Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat naisia homovastaisempia?

Vierailija
02.08.2017 |

Oisko jollain olemassa jokin uskottava selitys asialle? Nämä lapselliset itte oot-tyyliset kliseet, kuten "homofoobikot on itte salaa homoja" voi jättää sitten mainitsematta, kiitos.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät?

Vierailija
2/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat julkisesti suvaitsevampia, koska ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä olla homovastainen. En sitten tiedä miten mielipiteet eroat pinnan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on joku kummallinen tapa mielistellä homoja. 

Vierailija
4/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen arvolle nyt vain ei sovi alentaa itseään naisen tasolle toisen pantavaksi.

Vierailija
5/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Se on selvää, että kun lauman lähistölle tulee vieras uros, naaraat kiinnostuvat, ja sekös uroksia harmittaa. Mutta jos se uros onkin kiinnostunut lauman uroksista, mitä harmittamista siinä uroksilla on?

Vierailija
6/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille homoystävä on kuin lottovoitto. Ei puhu pahaa ja puukota selkään kuin naistystävät eikä pelaa kaksinaamaista peliä jolla koittaa päästä pöksyihin

Vierailija
7/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavaalle miehelle ei mikään ole pelottavampaa kuin se, että joku mies katsoo häntä ja ajattelee samoin kuin hän ajattelee katsoessaan naista.

Vierailija
8/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa ihmetellyt samaa! Ja se on kumma et näitten mielestä lesbot on ok, niissä ei ole mitään vikaa, mutta homot on hyihyinounou. :D

Vierailija
9/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin olen aina ihmetellyt, eihän siinä ole mitään logiikkaa. Itse ainakin umpiheterona punaista lihaa syövänä äijämiehenä olen erittäin homomyönteinen. Mitä enemmän homoja, sitä parempi omalta kannaltani, sillä jokainen umpihinaaja on aina yksi kilpailija vähemmän kivikovilla parisuhdemarkkinoilla. Usein ovat ryökäleet aika komeitakin, joten siinäkin suhteessa hieno juttu, etteivät tule samoille apajille.

Vierailija
10/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat rauhassa mielistellä homoja, kun miehet tuovat heille ruoan pöytään ja katon pään päälle.

Vierailija
11/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille homoystävä on kuin lottovoitto. Ei puhu pahaa ja puukota selkään kuin naistystävät eikä pelaa kaksinaamaista peliä jolla koittaa päästä pöksyihin

Ja selitätkö miten kaikki maailman "homoystävät" sattuvat olemaan noin täydelllisiä :D Valoja päälle nyt.

Vierailija
12/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole biologisesti oikein

Vierailija
13/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska homous ottaa usein androfoobisia (miesvihaavia) muotoja, homo-mies joka ylpeilee karvasesta perseestään, miehisestä hajustaan, rikkinäisistä vaatteista, isosta vatsasta jne miehisistä piirteistä ja on vastaanvanlaisten miesten perässä ei saa aikaseksi moista homo-inhoa. Hieman ihmetystä ehkä mutteibsen pahempaa.

Ongelma on siinä kun homot noin lähtökohtaisesti siis hylkäävät miehisyyden ja menevät itse naismäisten pikkupoikien (miehiä?) perään. Karvattomia jne. Mieluiten ah niin kauniita.

Vierailija
14/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat julkisesti suvaitsevampia, koska ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä olla homovastainen. En sitten tiedä miten mielipiteet eroat pinnan alla.

Minusta ehdottomat mielipiteet ovat typeriä. Ei sellaisen ihmisen kanssa voi jutellakaan. Sama kuin hakkaisi päätään seinään. Minä olen aikanani miettinyt homoutta ja tullut siihen tulokseen että kyseessä ei ole mikään minun elämääni vaikuttava asia. Ja kaikkien todisteiden valossa se ei myös uhkaa muitakaan. Eri asia sitten minkälaisia ongelmia omassa päässään haluaa kehittää. Niitä kun voi kehittää vaikka leivänpaahtimesta tai paistinlastasta.

Vierailija
15/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raavaalle miehelle ei mikään ole pelottavampaa kuin se, että joku mies katsoo häntä ja ajattelee samoin kuin hän ajattelee katsoessaan naista.

Mutta miksi heteronaiset vihaavat vähemmän lesboja kuin heteromiehet homomiehiä? Johtuuko se siitä, että heteronaisella on pienempi todennäköisyys joutua lesbon ahdistelemaksi kuin heteromiehen homomiehen ahdistelemaksi?

Naisille tulee varmaan vähemmän mieleen ahdistella miestä kun näkee sellaisen -> ei usko että lesbokaan toimii häntä kohtaan näin. Mies taas pelkää että homomies kohtelee häntä kuin hän naista. 

Huom. KÄRJISTETTYNÄ. Tokihan naisetkin ahdistelee miehiä (valitettavasti) eikä suurin osa miehistä ahdistele naisia. Heteromiehillä varsinkaan nuoremmissa sukupolvissa ei ole mitään ongelmaa homojen suhteen. Vanhemmissa sukupolvissa on myös pitänyt alleviivata heterouttaan, ja jos olisi ystävällinen homoja kohtaan niin toiset luulisi että on itsekin homo, mikä on kamalaa miehelle jolle kulttuurissa ihannoitu maskuliinisuus on pakkomielle ja homous tarkoittaa maskuliinisuuden vähenemistä.

Vierailija
16/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet homomiehet puhuvat pahaa ja puukottavat selkään naispuolisia kavereitaan. Kilahdellessaan saattavat myös käyttää naisista kaikkia kivoja nimityksiä ja osa saattaa jopa käyttää fyysistä väkivaltaa naisiin suuttuessaan.

Ainoa minkä voi yleistää on se, etteivät koita päästä naisen pöksyihin koskaan.

Vierailija
17/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska homous ottaa usein androfoobisia (miesvihaavia) muotoja, homo-mies joka ylpeilee karvasesta perseestään, miehisestä hajustaan, rikkinäisistä vaatteista, isosta vatsasta jne miehisistä piirteistä ja on vastaanvanlaisten miesten perässä ei saa aikaseksi moista homo-inhoa. Hieman ihmetystä ehkä mutteibsen pahempaa.

Ongelma on siinä kun homot noin lähtökohtaisesti siis hylkäävät miehisyyden ja menevät itse naismäisten pikkupoikien (miehiä?) perään. Karvattomia jne. Mieluiten ah niin kauniita.

Homomiesten seksuaalisuus muistuttaa tuossa suhteessa hyvin paljon heteromiesten seksuaalisuutta. Molemmille on yhteistä seksuaalisen kiinnostuksen kohdistuminen ensisijaisesti alle 20-vuotiaisiin ihmisiin. 

Vierailija
18/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisella heteromiehellä on on aina ollut ylivalta yhteiskunnassa. Naiset ymmärtää millaista on olla vähempiarvoinen ja osaa olla empaattisenpi vähemmistöjä kohtaan.

Vierailija
19/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on luontainen taipumus olla suvaitsevaisempia, koska heillä on miestä vahvempi hoivavietti ja halua auttaa heikossa asemassa olevaa ja siten he ovat enemmän tunteiden vietävissä kuin miehet, jotka pohtivat tätäkin kysymystä järjellä,  suvaitsevaiset liikkeet ovat naisten ajamia, joten naisten on helppo samaistua niihin, naisiin uppoaa paremmin median luoma propaganda, koska ovat auktoriteettiuskovaisempia kuin miehet,  naisilla on enemmän taipumusta homoseksuaalisuuteen kuin miehillä ja naisten homoseksuaalisuus on sosiaalisesti hyväksytympää kuin miesten homoseksuaalisuus.

Vierailija
20/56 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobiset miehet varmaan pelkäävät että homot suhtautuvat heihin samalla tavalla kuin he itse suhtautuvat naisiin.

Pahimmat homovihaajat ovat yleensä hyvin sovinistisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi