Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa voi olla jos rikospoliisi tavoittelee minua?

Vierailija
09.07.2008 |

Ei saanut minua kiinni joten yritin soittaa takaisin.

Kukaan siellä päässä tavoittamistani poliiseista ei tiennyt mitä asia koskee eikä henkilötunnuksellani löytynyt mitään.

Viimeisin poliisi jonka kanssa puhuin sanoi vain että kun ei tiedä kuka poliiseista on tavoitellut niin ei auta kuin odottaa uutta soittoa.

Keksiikö kukaan mitään?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäsiä lapsia sulla on. jos joku niistä on tehnyt jotain. tai joku sukulainen ja sua pitäs haastatella. jos oisit ite tehny ni sua ois varmaan tultu hakee :)

Vierailija
2/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on antanut väärän puh nron ja se soittaa siksi.

Se on soittanut väärään numeroon.

Joku muu juttu, missä sen tarvii kysellä sulta jotain.

Pahin vaihtoehto on, että se on tulossa sun ovelles parhaillaan huonojen uutisten kans.

Jos se ei soita tänään, niin se ei oo mitään kiireellistä juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä ollut lähistöllä tai joku tuttusi tietää asiasta jotain.

Tai ovat soittaneet väärään numeroon.

Mulle soitettiin kerran liikennepoliisista ja olin jo ihan kauhuissani että mitä on tapahtunut ja kenelle mutta asia oli sitten loppujen lopuksi se, että halusivat perua isälleni kirjoitetun virheellisen ylinopeussakon eivätkä löytäneet isän puhelinnumeroa ja kysyivät tiedänkö minä sitä.

Vierailija
4/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin varmasti soittavat ja kysyvät mistä sinut tavoittaisi kasvotusten hei.

minkä ikäsiä lapsia sulla on. jos joku niistä on tehnyt jotain. tai joku sukulainen ja sua pitäs haastatella. jos oisit ite tehny ni sua ois varmaan tultu hakee :)

Vierailija
5/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oletko ostanut tietämättäsi esim. huutiksesta jotain varastettua tavaraa tms. Tai joku on kertonut sinut alibikseen ja tarina halutaan varmistaa (no toi viimeinen on kyllä epätodennäköisin....)

Vierailija
6/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ekana mieleen

Vierailija
7/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin etitään vaikka työpaikalta sitten. yleensähän ne tiedot on esim päiväkodilla ja siksihän ilmoitus voi tulla useiden tuntienkin päästä kun yleensä just tullaan paikalle kertomaan, vaikka sit työpaikalle.

et harvemmin sellasta soitellaan.

Vierailija
8/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, en usko, olen naimisissa enkä tunne ketään :)

4, sitä arvelin ja tarkistin isäni tilanteen kun hän on ulkomailla mutta siitä ei ollut kyse. äiti on kunnossa, samoin sisko ja serkku. muita sukulaisia ei sitten olekaan.

5, lapset on vielä pieniä. ei tule mieleen ketään muita mahdollisia rikoksia kuin jos joku eksä on töppäillyt.

6, kyllä ne tavoittelivat juuri minua kun soittivat ensin äidilleni ja kyselivät minua

7, autot on pihassa ja talo kunnossa eikä meillä ole muuta..

8, toivottavasti kyse on vain jostain vastaavasta.. :/

9, niin en tiedä...

10, tarkistin jo. Ihan normaalit tilitapahtumat eikä meillä edes olisi paljoa rahaa varastettavaksi.. Kortitkin on tallessa

11, täytyy yrittää muistaa :)

12, sitä mäkin mietin mutta oon ollut kotiäitinä jo kolme vuotta enkä ole ollut missään baareissakaan.. lähinnä sahaan kodin ja kaupan väliä autolla..

---

En todellakaan keksi mitään syytä.. :(

Ja tuo soitto tuli vielä Helsingistä ja asun ihan muualla. Asuin helsingissä joskus ennen mutta siitä on aikaa jo yhdeksän vuotta ja silloin olin alaikäinen.

Vierailija
9/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, niin mäkin luulisin. ja jos olis ollut tosi tärkeää asiaa niin eiköhän ne olis pyytäneet mun puhelinnumeron äidiltäni?

Äiti oli tosi häkeltynyt koko soitosta ja sanoi vaan että pyytää minua soittamaan takaisin.

Poliisin soitto tuli tuntemattomasta numerosta joten siihen en voinut soittaa takaisin.

Tulee vaan mieleen että voisiko olla kyse pilasta? Aika mautonta kyllä jos näin on.

Toistaalta poliisit kai yleensä soittavat tuntemattomalla numerolla ettei ihmiset ala sitten soitella takaisin turhista asioista.

Vierailija
10/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voivat tiedustella missä voi tavata kasvokkain. ei poliisilla riitä resurssit siihen, että ajellaan ympäri kaupunkia etsimässä omaisia,

niin etitään vaikka työpaikalta sitten. yleensähän ne tiedot on esim päiväkodilla ja siksihän ilmoitus voi tulla useiden tuntienkin päästä kun yleensä just tullaan paikalle kertomaan, vaikka sit työpaikalle.

et harvemmin sellasta soitellaan.

Vierailija
11/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, niin olet varmaan oikeassa..

mietin vaan tässä koko ajan pääni puhki mistä voisi olla kyse.

Olen sellainen ihminen että pelkään rikkoa lakia. en kävele punaisia päin, en heitä edes karkkipaperia maahan.

Joskus 15v:na varastin kaupasta kynsilakkaa ja poltin kahdesti hashista kaverin sätkästä. Poltin hasaa myös udemman kerran 18v:na. en silti ole ostanut enkä myynyt mitään ja on vaikea kuvitella että asia koskisi enää noita juttuja.

Viime keväänä sain elämäni ensimmäisen sakon kun ajoin 80km/h alueella 94km/h ja maksoin sakon heti kun sain sen.

Siinä ainoat mitä mieleen tulee..

Vierailija
12/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitään ikävää!

Vierailija
13/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu kuin sinä ajanut sinun nimissäsi olevalla autolla? Nimittäin vissiin jos esim sun mies on ajanut törkeetä ylinopeutta ja tolppa napannu kuvan, niin ne kai koittaa tavoittaa auton haltijan tai mikä se nimike nyt on. Kuulemma miehen työpaikalla tämmönen juttu, eli soittivat poliisista eukolle kun mies ajanut niin että meni kortti jäähylle...Yhdellä jos toisella voi välillä nousta nopeus aika kovaksi tai voi huomaamattaan ajaa esim punasia päin.

Oisko tommoseen mahis?

Vierailija
14/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana ne lähettää kirjeen. Niin ainakin isälleni kävi

t. en muista numeroani mutta se jolle soitettiin liikennepoliisista

Vierailija
15/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä töissä kahvihuoneessa kun poliisi soitti. Palahan siinä nousi kurkkuun. Kyse oli edellis vuonna ostamastani lasten talvihaalarista. Olin ostanut sen ison liikeketjun myymälästä ja myyjä oli jotenkin huijannut rahoja itselleen (tapauksia useampia). Olin maksanut kortilla ja sitä kautta saivat yhteystietoni. Onneksi ei tarvinnut mennä poliisilaitokselle vaan riitti että tarkistin pankista että tiliäni oli veloitettu. Kyllä säikäytti!!!

Vierailija
16/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, niin mäkin uskoisin

19, juu, tuun..

Kauheeta kun mielessä tulee kaikkia kauhukuvia.. Jos mua vaikka syytetään jostain enkä pysty todistamaan syyttömyyttä... Tms.

"Jos mä joudun vankilaan ja lapset jää ilman äitiä jne" :D Noh. Ehkä ei kuitenkaan.

Vierailija
17/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu on halunnut tietää, mistä sinut tavoittaa ja soittanut äidillesi. Luoja tietää, miksi on esitellyt itsensä poliisiksi.

Toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
18/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla vaihdetaan omistajaa ja nyt se auto on siellä Helsingissä jonkun tukkona ja sun nimi tulee tietsikalta, kun näppäilevät rekkarin sinne. Onko sulta koskaan varastettu autoa tai jotain? Se on ainoo kerta, kun poliisit on mulle soittaneet.

Vierailija
19/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, vaikea uskoa koska soittaja oli esitellyt itsensä ja kysyi olenko tavattavissa muttei pyytänyt numeroita tms.

25, en ole koskaan omistanut autoa

Vierailija
20/42 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jättää soittopyynnön niin kyllä ne kertovat nimensä siinä samalla jos ovat oikealla asialla.