Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sammal kuukautissuojana?

Vierailija
03.08.2017 |

Onko jollain kokemuksia? Luin että esim rahkasammalta on ennen vanhaan käytetty. Happamena materiaalina olisi hygieeninenkin. Ajattelin ommella kankaasta muutaman pussin, jonka sisään laitan kuivattua(?) sammalta. Nyt käytössä kuukuppi, mutta koen sen käytön epämukavaksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippailijat käyttää joskus imuna sammalta myös. Jonkun artikkelin olen tämmöisistä nähnyt.

Mistä olet ajatellut sammalen kerätä? Siihen taidetaan tarvita maanomistajan lupa. Jokamiehenoikeus kun ei koske jäkälää ja sammalta.

Ja mikset voi vaan käyttää kestositeitä? Ne ovat nykyään hyvin imukykyisiä ja mukavia, ainakin vähintään yhtä mukavia kuin sammalpussit.

Jos vuotosi ei ole kovin runsasta, voisit pärjätä kuukautissienellä joka on mukavampi kuin kuppi.

Vierailija
2/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kuukuppina vanhaa emalimukia ja olen ollut tyytyväinen. Sammalta käytän vaan vessapaperina, kun siitä tahtoo kuivana irrota etupyypyyhyn palasia, jotka sitten ovat epämiellyttäviä vrt. hiekkaa pillussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestovaippailijat käyttää joskus imuna sammalta myös. Jonkun artikkelin olen tämmöisistä nähnyt.

Mistä olet ajatellut sammalen kerätä? Siihen taidetaan tarvita maanomistajan lupa. Jokamiehenoikeus kun ei koske jäkälää ja sammalta.

Ja mikset voi vaan käyttää kestositeitä? Ne ovat nykyään hyvin imukykyisiä ja mukavia, ainakin vähintään yhtä mukavia kuin sammalpussit.

Jos vuotosi ei ole kovin runsasta, voisit pärjätä kuukautissienellä joka on mukavampi kuin kuppi.

Omasta metsästä kerään. Ihan uteliaisuudesta haluan kokeilla. Emättimeen asetettavia suojia en halua enää kipujen vuoksi käyttää, siksi luovun tuosta kupistakin.

Vierailija
4/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi kortsuna käyttää sian suolta, solmu toisessa päässä. Näin jo joskus 100v sitten. Toimii varmasti 100%.

Vierailija
5/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon naisellinen hamonen ja alushame kuten ennen vanhaan ja annat vaan valua jalkoja pitkin.

Vierailija
6/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja luonnonmukaisin side punotaan itsestään putoilleista hopi-intiaanien hiuksista.

Vierailija
7/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkasammal toimii parhaiten, kunnon määrä vain pöksyihin, niin siinäpä se.

Vierailija
8/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, jos sattuisi asiallisiakin vastauksia tulemaan 🙄 Ap

Vierailija
9/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi menkat soikoon. Miksi et

Käytä nykyaikaisia kertakäyttösiteitä. Kehitys menee eteenpäin ja uusia tuotteita keskiaikaisten suojien tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän