Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen stalkkeri-exä on meidän sisäpihalla, apua

Vierailija
01.08.2017 |

Hyi hirveää, miksi? Hän on siis kerrostaloalueen yhteisellä takapihalla. Istui puistonpenkillä meidän rapun vieressä, kävelin siitä ohi kauppareissulla ja tunnistimme toisemme. Olimme ehtineet tavata vuosia sitten livenä vain pari kertaa mutta hänkin varmasti tunnisti minut.
Miehen ero tuosta oli aika raakaa katseltavaa ja nainen pyöri hänen työpaikallaan ja kävi pudottelemassa omituisia viestilappuja postiluukusta. Joskus oli aamuisin hakkaamassa ovea, kun tiesi minun jääneen yöksi.
Nyt on kulunut tunti ja hän istuu siellä edelleen, yhdessä vaiheessa keinui lasten keinussa ja otti jotain kuvia.
Mitä tehdä, pitäisikö kertoa miehelle? Varmaan odottaa miestäni tuolla, en tiedä mistä on saanut meidän osoitteen. Mies ei tuota reittiä tule kotiin ja rapun alaovet on lukossa, että sinänsä ei ole varmaan kauheaa vaaraa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi jatkoa ajatellen: älä ota käytettyä miestä.

Vierailija
22/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ero tuosta oli aika raakaa katseltavaa ja nainen pyöri hänen työpaikallaan ja kävi pudottelemassa omituisia viestilappuja postiluukusta. Joskus oli aamuisin hakkaamassa ovea, kun tiesi minun jääneen yöksi.

Vierailija kirjoitti:

Exä on suhtautunut mieheen ja kaikkiin entisiin kavereihimme hyvin vihamielisesti eikä ole edes halunnut olla tekemisissä, kun yritimme mm. palauttaa hänelle häneltä jäänyttä hintavaa irtaimistoa.

Olit  siis kuvioissa jo eron aikaan

Olin, tunsin miehen pari vuotta ennen eroa. Osaltani varmasti olin mukana aiheuttamassa eroa. Mies vuodatti huoliaan minulle ja minä kannustin, että älä anna sen tehdä noin sinulle, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä on suhtautunut mieheen ja kaikkiin entisiin kavereihimme hyvin vihamielisesti eikä ole edes halunnut olla tekemisissä, kun yritimme mm. palauttaa hänelle häneltä jäänyttä hintavaa irtaimistoa.

Olin, tunsin miehen pari vuotta ennen eroa. Osaltani varmasti olin mukana aiheuttamassa eroa. Mies vuodatti huoliaan minulle ja minä kannustin, että älä anna sen tehdä noin sinulle, jne.

No tommoset liiton rikkojat saa mitä ansaitsee

Vierailija
24/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on pettäjäluonne. Ensin petti exäänsä ja sen jälkeen sinua exän kanssa. Kohta miehesi työntää lastenrattaita exän kanssa. Kuulet uutiset tänään, exä on varmistamassa että miehesi saa sanottua faktat sinulle.

Vierailija
25/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on rakastellut tuon mt-ongelmaisen friikin kanssa varmasti pitkään, usein ja antaumuksella. Ehkä ehkäisy petti ja naikkonen tulee kertomaan asiasta.

Vierailija
26/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tommoset liiton rikkojat saa mitä ansaitsee

Mies sen liiton rikkoi ja olen ylpeä hänestä.

Tuo exä mm. varasti häneltä ja löi häntä. Kun ei saanut tahtoaan läpi, uhkaili raiskaussyytteellä ja itsemurhalla.

Vierailija
27/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö.. siis olet tavannut hänet VUOSIA sitten.. keinui lasten kanssa, ei kuitenkaan miehen ja ex:än yhteisten lapsien kanssa.

Mä jotenkin saan käsityksen että toi draama oli vuosia sitten ja nyt törmäsit häneen?

Jos näin on,  niin anna olla, sattumaa. Eri asia on jos se todella vainoaa nykypäivänä. Mutta jos tapahtumat on vuosia sitten tapahtuneita... 

Ja joo.. tiedän kyllä vainoavan ex siipan... kokemusta on. Mutta onneksi siitä on jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän