Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestitellyt naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
02.08.2017 |

Ovat viestitelleet jotain yleistä, ei mitään ihastusjuttuja, mutta kuitenkin sellaista että huomaa että ovat enemmän kuin työkavereita eli ainakin kavereita. Voiko mies ja nainen olla vain kavereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys. Itse en ole onnistunut, miehet ei kertakaikkiaan voi olla ajattelematta seksiä. Mut jos nainen on lesbo tai pinttynyt sinkku joka on jo päättänyt luopua miehistä tai ns hyvä jätkä jota kiinnostaa lähinnä miehiset harrastukset, niin sit ehkä.

Vierailija
2/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mutta jos on salassa viestitellyt, niin se kertoo aika paljon enemmän tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes koko työuran kaikki kollegat olleet miehiä, muutaman vuoden poikkeuksia lukuunottamatta. Samoin opiskelukaverit.

Karmeeta jos niiden kanssa ei vois puhua mitään muuta kuin työasiaa tai käydä firman illanvietoissa, käydä työreissulla syömässä jne....

Vierailija
4/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole salassa viestitellyt mutta toisaalta ei ole kertonut että ovat enemmän kuin työkavereita. Itsekin viesteilen kyllä kavereiden kanssa enkä raportoi niistä miehelle.

Ap

Vierailija
5/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähes koko työuran kaikki kollegat olleet miehiä, muutaman vuoden poikkeuksia lukuunottamatta. Samoin opiskelukaverit.

Karmeeta jos niiden kanssa ei vois puhua mitään muuta kuin työasiaa tai käydä firman illanvietoissa, käydä työreissulla syömässä jne....

Viestittelettekö myös työajan ulkopuolella?

Ap

Vierailija
6/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelettekö myös työajan ulkopuolella?

Ap

Joskus, jos tulee vastaan tilanne että tiedän toisen arvostavan: hyvä koominen tilanne napatussa kuvassa, leveilyä rokkikeikalta jonne tiedän työkaverinkin himoitsevan muttei päässyt, aikoinaan istuttiin paljon iltaa erään kaupungin baarissa kun oltiin pidemmällä työreissulla ja lähetin kesälomareissulta terveiset samaisen baarin terassilta... ihan samoja kuin siviilikavereillekin voin laittaa.

Vierailija
7/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis lähettänyt miehelleni viestejä, joihin mies vastannut lyhyesti. Nainen ehkä kiinnostunut muuhunkin?

Ap

Vierailija
8/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nyt ihan selvästi panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi