Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan julkkiksia joilla surullinen kohtalo

Vierailija
02.08.2017 |

Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢

Kommentit (389)

Vierailija
121/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittany Murphy

122/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath Ledger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeff Buckley. Ehti tehdä vain yhden albumin, ja odotti bändiään lennolta seuraavan albumin levytyssessioihin. Hän meni uimaan Mississippi-joen haaraan, kun ohi menevän veneen virtaus veti hänet mukanaan. Kuolema oli täysin tapaturmainen; ei liittynyt mitään aineita tai itsemurhaa.

Hukkumiskuolemat koskettavat minua eniten, Aki Sirkesalon ja Natalie Woodin myös. Itsekin olin vähällä hukkua lapsena.

Vierailija
124/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

South Parkin Kenny

Vierailija
125/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolo Ferrari. Ja  Henna Kalilainen.

Vierailija
126/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasten äiti, Liam Neesonin vaimo Natasha Richardson oli laskettelukeskuksessa laskemassa lasten mäkeä, kaatui ja naureskeli kömpelyydelleen eikä mennyt lääkäriin vaikka löi päänsä. Kuoli myöhemmin aivoverenvuotoon.

Motherfucking fashion -Laura teki itsemurhan

Vierailija
127/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson

Vierailija
128/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Myllylä

Vierailija
129/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Hämäläinen

Vierailija
130/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simo Rantalainen. Ysäritähdestä lähiössä asuvaksi omituiseksi köyhäksi.

" Ysäritähti " = vastenmielinen wt -ukko se oli jo silloin

Vierailija
131/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OC sarjan Mischa Barton vaikka nykyään taitaa mennä ihan hyvin

Ja erityisesti Mischan roolihahmon Marissan traaginen kuolema. Olin teini kun katsoin tuon jakson ja se meni kyllä tunteisiin ;(

Toinen vastaava oli Greyn anatomian Derekin kuolema. Niin typerästi suunniteltu tekijöiltä. Derekin näyttelijähän riitaantui tuotantotiimin kanssa joten hänet kirjoitettiin sarjasta ulos.

Todellisista henkilöistä minua ovat eniten koskettaneet erityisesti

Robin Williams. Hänen jos kenen olisi toivonut saavan pitkän hienon uran ja runsaat rauhaisat ja terveet eläkepäivät.

Vierailija
132/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Palmu

Vierailija
133/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton Yelchin, lupaava näyttelijä (Mm. uudet Star Trekit, Like Crazy, jne) kuoli viime kesänä traagisesti jäätyään kotipihallaan oman autonsa litistämäksi.

Vierailija
134/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cory Monteith (Glee-näyttelijä)

Vierailija
135/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Lordi on niin hirveät velat niskaansa saanut?

Mika Myllylän tapaus on kyllä surullinen. Jos vertaa häntä vaikka Virpi Sarasvuohon niin tuolla Virpi nyt on hiihtokommentattorina (siis talvikaudella) ja elää (kai?) hyvää elämää. Virpi siis suomalaisena samassa tilanteessa. Jotkut itä-eurooppalaiset urheilijat ovat saaneet useampia dopingtuomioita mutta sinne ne vaan palaavat kisaamaan kilpailukieltojen päätyttyä.Myllylälle varmaan se sankarista konnaksi muuttuminen oli niin kova pala. Ja päihteisiin viehtymys tietysti viimeinen niitti.

Mika Myllylä kyllä kaivoi itse oman hautansa. Jos olisi heti Lahden käryn käytyä myöntänyt rehellisesti ottaneensa riskin ja tarttuneensa laittomiin aineisiin, niin kohtelu olisi ollut lempeätä. Valehtelijana vähän kovempaa.

Ja vielä se mikä varmaan aika monia ärsyttää - ollaan niin uskovaista, ja sitten kuitenkin dopingin syntiin lankesi.

Vierailija
136/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe ja Anna Nicole Smith. Molemmat vaaleita, kauniita ja väärinymmärretyjä.. Anna Nicolelta jäi vielä pieni vauvakin !  

Vierailija
137/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Gandolfini oli aina jotenkin surullisen oloinen.

Vierailija
138/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddie Mercury

Stevie Ray Vaughan

Vierailija
139/389 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missi aikoinaan. Teki itsemurhan.

Vierailija