Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko nainen kiinnostunut sinusta?

Vierailija
02.08.2017 |

Kertokaa.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tyrkyttävät itseään, jotkut eivät näytä sitä ollenkaan ja kaikkea siltä välitä.

Vierailija
2/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mistään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se katse ja hymy on aivan erilainen.

Vierailija
4/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinhan mies ei sitä tiedäkään aikoihin kun nainen pitää sen tiedon itsellään. mutta sitten kun ei voi enää pitää tietoa itsellään, niin pitkistä katseista ainakin. katse hakeutuu sinne missä ihastus on. jos hän katsoo takaisin menee hämilleen ja väistää katseen mutta kohta jo katselee uudestaan. flirtistä, nainen voi muuttua hyvinkin ulospäinsuuntautuneeksi ja hakea miehen huomiota miten hänen persoonansa käyttäytyykin siinä tilanteessa. se, että nainen uskoutuu ja kertoo asioistaan on hyvä merkki, hän luottaa sinuun. ja lopulta nainen toivottavasti kertoo miehelle ujosti pakon edessä, mä tykkään susta!

Vierailija
5/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy! Ihastuksen lähellä alkaa hymyilyttää, aurinko paistaakin tosi kirkkaasti ja kaikki on ihanaa ja ruusunpunaista ja jännittävää! Ah!

Vierailija
6/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama kysymys. Olen päättömän  ihastunut yhteen työkaveriini joka vastaan tullessa kyllä katsoo minua pidempään kuin vilauksen ja jutellessamme on todella ystävällinen ja hymyilevä, mutten silti uskalla tehdä aloitetta. Olen siis mies ja hän on minua yli 10v nuorempi nainen. En uskalla riskeerata työtä jos vaikka saisinkin pakit.

Vierailija
7/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää viestejä.

Vierailija
8/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erilainen? Jos nainen hymyilee kaikille muutenkin.

Vierailija
9/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä sen tietäisit, jos olisi, älä huoli. Ei ole, kun pitää kysyä, olet taas ylitulkinnut tavallisen ystävällisyyden joksikin muuksi. 

Vierailija
10/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy! Ihastuksen lähellä alkaa hymyilyttää, aurinko paistaakin tosi kirkkaasti ja kaikki on ihanaa ja ruusunpunaista ja jännittävää! Ah!

Miten erotan sellaiset jotka hymyilevät muutenkin?

Vierailija
11/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin hakeudun paljon miehen lähelle ja yritän jutella, vaihtaa katseita ja hymyillä. Viesteistä näkee hyvin yrittääkö nainen jatkaa keskustelua vai vastaako lyhyesti / ei vastaa ollenkaan. Jos mies ei kiinnosta en kiinnitä häneen mitään huomiota / yritän päästä mahdollisimman nopeasti eroon hänestä.

Vierailija
12/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä sen tietäisit, jos olisi, älä huoli. Ei ole, kun pitää kysyä, olet taas ylitulkinnut tavallisen ystävällisyyden joksikin muuksi. 

Ei se noin yksinkertaista ole.. ei naiset aina paljasta olevansa ihastuneita. Voi olla kyseessä esim kaverin exä, työkaveri, ikäero jne. Itsekin olin ihastunut exääni noin vuoden... tietämättäni hän oli yhtä pitkään ihastunut minuun muttei uskaltanut näyttää sitä.

Vierailija
13/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikadeittitutkimuksessa naisia eivät osanneet tulkita miehet eivätkä edes toiset naiset.

Vierailija
14/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet että mies erottaa nämä toisistaan helposti?

Vierailija
15/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten erotan sellaiset jotka hymyilevät muutenkin?

nainen joka hymyilee ja kääntää katseen välillä sinuun, jatkaa toisen kanssa puhumista ja nauraa ja taas katselee sinua, flirttailee tiedostamattaan kanssasi

ja hymy, se on pitkä hymy, nainen näyttää onnelliselta ja yrittää näyttää mahdollisimman suloiselta ja ihanalta silmissäsi. jos tulee olo naisen käyttäytymisestä että ihan kuin se kutsuisi luokseen, asia voi hyvinkin olla että hän niin toivoo

Vierailija
16/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten erilainen? Jos nainen hymyilee kaikille muutenkin.

En osaa selittää, eron huomaa jos vertaa ihastuneelle annettuun hymyyn tai jollekin muulle

Vierailija
17/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös miten kauan tuosta on ja mitä sen jälkeen on tapahtunut. Älä ole hölmö ja luule, että se kestää ja pysyy samanlaisena vuodesta toiseen.

Vierailija
18/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta tietää ettei se ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
19/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tähän mitään autaaksi tekevää vastausta ole. Jotkut ihmiset aistivat asioita herkästi ja toiset eivät usko, vaikka suoraan sanoisi, että tykkään susta muuten aika helvetin paljon. Katseet on mun mielestä enemmän sellaisia kulmain alta vilkaisuja kuin suoraa tuijotusta, vähän sellaisia vaivihkaisia. Hymykin on erilainen kuin muille. Sitä on tosin vaikea selittää, miten se on erilainen - tässä kai sitten tarvitaan sitä herkkävaistoisuutta.

Vierailija
20/69 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä älyttömän huonoja tekemään aloitetta :D Voi olla monta viikkoa kiertelyä ja kaartelua ja nainen vaan odottaa että mies pyytää ulos. Miksi naiset eivät voi pyytää treffeille?