Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille tulee helposti ELOHIIRIÄ tai muuta nykimistä pitkin kroppaa? Mikä auttaisi??

Vierailija
03.08.2017 |

Minulla värisi ensin jalkapohjat, sitten elohiirimäistä nykimistä takareisiin, pakaran alle ja eräänä päivänä tunsin nykimistä olkapään kohdalla hieman selän puolella. Ne tuntuu puolisen minuuttia ja sitten katoavat. Tämä alkoi 2 kk sitten. Aiemmin minulla oli elohiiri silmäkulmassa noin kerran kolmessa kuukaudessa mutta nyt ne vaikuttaa siirtyneen vartalon puolelle.
Lääkäri sanoi vaan ettei pitäisi olla syytä huoleen.

Millaisia kokemuksia teillä? Onko nuo ihan vaarattomia? Syön magnesiumtabletteja. Voiko ne johtua stressistä, tai jostain muusta kuten työpaikan vedosta kun ilmanvaihto välillä melko tehokasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri silmäkulmassa ilmoitteli ennen kesälomaa, että loma olisi paikallaan. Lomalle jäätyä ei ole ollut lainkaan. Joskus kun aloitin verenohennuslääkkeen, tuntui siltä kuin toisessa pakarassa lorisisi jotain nestettä.

Vierailija
22/24 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että jotkut saattavat saada tuollaisia elohiirimäisiä nykäyksiä kehoon röntgenkuvausten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pulputtaa ja värisee lantioluun sisällä kun istun paikoillani.

Hermo jumissa, stessiä?

En ole raskaana, en vielä menopaussi-iässä, ja gynekologikäynnin yhteydessä kaikki oli hyvin.

Vierailija
24/24 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän