Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö pois päiväksi?

Vierailija
02.08.2017 |

Minulla on vihdoin vapaata töistä, tämä ja huominen. Kaikki stressaa. Haluaisin vain pois tästä kaupungista ja lähialueilta, mennä istumaan yksin luontoon, illalla juoda ja mennä hotelliin nukkumaan. Tulisi vaan maksamaan 100+€, mikä on aika paljon minun budjetilleni. En tiedä, että kannattaisiko lähteä. Haluaisin vain olla rauhassa, tuntuu että pää hajoaa. :'( Olisin varmaan yhtä onneton takaisin tullessani, joten en tiedä onko päivä pois täältä tuon yli 100€ väärti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luontopolulla käveleminen noin paljon maksaa?

Vierailija
2/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luontopolulla käveleminen noin paljon maksaa?

Osaatko lukea? Eri kaupunkiin - matkakulut, hotellihuone - kulu, juominen - kulu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä nyt ainakin sinne luontoon! Otat eväät mukaan ja grillaat jollain laavulla.

Varaa yöpaikka airb'n'b:n kautta, pääset pois kotoa mutta et maksa hotellihintoja.

Ja hae se viina alkosta.

Vierailija
4/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä nyt heti pois, hinnasta viis. Kuunnellut kaksi tuntua lapsen huutoa kun se ei itse suostu olemaan paikallaan että nukahtaisi. Haluaisitko joku reilu vuoden ikäisen pojan? Edes päiväksi?

Vierailija
5/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä nyt heti pois, hinnasta viis. Kuunnellut kaksi tuntua lapsen huutoa kun se ei itse suostu olemaan paikallaan että nukahtaisi. Haluaisitko joku reilu vuoden ikäisen pojan? Edes päiväksi?

En, mutta tuskin sinäkään minun elämääni tahtoisit päiväksi. Saatan lähteäkin. Sattuu ihan mahaan tämä ahdistus. Ap

Vierailija
6/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juominen on nolo lisä tuohon kokonaisuuteen.

Vierailija
7/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on ihan laillista tässä maassa ja sopivasti käytettynä se saattaa jopa toimia. Pullollinen viiniä kesäiltaa katsellessa, pääsee kunnolla känniin mutta pahempi krapula jää ehkä kokematta.

terveisin entinen alkoholistin muija

Vierailija
8/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on ihan laillista tässä maassa ja sopivasti käytettynä se saattaa jopa toimia. Pullollinen viiniä kesäiltaa katsellessa, pääsee kunnolla känniin mutta pahempi krapula jää ehkä kokematta.

terveisin entinen alkoholistin muija

Jep. Hyvä tapa nollata.

Vierailija
9/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jollekin leirintäalueen mökille. On halvempi ja koita vaan nukkua, älä juo. Tulee vaan paskempi olo.

Vierailija
10/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin ehdottomasti minilomalla. Onko sen pakko olla hotelli? Etsi joku kiva pieni motelli tai leirintäalue...pieni mökki tai teltta. Siis jos on rahastakin pulaa.

Hyvän punkkupullon saa 8e-10e. Suklaalevy ei paljoa maksa. Laivallekin on varmasti tarjouksia tai joku pikku kylpylä. Mutta jos aiot rypeä kurjuudessa niin se voi tehdä ilmaiseksi kotona...

Vierailija
11/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin ehdottomasti minilomalla. Onko sen pakko olla hotelli? Etsi joku kiva pieni motelli tai leirintäalue...pieni mökki tai teltta. Siis jos on rahastakin pulaa.

Hyvän punkkupullon saa 8e-10e. Suklaalevy ei paljoa maksa. Laivallekin on varmasti tarjouksia tai joku pikku kylpylä. Mutta jos aiot rypeä kurjuudessa niin se voi tehdä ilmaiseksi kotona...

Eipä ne leirintäalueet yhtään sen halvempia ole. Teltassa yöpyminen on aika kaukana rentoutumisesta näillä keleillä. 

Vierailija
12/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet tämän olevan itsellesi elämys, niin aika pieni hinta tuo on jos et tällaista usein harrasta.

Toisaalta onko se yöpyminen kohteessa välttämätöntä? Itse lähden joskus aamulla aikaisin junalla toiselle paikkakunnalle ja tulen myöhään illalla kotiin. Aamupäivällä kiertelen kaupunkia ja istuskelen puistoissa ja muuta vastaavaa. Iltapäivästä voin käydä terassilla ottamassa muutaman ja sitten yöksi kotiin. Mukava reissu, jossa on tekemistä moneksi tunniksi ja kustannus on pelkkä junalippujen hinta. Mieluummin teen näitä reissuja neljä kuin yhden reissun, jossa olen hotellissa yötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi