Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla ystäväsi on kohdellut sinua väärin?

Vierailija
02.08.2017 |

Tuliko hänestä sen jälkeen ex-ystävä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti käyttää meidän mökkiä panopaikkana salarakkaansa kanssa. Juu, on entinen kaveri.

Vierailija
2/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli hänen negatiivisten asioidensa likaviemäri. En jaksanut niin rankkaa "ystävyyttä". Myöskään pummien kanssa en enää halua olla tekemisissä. Mikä minä olen elättämään perheeni ulkopuolisia aikuisia ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ystävälleni luottamuksella negatiivisen mielipiteeni yhteisestä kaveristamme. Ystäväni meni pamauttamaan kertomani tälle tyypille. :((( Ollaan päällisin puolin tuttavia/"kavereita" edelleen molempien kanssa mutta luottamus on mennyt.

Vierailija
4/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvetttuamme teineiksi lapsuuden kaverini muuttui kiusaajakseni (rankkaa henkistä väkivaltaa) ja sai vielä monia muitakin mukaan kiusaamiseen. Syytä en vieläkään tiedä. Emme ole tekemisissä. Kerran vuosien jälkeen näimme sattumalta kaupassa ja hän pujahti pakoon hyllyjen väliin kiusaantuneen näköisenä, ei sanonut mulle sanaakaan.

Vierailija
5/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli hänen negatiivisten asioidensa likaviemäri. En jaksanut niin rankkaa "ystävyyttä". Myöskään pummien kanssa en enää halua olla tekemisissä. Mikä minä olen elättämään perheeni ulkopuolisia aikuisia ihmisiä?

Ihan sama mulla parin tyypin kanssa. Usein vielä nuo negatiiviset valittajat ovat samalla myös pummeja, mun kokemuksen mukaan, eli käyttävät surutta moninkin tavoin hyväkseen. Ei tuo ole ystävyyttä, se on hyväksikäyttöä ja riistoa.

Vierailija
6/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasteli. Koskaan ei tiennyt mitä taas katoaa "ystävän" kyläilyn yhteydessä. Lisäksi levitteli vääristeltyjä juoruja. Olemme jonkun tason hyvän päivän tuttuja nykyisin.

Vierailija
7/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteli ja haukkui minulle lastani. Niin ei todellakaan tehdä. T. Leijonaemo

Vierailija
9/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Paitsi että hänen elämä oli jatkuvaa kaaosta ja muiden ihmisten hyväksikäyttöä.

Palvelua ja hänen auttamistaan. Kun oli vuoro auttaa minua, olin hänelle taakka ja varmaan tuollainen "pummi".

Vierailija
10/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaksinaamainen raukka. Esittää enkelityyppiä, mutta puhui musta pahaa mun kavereille ja vastavuoroisesti mulle puhui pahaa näistä samaisista kavereista. Kaikille ristiin. Seurauksena sai kun saikin muutamat heistä käännytettyä mua vastaan.

Vierailija
11/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni häviää kuin pieru saharaan kun alkaa seurustella ja kun ero tulee niin seura taas kelpaa. Ja näin on tapahtunut lukemattomia kertoja. Olen kyllä itse tehnyt samaa että en ole mikään arvostelemaan tässä asiassa. Tällä hetkellä hän seurustelee ja odotan vain koska osat taas vaihtuu, hauskempaa on olla se joka huitelee maailmalla jonkun miekkosen kanssa ja vähät välittää muista ihmisistä.

Vierailija
12/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä alkoi lukiossa seurustella mun veljen kanssa ja jätti tosi paskamaisella tavalla ja koitti mulle olla kuin ei mitään ja sanoi että halusi vaan nähdä voiko iskeä veljeni ja saada pisteitä tytöiltä sillä. Veli oli lukiossa se suunnilleen koulun siistein jätkä tyttöjen mielestä. En oo ikinä nähnyt veljeäni niin hajalla kuin silloin ja se ystävyys jäi siihen.

Vierailija
13/13 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni tuli vaikeampi ajanjakso ja juuri silloin kun olisin kaivannut eniten ystävääni päätti hän olla ottamatta yhteyttä kahteen kuukauteen. Laitoin sitten kahden puhumattoman kuukauden jälkeen viestiä, jossa kysyin ystäväni kuulumisia ja kerroin hänelle että mielestäni hän hylkäsi minut niin vastaus oli vain, että ajatteli minun tarvitsevan omaa aikaa. Ei olla enää ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän