Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaajat "töissä".

Vierailija
02.08.2017 |

Poistuu näköjään kommentit ketjuista joten yritetäänpä itsenäistä.
Ainakin voileipä-Iinan "täystyöllisyyttä" on spekuloitu, onko hänellä muitakin hommia sen lisäksi että mainostaa vaippoja vauvansa naamalla?
Ffp-Jenni oli joskus mäkkärin kassana, mitään sen jälkeen? Kaverinsa Silja on tuskin päivääkään työssä käynyt, korjatkaa jos olen väärässä.
Entä muut bloggaajat?
Kyllä, olen jollain tasolla "kateellinen" kun itse painaa 8-10h/pvä henkisesti ja fyysisesti raskaassa ammatissa ja toiset pylleröi yhteistöin ja sisältököyhin postauksin eteenpäin.
Ruikuttajille valmiiksi, miksei näistä saisi spekuloida kun heidän puoli elämää pitää nettiin muutenkin revitellä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alapa bloggaamaan niin ei tarvii kadehtia.

Vierailija
2/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin muuten mutta olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista joten lukijakunta tulisi olemaan suppea ja kommenttikentät täynnä kinastelua. Ah jos vain elämäni sisältö koostuisi suihkurusketuksista ja tekoripsistä niin johan alkaisi klikkailuja sadella. Ehkäpä tää juuri sieppaa eniten, aivoton kukku myy näin hyvin.

Ap

Vierailija
4/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo onkin ehdotettu, ryhdy sinakin bloggaajaksi! Mita sita suotta kadehtimaan.

Vierailija
5/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin muuten mutta olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista joten lukijakunta tulisi olemaan suppea ja kommenttikentät täynnä kinastelua. Ah jos vain elämäni sisältö koostuisi suihkurusketuksista ja tekoripsistä niin johan alkaisi klikkailuja sadella. Ehkäpä tää juuri sieppaa eniten, aivoton kukku myy näin hyvin.

Ap

Jos olet kiinnostunut noista aiheista niin hyödynnä yliopistokoulutusta ja hanki fyysisesti kevyempi työ.

Vierailija
6/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olet kiinnostunut noista aiheista niin hyödynnä yliopistokoulutusta ja hanki fyysisesti kevyempi työ.

Juuri näin, jos olet niin fiksu niin mikset ole valkokaulusduunissa jossa saa hyvän palkan ilman raskasta fyysistä duunia

Vierailija
7/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin, jos olet niin fiksu niin mikset ole valkokaulusduunissa jossa saa hyvän palkan ilman raskasta fyysistä duunia

Missä väitin olevani fiksu? Pidän myös työstäni vaikka se raskasta onkin, mietin vain että helpommalla pääsisi kevyemmin murhein.

Mites tää mun kyseenalaistamiseksi näin pian kääntyi, vapaata keskustelua toki mutta olisko siellä nyt joku päivätoimeton rustailija päivystämässä .. ;) (itselläni vapaapvä)

Ap

Vierailija
8/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne bloggarit joita itse seuraan ovat työssäkäyviä. Seuraan monia fitnessblogeja ja niiden pitäjät ovat usein personal trainereita, jumppaohjaajia tms. Rahkamuija oli aikoinaan ikeassa töissä ja annamuntreenaa life-kaupassa. Sitten eräs bloggaaja on töissä xxl:ssä ja yksi koodaa työkseen. Puhumattakaan Laatikaisesta, Lihastohtorista ja Patrik Borgista, jotka nyt muutenki kirjoittelevat blogia varmaan enemmän huvikseen/tehdäkseen itseään tunnetuksi.

Ap:n mainitsemia bloggaajia en tiedä kuin av:n otsikoista, joten heidän työnteosta en osaa sano mitään.

Vierailija
9/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työ kuin työ. Et tuntunut niin innostuneelta nykyisestäkään työstäsi, joten mikset vaihtaisi fyysisesti ja henkisesti helpompaan. Ei vaadita edes muodollista pätevyyttä.

Yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut fiksu tyyppi ei myöskään varmaan tuntisi halveksumiaan bloggaajia lempinimitasolla ja vanhoja työpaikkoja myöten.

Vierailija
10/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä blogit kuihdu jossain vaiheessa!! Samat tuotekamppanjat kaikilla pyörii aina samaan aikaan, aika väsynyttä. Jotkut tuoneet lapsetkin mukaan markkinatalkoisiin, kummallista. Ja lähes kaikki on saatu kylkiäisenä, huoh.

Vierailija
11/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä bloggaan, ja olen it-arkkitehti isossa it-talossa. Ihan oikeaa työtä teen siis. Mainoksia tai yhteistyöpostauksia ei mun blogissa ole ollut eikä tule. 

Vierailija
12/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina kai oli jossain markkinointiassarin hommissa aikoinaan? Jäikö sieltä sitten mammalomalle, en ole seurannut aktiivisesti.

Vierailija
13/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina teki aiemmin jotain pieniä hommia esim jossain koruyrityksessä. Mutta ihan taatusti elää blogillaan ja hyvinkin, on yksi genren suosituimmista. 

Kyllä blogillaankin elävät käyttävät ihan mielettömän määrän työtunteja siihen hommaan. Olen itse blogannut, huonosti kylläkin, ja kyllä se vie aikaa. 

Toiset saavat palkkaa siitä, että istuvat huvipuistolaitteen kopissa painamassa napin käyntiin. Toiset ovat yövartijoina ja katselevat netflixiä palkan juostessa. Toiset kirjoittavat hömppää ja arvostelevat tuotteita. Minä saan vuodessa useamman sata tuhatta käteen "harrastuksestani", piirtelemällä ja suunnittelemalla tuotteita ja kankaita mökiltä, ulkomailta, kotoa tai ihan mistä vain käsin. Vietin juuri keväällä 3kk riippumatossa makoillen ja piirtäen. Voit sanoa ettei tämä hömppä ole työtä, mutta ainakin sillä elää. Hyvin. Samoin useimmilla bloggaajilla näyttää sujuvan, siis niistä jotka sitä työkseen tekee. 

Vierailija
14/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi luet blogeja aiheista jotka eivät kiinnosta?

Vierailija
15/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä väitin olevani fiksu? Pidän myös työstäni vaikka se raskasta onkin, mietin vain että helpommalla pääsisi kevyemmin murhein.

Mites tää mun kyseenalaistamiseksi näin pian kääntyi, vapaata keskustelua toki mutta olisko siellä nyt joku päivätoimeton rustailija päivystämässä .. ;) (itselläni vapaapvä)

Ap

Okei, rauhotutaan, tän palstan itseään marttyyreinä pitäviä ei aina jaksa, he haluavat aina muilta kaiken pois

Vierailija
16/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipä iina sai potkut töistä kun koru firma meni konkkaan. Kirjoitti siitä blogissaan ennen kuin alkoi odottaa 3 lasta. Nyt pelkkää blogia ja yhteistyötä. Onhan se työlästä kerjätä firmoilta ilmasta kamaa ja kuvata joka päivä samoja naamoja samoilla ilmeillä ja kuskata 2 vanhempaa lasta hoitoon. Rankkaa...ei käy kateeks. 😂😂😂

Vierailija
17/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voileipä iina sai potkut töistä kun koru firma meni konkkaan. Kirjoitti siitä blogissaan ennen kuin alkoi odottaa 3 lasta. Nyt pelkkää blogia ja yhteistyötä. Onhan se työlästä kerjätä firmoilta ilmasta kamaa ja kuvata joka päivä samoja naamoja samoilla ilmeillä ja kuskata 2 vanhempaa lasta hoitoon. Rankkaa...ei käy kateeks. 😂😂😂

Luuletko että hänen täytyy kerjätä yhteistöitä? Niitä on taatusti tarjolla enemmän kuin pystyy ottamaan. Lisäksi tuskin edes juurikaan havittelee sitä ilmaiskamaa, vaan kaikista yhteistyöpostauksistaan saa ihan kahisevaa rahaa eli palkkaa.

Vierailija
18/19 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/19 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up