Miksi mies pyytää itseään paksumpaa naista ulos ?
Kommentit (24)
Koska emme ole naisia.
Eli et voi näyttää mistään katalogista minkälaisesta naisesta mies kiinnostuu eniten. Miehillä on niin paljon erilaisia makuja naisten suhteen. Katalogissa pitäisi olla melkein maailman jokainen nainen.
Olen huomannut, että naisten on joskus vaikea tajuta tätä. Naisilla kun itsellään on niin ahdas hollywood-värittynyt miesmaku.
Yksinkertaista: jotkut tykkää muhkummasta. Itseänikin kiinnostaa varsin leveälanteiset naiset ja olen huomannut tämän olevan yleistä miesten keskuudessa. Kaiketi sellainen "synnyttäjän lantio" aiheuttaa jotain alkukantaista himoa. Langanlaiha kurviton naistyyppi on itse asiassa aika harvan miehen makuun. Sen sijaan iso, roikkuva vatsa ei omaan silmääni näytä hyvältä, mutta joku muu varmasti pitää sellaisestakin.
M34
Minua pulskaa naistaa miehet jaagaa isojen tissien ja muhkean pepun vuoksi.
Yksikin äijä muna pystyssä puuhaili peffani kimpussa koko ajan. Ei kyennyt pitämään näppejään irti edes marketissa.
Minun elämäntilanteeni kuitenkin on sellainen, etten vakituista partneria kaipaa (yhteishuoltajuus, jossa lapsi on puolet kk minun luonani).
Joillekin miehille se kuitenkin on täysin käsittämätön asia, etten enää halua jatkaa tapailua "vaikka sängyssä synkkaa niin hyvin". On joku sankari tormannu ovenkin taakse, vaikka lapsi on luonani.
Teen kuitenkin reilusti selväksi heti alussa, että en vakituista seuraa ole hakemassa.
Hyvin on flaksi käyny. Mutta miehet tietävätkin etukäteen, että deittinä on pullukka, jota ei tartte kavereille esitellä. Jonka kanssa ei tartte ulkoilla kuin lenkkipolulla. No romantic dinners.
Minulla on pyöreät ja kiinteät rinnat. Aivan upeat, vaikka itse sanonkin. Hyvällä tavalla leveä lantio. Joku voisi sanoa, että olen pyöreä. Olen kaunis kasvoiltani, fiksu ja mukava luonteeltani. Enemmän on minulla ollut vientiä kuin laihoilla, tympääntyneen näköisillä ystävilläni. Vaikka olen naimisissa ja parin lapsen äiti, ei ole vientiyritykset loppuneet mihinkään... Että tiedä sitten kenestä aloittaja puhuu ;)