Miehen stalkkeri-exä on meidän sisäpihalla, apua
Hyi hirveää, miksi? Hän on siis kerrostaloalueen yhteisellä takapihalla. Istui puistonpenkillä meidän rapun vieressä, kävelin siitä ohi kauppareissulla ja tunnistimme toisemme. Olimme ehtineet tavata vuosia sitten livenä vain pari kertaa mutta hänkin varmasti tunnisti minut.
Miehen ero tuosta oli aika raakaa katseltavaa ja nainen pyöri hänen työpaikallaan ja kävi pudottelemassa omituisia viestilappuja postiluukusta. Joskus oli aamuisin hakkaamassa ovea, kun tiesi minun jääneen yöksi.
Nyt on kulunut tunti ja hän istuu siellä edelleen, yhdessä vaiheessa keinui lasten keinussa ja otti jotain kuvia.
Mitä tehdä, pitäisikö kertoa miehelle? Varmaan odottaa miestäni tuolla, en tiedä mistä on saanut meidän osoitteen. Mies ei tuota reittiä tule kotiin ja rapun alaovet on lukossa, että sinänsä ei ole varmaan kauheaa vaaraa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Soita vaikka poliisi paikalle.
Ei kai hän mitään laitonta tee?
Mene ystävällisesti kysymään, etsitkö jotakuta, voinko jotenkin auttaa. Sitten se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Mene ystävällisesti kysymään, etsitkö jotakuta, voinko jotenkin auttaa. Sitten se selviää.
En tiedä uskallanko, tuo tyyppi on karmiva. En ainakaan haluaisi, eikä tuo kai periaatteessa minun ongelmani pitäisi olla.
Kun viimeksi tavattiin, mies oli jo alkanut suhteeseen minun kanssani. Exä oli pahasti masentunut ja olisin halunnut osoittaa jonkinlaista tukea tai ystävyyttä hänelle, ja hän käyttäytyi kuin minua ei olisi ollut. Esittelin itseni nimeltä ja yritin kätellä, hän vain katsoi ohitseni. Hetken päästä yritin jutella uudestaan ja hän alkoi huutaa päälleni jotain asiaa jollekin muulle henkilölle.
Hän asuu lähiseudulla ja olen tavannut hänet työmatkalla muutamaan otteeseen. En ole uskaltanut edes moikata. Hän vain tuijottaa herkeämättä, kunnes olen päässyt kauas pois näköyhteyden alueelta.
Pyydä sisälle ja harrastatte tyttöjen välistä "hellyyttä" oikein pitkän kaavan kautta. :)
Vierailija kirjoitti:
Sutinaa selkäsi takana.
Tätä en usko, tuon exän sekoilun takia epäilin kyllä jotain suhteen alussa ja mustasukkaisena selvitin, että onko ollut mahdollista, että nuo kaksi olisivat tavanneet. Tuskinpa.
Exä on suhtautunut mieheen ja kaikkiin entisiin kavereihimme hyvin vihamielisesti eikä ole edes halunnut olla tekemisissä, kun yritimme mm. palauttaa hänelle häneltä jäänyttä hintavaa irtaimistoa. Poltti sillat kunnolla ja katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sutinaa selkäsi takana.
Tätä en usko, tuon exän sekoilun takia epäilin kyllä jotain suhteen alussa ja mustasukkaisena selvitin, että onko ollut mahdollista, että nuo kaksi olisivat tavanneet. Tuskinpa.
Exä on suhtautunut mieheen ja kaikkiin entisiin kavereihimme hyvin vihamielisesti eikä ole edes halunnut olla tekemisissä, kun yritimme mm. palauttaa hänelle häneltä jäänyttä hintavaa irtaimistoa. Poltti sillat kunnolla ja katosi.
Ilmestyi nyt hakemaan hintavaa irtaimistoaan tai jotain loppuja. Vauhdikas ilta on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sutinaa selkäsi takana.
Ilmestyi nyt hakemaan hintavaa irtaimistoaan tai jotain loppuja. Vauhdikas ilta on tulossa.
No meillä sitä irtaimistoa ei enää ole, käytiin viemässä exän veljelle tärkeimmät ja loput (tyyliin yksittäisiä sukkia ja pakasterasioita) heitettiin roskiin muutossa.
Miksi vauhdikas? Luulisin, että mies tulee kotiin eri kautta ja exä jossain vaiheessa iltaa luovuttaa ja lähtee talsimaan. Ellen sitten tee asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Käyt grillaamaan pihalla ja heität sille makkaran.
Meillä ei ole pihalla grilliä... Partsilla kyllä on, mutten kehtaa heittää makkaralla enkä usko, että tuo edes syö makkaraa. Muuten ihan hyvä ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ero tuosta oli aika raakaa katseltavaa ja nainen pyöri hänen työpaikallaan ja kävi pudottelemassa omituisia viestilappuja postiluukusta. Joskus oli aamuisin hakkaamassa ovea, kun tiesi minun jääneen yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Exä on suhtautunut mieheen ja kaikkiin entisiin kavereihimme hyvin vihamielisesti eikä ole edes halunnut olla tekemisissä, kun yritimme mm. palauttaa hänelle häneltä jäänyttä hintavaa irtaimistoa.
Olit siis kuvioissa jo eron aikaan
Kutsu sisään, keitä kahvit ja tenttaa muikkelia oikein olan takaa, miksi hän kyylää teitä.
Ylös. Ilmeisesti haluaa tavata miehen, miksiköhän?
Kertoisitteko?