Luetellaan julkkiksia joilla surullinen kohtalo
Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢
Kommentit (389)
Sara sieppi. Kiekkomiljonäärin sijaan joutui tyytymään pallopäähän.
Nimiä mainitsematta siinä vaiheessa kun ikä alkaa lähennellä (tai ylittää) 5:llä alkavia lukemia niin voisi vilkaista peiliin ja miettiä miltä se kulahtanut kajal-rokkikukko vastaavine kampauksineen oikeasti näyttää.
Muumimamma - ainut elämäntehtävä on pitää pappa ja muut talon asukkaat tyytyväisenä
Niiskuneiti - pakkonaitettu huumispeikolle
JFK
Martin Luther King
Sylvia Plath
Sammy Babitzin
Aki Sirkesalo
Laila Kinnunen
Sharon Tate
Muusikon ammatti on kuluttava, onko lahjakkuuden taakka raskas kantaa?
Suomalaisiakin muusikoita on lähtenyt nuorena pilvin pimein esim. 70-luvun tähdet Arto Sotavalta, Salomon, Cisse Häkkinen, Albert Järvinen.
Kekkonen
Miten sairasta vanhusta pidettiin väkisin pressana?! Lähipiirikään ei hänestä sen koommin välittänyt.
Ei kerennyt olla eläkkeellä, vaan kuoli kuihtumalla Tamminiemessä, yksinäisenä.
Hemuli - 60+ v dementoitunut pappa, joka karkasi ikkunasta ja katosi yön pimeyteen
Mymmeli - siunattu elämään hellan ja nyrkin välissä
Rebecca Schaeffer.
Itku sentään.....
Kikka, paras suomalaisista naislaulajista ja lähti liian aikaisin :(
Väsyttääkö mua vähän liikaa, kun hihitän noille muumihahmoille... :D oivoi
Vierailija kirjoitti:
Kikka, paras suomalaisista naislaulajista ja lähti liian aikaisin :(
Niinpä. Laittaisin tähän linkin
"Aito frendi" jos mobiilisti vois.
Miss Suomi Ritva Lehto.Surmasi itsensä häittensä jälkeen.
Michael Jackson. Ei ehkä lopulta enää elänyt ihan tässä maailmassa.
Whitney Houston