Tuore ero ja nyt menee hermo
Mies kertoi viikko sitten haluavansa erota, koska haluaa ilmeisesti heilastella työkaverinsa kanssa.
Suutuin niin paljon silloin että käskin miestä lähtemään muualle punkkaamaan koska en halunnut tapella lasten kuullen.
Mies oli kaksi yötä poissa, en tiedä missä, mutta lauantaina tuli takaisin ja olen nyt pari päivää yrittänyt avata keskustelua käytännön asioista että miten hoidetaan mutta mies menee ihan lukkoon.
Onhan tämä helvettiä. Tänään kerroin että lähdetään lapsien kanssa äitini mökille kunnes kahdella vanhemmalla lapsella alkaa koulu, koska eihän tästä mitään tule näin ja mies ihmetteli vain että MIKSI.
Kerroin myös että odotan jotain järkevää keskustelua kun palaamme.
Minä olen äitiyslomalla, kuopus on 4kk, mies palasi kesälomilta töihin jo yli kk sitten.
Olen nyt vähän kallistunut siihen että vuokraan asunnon tästä läheltä mahd pian ja annan miehen sitten päättää että lunastaako minut ulos talosta vai laitetaanko myyntiin.
Mutta olisi se nyt kiva että herra kun kerran oli niin varma erohaluistaan viikko sitten niin voisi jo myös keskustella siitä miten hoidetaan asiat.
Kommentit (11)
Mies hoksasi mikä soppa siitä erosta tulee ja joutuu järjestämään elämänsä uusiksi joten se ei käy enää.
Mies haluaa unohtaa eron ja haluaa jatkaa työkaverin kanssa heilastelua ilman eroa.
Katuu että pillun huumassa meni möläyttämään erosta. No sitä saa mitä tilaa!
Työkaveri ei halua miestäsi vaivoikseen 24/7 joten mies tuli nyt takaisin kotiin ja on muka ihmeissään että mikä sinua vaivaa ja mikä ero :(
Ihan hyvä idea lähteä mummolaan, mökille tms vähäksi aikaa, että saa edes itse mietittyä, miten aikoo jatkossa elää ja olla. Sitten juttelette asioita selkeemmiksi. Ihan heti ei tarvitse tietää, mitä tehdään.
Heilastelin joskus nuorempana varatun työkaverin kanssa. Minulle se oli lähinnä hauskaa ajanviettoa, mutta mies otti ilmeisesti vakavampana. Sanoin hyvästit kun mies kertoi ottaneensa eron puheeksi vaimon kanssa.
Btw ovat vieläkin yhdessä, tapauksesta kahdeksan vuotta, ovat perustaneet perheenkin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea lähteä mummolaan, mökille tms vähäksi aikaa, että saa edes itse mietittyä, miten aikoo jatkossa elää ja olla. Sitten juttelette asioita selkeemmiksi. Ihan heti ei tarvitse tietää, mitä tehdään.
Paitsi, että jätä ne penskat sille äijälle. että saat oikeasti rauhan miettiä, mitä haluat tehdä. Ottakoon vaikka palkatonta töistä tms.
Siinä taas nähtiin miesten todellinen luonne. Helpommalla naiset pääsette, kun jätätte tykkänään miehen ottamatta!
Parempi tuore kuin pilaantunut ero.
Kerran oli Hesarin kuukausiliitteessä juttu (vuosikaudet sitten, saattoi olla faktaa tai fiktiota) tilanteesta, jossa oli 2 lasta ja kolmas tulossa.
Mies oli tavannut jonkun ja ilmoitti erosta. Vaimo teki hetken kiivasta ajatustyötä ja ilmoitti sitten, että ok, muttei selviä yksin vauvan ja kahden pikkulapsen kanssa, joten mies ja uusi morsio saavat kaupassa myös lapset.
- Eihän siitä eroa tullut, alkoi ilmeisesti kuulostaa liian kotoiselta miehestäkin se tuleva elämä, joten turhaa lähteä. - Ehkä tuleva nuorikkokin perääntyi moisen vastuun edessä. Hyvin hoidettu...
Vie lapset sossuille ja sano miehelle että tätäkö sä halusit. Sitten viikko viinaa.
Tais sen kahden yön aikana uusi lempi kauhtua niin pahasti, että herra haluaakin takaisin. Jessus mitä m****ja miehet voi olla. Ei muuta kuin eropaperit vetämään, kiinteistövälittäjä tekemään arvio kämpästänne ja ositus kuntoon.