Luetellaan julkkiksia joilla surullinen kohtalo
Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢
Kommentit (389)
Tuosta Jonnesta vielä.. se on nähty tamperelaisissa strippibaareissa ja ajaa jatkuvasti ylinopeutta eli vähän taitaa olla erilainen kuin se herkkä ja taiteellinten tapaus jona häntä markkinoidaan. Tai tullut tosiaan vanhaksi äijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Cheek. Joutuu elämään kaapissa
Tä? Ootsä tosissas?
Ilmankos cheek ei koskaan innostu mun lähentelyistä vaikka olen varmuudella Stadin kuumin bööna.
Isäntä sanoi samaa.
Robin Williams tulee ensimmäisenä mieleen. Menestynyt näyttelijä ja lahjakas koomikko joka kärsi syvästä masennuksesta ja alkoholismista koko ikänsä. Sai tietää olevansa pahasti kuolemansairas (aggressiivinen Levyn kappale-tauti) ja tappoi itsensä, koska olisi kuitenkin kuollut muutaman vuoden kitumisen jälkeen.
Aaliyah, 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun nouseva R&B-tähti, jolla oli hittejä ja Grammy-ehdokkuus. Esiintyi myös kahdessa elokuvassa (Romeo Must Die, Queen of the Damned).
Kuoli elokuussa 2001 lentokoneonnettomuudessa. Kone tippui maahan heti lentokentältä nousun jälkeen ja räjähti. Aaliyah oli juuri saanut valmiiksi musavideon kuvaukset Bahamalla, ja lennon määränpää olisi ollut Florida.
Kaikki muut surullisen kohtalon julkkikset, joita tiedän, täällä onkin lueteltu jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille Joonas Braggelle tapahtui? Vammautui?
Joonas pukeutuu naiseksi nykyään, insta omalla nimellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen musiikkitoimittaja Ilpo Hakasalo joka juonsi iskelmäohjelmia. Erakoitui viimeisinä vuosinaan ja oli asunnossaan kuolleena useita kuukausia. Ei ollut omaisia eikä kukaan kaivannut.
Voi hyvänen aika, tuota en tiennyt että hänelle noin kova kohtalo tuli, unohdettuna ja yksin.
Minä sain kyllä sen käsityksen, että tuo erakoituminen olisi tapahtunut vähän omastakin tahdosta. En tiedä sitten, mitä oli taustalla.
Kaikilla julkkikiksilla on loppujen lopuksi surullinen kohtalo. Julkisuuteen astuminen tietää usein sitä, että ainakin lehdistö raatelee ja repostelee yksityisasiat julkisiksi. Vai tuleeko mieleen joku julkkis, joka olisi säästynyt ilkeältä jutuilta...
En lukenut kuin otsikon eli en tiedä onko jo mainittu Petteri Jussila. Kun hän siinä dokumentissa sanoi että vielä jonakin päivänä aikoo olla molempien iltapäivälehtien kannessa ja niinhän siinä sitten kävikin :(
Kurt Cobain
M.J.
Prince
George Michael
Chester Bennington
Yrtsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammy Babitsin, joka kuoli nuorena ajettuaan autollaan kolarin liukkaalla tiellä ja sillan kohdalla karkasi autonsa käsistään 70-luvulla, ja menestyksensä laulajana oli lupaavassa nousussa voitettuaan Syksyn Sävel-kilpailunkin, mutta niin nyt sattui käymään, että henki lähti.
Daa, daa, daada daada...♪♪...hiki pintaan täytyy saada....♪♪
Veljensä Kirka sai elää ja laulella luritella pitemmän matkaa, mutta äkkikuolema kohtasi hänetkin ja suhtkoht nuorella iällä.
Väärin.
Ei Sammy Babitzin "ajanut" kolaria eikä se auto "karannut (hänen) käsistään".
Samapa tuo ajoi itse tai ei, hän kuitenkin kuoli auto-onnettomuudessa.
Riki Sorsa, joka sairastui kurkkusyöpään, ja kuoli keuhkoihin edenneeseen syöpään.
Mikäs se oli se joku hollywood -perhe jossa oli ohjaaja isä, malli (?) äiti ja kolme lasta, jotka olivat jotain näyttelijöitä.
Vanhemmat tuputtivat taaperoikäisestä alkaen lapsensa parrasvaloihin ja paparazzien riepoteltavaksi. Kaksi vanhinta yrittivät sinnitellä mukana filmibisneksessä, molemmilla hajonneita avioliittoja ja sotkuisia ihmissuhteita.
Äiti kuoli johonkin, en muista tekikö jopa itsemurhan. Lapsista nuorin ajautui huumeisiin 16-vuotiaana ja oli muutenkin ihan sekaisin.
Isä alkoholisoitui ja oli loppuaikoinaan ihan kunnon juoppo. En tiedä ovatko nuo lapsetkaan hengissä enää.
Äiti joskus tätä perhetragediaa kauhisteli, jäi jotenkin mieleen.
Aaliyah tuli mullekin mieleen. Ensin joutui R. Kellyn uhriksi ja sitten lento-onnettomuus.
Marilyn Monroe oli päihteiden väärinkäyttäjä, kuten niin moni muukin julkkis.
Ei löydy sympatiaa narkkareille.
Whitney Houston. Karu oli kohtalo lahjakkaalla ja oikeasti hyvällä laulajalla.
Romy Schneider ja Judy Garland.
Hollywoodtähti Frances Farmer.
Jessiga Lange näyteli päärooliin hänen elämästään tehdyssä elokuvassa "Frances".
Tähti ajautui loistokkaasta elämästä mm. mielisairaalaan missä hoitajat käyttivät "hollywoodtähteä" hyväksi ja tienasivat mm näyttämällä avutonta mt- potilasressukkaa halukkaille.