Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myöntänyt itselleni kynsin hampain, että olen aikalailla kateellinen ystävälleni siitä, että hänen teininsä..

Vierailija
02.08.2017 |

..pääsi yhteen pk-seudun huippulukioista. Jokainenhan haluaa lapsestaan mahd fiksua kaiken muun hyvän lisäksi, mutta ei omillani riitä rahkeet mihinkään huippulukioihin, keskiarvot 8-8,5 välillä.

Miksi olen tästä kateellinen, mietin vain.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä koulumenestys kertoo vain hyvästä teoreettisesta muistista, ei niinkään muista kyvyistä mistä on enemmän hyötyä kuin oppikirjan teksteistä.

*oppikirjan tekstien muistamisesta siis

Mut aika huvittava on sellainen vanhempi, joka puolustaa lapsensa lukiossa saamaa arvosanasarjaa 4,5,4,5,4,5... sillä että hän on fiksu, mutta ei jaksa tehdä töitä.

Et ilmeisesti ymmärrä älykkyydesn tasoista yhtään mitään muuta kuin hyvät arvosanat = fiksu = ahkera työntekijä.

Kannusta nyt vain se teinisi tekemään töitä. Siitä hän myöhemmin kiittää. Kannan kyllä oman osani lukion opena. Olen saanut hyvää palautetta opetuksestani, mutta myös siitä, että olen "pakottanut" oppilaat tekemään töitä.

Vierailija
22/22 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Lukion jälkeen ketään ei kiinnosta missä lukiossa on opiskellut tai millä ka:lla pääsi sisään. Vai onko joku sinulta kysynyt 20+ iän jälkeen jotain??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä