Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läppäri lukiolaiselle?

Ritva
02.08.2017 |

Pitäisi ostaa läppäri lukion aloittavalle, mitä suosittelisitte? Mikä merkki/malli on käytössä hyväksi todettu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään kirjotuksissa näky merkkejä laidasta laitaan; applea, lenovoa, asusta, aceria yms.

Itsellä oli joku 400€ asus ja hyvin pärjäsin sillä. Kunhan ei oo näyttö liian iso tai pieni nii kaikki käy. Ytl:n sivuilla kriteerit.

Vierailija
2/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevään kirjotuksissa näky merkkejä laidasta laitaan; applea, lenovoa, asusta, aceria yms.

Itsellä oli joku 400€ asus ja hyvin pärjäsin sillä. Kunhan ei oo näyttö liian iso tai pieni nii kaikki käy. Ytl:n sivuilla kriteerit.

Siis kaikki yleisimmät käy. Ne kriteerit on tosi pitkät, mutta lähes kaikki läppärit täyttää ne vaatimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen asusta!!:))

Vierailija
4/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän kriteerit. Merkkejä ja malleja on vaikka kuinka paljon, kaipaisin.ihan käytännön kokemuksia mikä on ollut hyvä. Lähinnä mietityttää se näytön koko, riittääkö esim. 14"?

Vierailija
5/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kriteereissä lukee se sallittu tuumakoko, mulla oli muistaakseni 16 ja se oli todella hyvä. Useimmilla näytti olevan saman kokoinen. Jos 14 menee vaatimusten sisään niin sopii oikein hyvin, mahtuu laukkuunkin paremmin. Applea en lähtisi ostamaan hinnan takia, mutta ne on kyllä kevyitä ja ohuita. Asukseen olen erittäin tyytyväinen, samoin kaverit.

Vierailija
6/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mallilla ei loppujen lopuksi ole niin paljon väliä! Lukio-opintojahan sillä vaan suoritetaan, ei mitään tekniikan kirouksen murtamista.

Vierailija
7/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tyttärelleni Applen koneen. Aloittaa syksyllä lukion.

Vierailija
8/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hommattiin molemille macbook prot. Molemilla vanhemilla on myös sellaiset työkäytössä ja tyytyväisiä on oltu. Ja opiskeluhan on lukiolaisen työtä, joten välineet sen mukaan.

Vierailija
9/11 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön koulussa Apple ei käynyt. Ei pyörittänyt jotain ohjelmistoa tai jotain. Todella harmillista, kun kallis kone oli ostettu koulua varten.

Vierailija
10/11 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytön koulussa Apple ei käynyt. Ei pyörittänyt jotain ohjelmistoa tai jotain. Todella harmillista, kun kallis kone oli ostettu koulua varten.

Asenna windows, ja ei kannata ostaa applen koneita

Vierailija
11/11 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa liian pientä. Koneella pitää pystyä kirjoittamaan pitkiä tekstejä, joten näppäimistön on oltava hyvä. On myös oltava useita usb-paikkoja ja pitkäkestoinen akku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi