Saako viisikymppinen pitää mikroshortseja?
Jos kroppaa riittää, niin miksikäs ei? Olen timmimmässä kunnossa kuin moni kolmikymppinen "löysä
liha".
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jos kroppaa riittää, niin miksikäs ei? Olen timmimmässä kunnossa kuin moni kolmikymppinen "löysä
liha".
Kuvaa kaivataan
Viisikymppinen, joka kyselee anonyymina ulkonäkömielipiteitä? Itse ajattelin pukeutua omien mieltymysten mukaisesti
Kannattaa tarkistaa Finlexistä. Pukeutumislaki, 3 momentti ja 7. säädös, "Tavallista paljastavammat shortsit"
Mikäs siinä, jos haluaa oudoksuntaa. Se on vähän paljastelua, katsokaa kun olen näin timmi. Ei aikuisen kuulu kulkea sortseissa, myöskään nuoren aikuisen. Se on aina tyylitöntä. Harvalla on muuten todelliset rotusääret, sekin tulee muistaa.
Nauroin joitakin vuosia sitten ääneen kun löysin englanninkielellä googlattuani jonkin videon missä kaksi amerikkalaista naista opastaa mitä 'elder woman' voi laittaa päälleen!! He mm. tekivät jonkinlaiset bermudat kankaasta joka näytti verhokankaalta.
Minulla oli joskus (nyt jo edesmennyt) tuttava joka käytti 70-vuotiaana napapaitaa! Ja oli oikein hyvän näköinen.
Helena Lindgren saa minun puolesta pitää mikroshortseja 60näkin.
M
Ei kai mikään laki estä sua käyttämästä peppushortseja, tietysti kannattaa muistaa että teinimäisesti pukeutuva 50-vuotias voi antaa hyvin wt-mäisen kuvan itsestään monille.
Kyllä tossa iässä pitäisi olla jo vähän muuta substanssia.
Kyllä saa jos on tiukka peba.