Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan julkkiksia joilla surullinen kohtalo

Vierailija
02.08.2017 |

Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢

Kommentit (389)

Vierailija
381/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amy Winehouse surettaa, varsinkin sen jälkeen kun luin hyvän artikkelin hänen pitkään jatkuneesta syömishäiriöstään. Ilmeisesti kuoleman suurin syy oli se, että hän oli sairastanut bulimiaa ainakin kymmenen vuotta, ja hänen kehonsa oli niin heikko ettei se kestänyt enää, vaikka olikin huumeista päässyt eroon. Lopulta hänet tappoi suhteellisen pieni alkoholiannos. Virallinen kuolinsyy oli alkoholimyrkytys, mutta kuolinsyytutkijan mukaan syömishäiriön tekemä tuho hänen kehossaan oli altistava tekijä. Amyn velikin sanoi hänen kuolemansa jälkeen, että sillä menolla päihteet olisivat tappaneet hänet ennen pitkää, mutta nimenomaan bulimian takia hän kuoli niin nuorena.

Surullista myös siksi, että hänen päihdeongelmaansa keskityttiin niin paljon, mutta kymmenen vuotta kestänyttä syömishäiriötä ei taidettu hoitaa ollenkaan. Eikä lehdistö juuri edes maininnut asiasta, koska bulimian e

Näin oli, promilleja niin paljon, että moni mieskin olisi menehtynyt, saati hoikka anorektinen nainen. Muistaakseni yli 4 promillea veressä. 

Vierailija
382/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liam Neesonin vaimo Natasha Richardson

Eikö tää ollut vahinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inxs solisti Michael Hutchence, teki itsemurhan 37-vuotiaana.

Vierailija
384/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump

My idol. Superstar

Vierailija
385/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny polvivaivoja. Ei pysty enää takaapäin. Varmaan harmittaa, mut minkäs teet.

Vierailija
386/389 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas Bragge sai kolarissa aivoverenvuodon ja halvaantui. Siitä oli haastattelu Kotiliedessä vuodelta -99. Todella surullista.

Vierailija
387/389 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno Saarinen ratamoottoripyöräily 20.5.73.

Henri Toivonen ralli Korsika 2.5.86.

Vierailija
388/389 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittany Murphy

Vierailija
389/389 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valeri Harlamov, loistopelaaja, kuoliko johonkin sairauskohtaukseen, en itse enää muista syytä.

Elämä päättyi 33 vuotiaana 27.8.81.Kuoli autokolarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi