Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhtyisitkö suhteeseen transsukupuolisen kanssa?

Vierailija
31.07.2017 |

Jos siis kaikki natsaa. Ymmärrän, jos et. Itse olen transsukupuolinen. Eihän kanssani voi saada biologisia lapsia eikä tämä muutenkaan sovi kaikille.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen miehiin päin ja seksi ja yhdyntä on minusta ehdottoman tärkeitä suhteelle, eikä FtM ole aitoja vehkeitä tai luonnostaan esiintyvää miehistä voimaa, joka minut sytyttää. Viehätyn muutenkin sekä fyysisesti että luonteeltaan hyvin maskuliinisista miehistä, jollaista biologisesta naisesta on lähes mahdotonta muokata. Lihaksisto ja kroppa ja ääni ja asenne ei vaan kasva lääkkeillä samanlaiseksi kuin aito. Ja kun ei ole sitä oikeaa kaluakaan, niin ei voi noita muita puutteita sitten hyvällä seksillä, joka minulle vaatii yhdyntää ja aitoutta. En pääsisi yli siitä, että miehen vehje ei ole oikea, tuntuisi vain siltä, etten ole oikeasti hänen kanssaan, vaan keinotekoinen vehje saisi tuntumaan kuin panisi kyborgia.

Tämä on mielestäni ok, eikä vaadi edes kummempia perusteluja.

Ap

Vierailija
22/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella transsukupuolisen kanssa, mutta mahdollisesti voisin haluta jossain vaiheessa lapsia, esim spermanluovuttajan avulla.

Jos kyseessä transmies, ottaisin mieluummin leikkaamattoman falloksen kuin proteesipeniksen, sillä käsittääkseni jälkimmäiset ovat usein suhtko tunnottomia - en haluaisi harrastaa seksiä henkilön kanssa, joka ei erityisemmin nauttisi siitä.(enkä pidä erityisemmin proteesien ulkonäöstä, kuten en myöskään rintaimplanteista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rehellisesti. Olen pahoillani.

Vierailija
24/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Rehellisesti. Olen pahoillani.

Mulle ainakin käy aina rehellinen "ei". :) Puolestani ei tarvitse olla pahoillaan.

Ap

Vierailija
25/37 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

26/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa transmiehen kanssa ja meillä on hedelmöityshoidoilla hankittu lapsi. Ollaan oltu nuorista asti yhdessä ja seurustelimme jo ennen prosessin alkua. Olen bi. Aloittajalla on tosi asiallinen asenne.

Vierailija
27/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti en ikinä. OLis kammottava ajatus että sillä roikkuisi joku epämuodostunut, pilllusta rakennettu lerppu jalkojen välissä tai vastaavasti joku puolalaisen lääkärin jalkoväliin ruostuneella veitsellä viilletty hahlo.  

Vierailija
28/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, olen bi (ehkä pan?) ja tottunut käyttämään leluja seksin aikana tyydytyksen saamiseksi. Tällä hetkellä seurustelen naisen kanssa ja lapsen saamiseksi mekin menemme tulevaisuudessa hoitoihin, jos lapsikuume iskee.

Vierailija
29/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin. Tosin olen bi ja sukupuolella ei ole juuri väliä minulle.

Vierailija
30/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ihastua, mutta pidemmän päälle seksi voisi muodostua ongelmaksi. Käsittääkseni transmiehille ei pystytä rakentamaan täysin toimivaa penistä, ja minulle seksi tarkoittaa ensisijaisesti yhdyntää. En näe seurustelukumppaninani myöskään miestä, jolla on mikropenis tai joka ei saa erektiota.

Tämä on valitettava totuus, että sukuelimet on aika tärkeitä. Se vain on niin, eikä se ole väärin. Itse pelkään deittailua tämän takia.

Ap

Älä lannistu! Tähänkin ketjuun on vastannut monta naista, joita asia ei haittaa. On paljon naisia, joille yhdyntä ei ole kovin tärkeää ja jotka nauttivat esimerkiksi suuseksistä yhdyntää enemmän. On myös erilaisia yhdyntää vaikeuttavia sairauksia, ja vaikkapa endometrioosista tai vaginismista kärsivälle naiselle saattaisit olla ihanteellinen kumppani. Terv. Lainaamasi kommentin kirjoittaja

Vierailija
31/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksaisi sitä ihmissuhdesontaa mitä tällaisista aina seuraa.

Vierailija
32/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin ryhtyä suhteeseen transsukupuolisen kanssa. Tämä koska olen itsekin transsukupuolinen henkilö ja vaikka en olisi niin en usko että asian suhteen minulla olisi ongelmaa. Minulle ei ole ikinä merkinnyt rakastamani, tykkäämäni henkilön sukupuoli tai suuntautuneisuus.

Vierailija
33/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei

Vierailija
34/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokunen vuosi sitten vähän pihkassa erääseen transsukupuoliseen. Aivan ihana ihminen ja varsin hyvä ystäväni. Jossain vaiheessa tosissani mietin että pitäisikö tehdä aloita, mutta totesin että ei minusta ole siihen. Siinä vaiheessa kun ei ollut ciseistäkään liiemmälti kokemusta. Ehkä se oli vain tekosyy olla ujo. 

Vierailija
35/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpää pitää olla kunnossa. Se on vähimmäisvaatimukseni suhteen aloittamiseen kenen tahansa kanssa..

Vierailija
36/37 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella normaalin ja tasapainoisen transsukupuolisen kanssa. Valitettavasti mediassa esiintyvistä transeista saa hyvin epatasapainoisen ja yliherkän kuvan.

Vierailija
37/37 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo, MtF:n kanssa ja itse olen cis-nainen. Ei mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan