Kysy mitä tahansa 35-vuotiaalta mieheltä, joka menetti neitsyytensä mustalle miehelle yli 30-vuotiaana
Kommentit (8)
Mä menetin 26v. mustalle miehelle. So what?
Panitko sinä häntä vai hän sinua vai kummatkin? Nautitko, saitko orgasmin? Oliko hänellä iso?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä eka kerta? Saitko orgasmin?
Anaalini siitä "vähän" vaurioitui, mutta noin muuten oli hyvä kerta. Kyllä mä siinä laukesinkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Panitko sinä häntä vai hän sinua vai kummatkin? Nautitko, saitko orgasmin? Oliko hänellä iso?
Hän pani minua ja minä otin häneltä lisäksi suihin. Oma erektioni ei ole enää viime vuosina pelittänyt, koska olen kaljuuntumistani estääkseni käyttänyt Gefinaa, ja se taas aiheuttaa sivuvaikutuksina mm. impotenssia ja rintarauhasten kasvua.
En mitannut, mutta olihan se iso - varmaan melkein 30 senttiä(!)
AP
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohtia?
No siitä on nyt aikaa sellaiset 3-4 vuotta, kun vanhempani antoivat minulle luvan mennä yksin ruotsinristeilylle. Ostin Tax free -myymälästä tupakkaa, alkoholia ja nuuskaa eli mälliä eli mustaa kultaa (kahta jälkimmäistä sain ihan riittävästi muutenkin reissun aikana).
Loppuilta tuli vietettyä laivan baareissa ja muut asiakkaat ajattelivat minusta kaikkea negatiivista, koska olin yksinäisenä nuorena miehenä ilman kavereita risteilyllä. Tulin siinä illan aikana juoneeksi itseni aika vahvaan humalaan ja tapasin yhdessä baarissa sellaisen 69-vuotiaan, Somalian armeijassa kuulemma palvelleen upseerin ja vaihdoimme siinä ajatuksia englanniksi. Mutta koska itseltäni ei tuo englanti niin hyvin taivu, niin jäi kommunikointi vähän könköksi, mutta ymmärsimme hyvin toisiamme kehonkielillä ja kansainvälisillä merkeillä ja loppujen lopuksi päädyimme minun hyttiini nussimaan.
AP
Oliko hyvä eka kerta? Saitko orgasmin?