisuuden kukkanen tänne on pesiytynyt, että iso määrä kumppaneita sinkkuaikana = pettää parisuhteessa?

Vastaväitteeksi heitän, että kokematon on parisuhteessa alttiimpi menemään itselleen uusien houkutusten (esim. joku seksuaalinen juttu mitä kumppani ei tee) perään, jos vaan uskaltaa. Kokeneella ei ole tähän tarvetta, kun löytyy kokemuspakista jo useimmat petijutut.

Ihmiset ei muutu, se jolla on paljon menneisyydessä on paljon tulevaisuudessakin.

Them hoes ain't loyal.

Sanahelinää. Kerro oikeita omia kokemuksia, niin saat vähän uskottavuutta.

Ainoa varattu nainen ketä olen sinkkuna hoidellut, tuli tasan sen takia, ettei hänen mies suostunut peppujuttuihin. Haki sitten kokemuksen muualta, kun asia kiinnosti. Ja voisin lukemattomia aviossa olevia kavereita luetella, ketkä on hakenut vastaavia kokemuksia muualta, kun oma suhde on ollut pidättyväinen jossain suhteessa. Itsekin aikanaan tein yhden kerran niin.

Uskookohan kukaan propagandaasi, pettäjä? Paitsi ne naiset joiden omakuva hyötyy siitä, tietenkin. Kaikki tietää ettei lu tkiin voi luottaa.

Ite oon pannu varattuja naisia syystä jos toisestakin. Yksi heistä exäni, joka on nykyään naimisissa, kaksi lasta. On exäni, koska en halunnut lapsia enkä avioliittoa, joten päästin menemään.

Vierailija
62/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kakspiippunen juttu mielestäni:

- loistavaa että nainen kerryttää kokemusta ja tietää sitten vakiintuessaan että mies on omaan seksimakuun sopiva. Ei tarvitse sitten n avioliittovuoden jälkeen alkaa epäilemään mitä aidan toisella puolella on.

- mikä on sitten kohtuullinen määrä, ap:n kertoman mukaan uusi mulkku on soutanut pesässä noin kerran kuukaudessa ... milläköhän prosentilla baarista on hoito mukaan lähtenyt?

- kyllähän määrä kertoo myös asenteesta - on valmis lähtemään tuntemattoman matkaan, riskeistä piittaamatta kerran kuussa , mutta toiseen vaakakkuppiin se, että ilmeisesti ap:n tekee usein mieli, eikä ole tyypillinen palstalainen pihtarimamma.

Siis sinänsä ok, mutta kyllä jos luvun tietäisin, niin tulisi kyllä mieleen että tämä nainen kyllä saattaa kuulua kastiin joka tyttöjenillassa saatta todennäköisemmin kuin moni muu "kompastua vieraan kalun päälle"....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi