Mitä asiaa voi olla jos rikospoliisi tavoittelee minua?
Ei saanut minua kiinni joten yritin soittaa takaisin.
Kukaan siellä päässä tavoittamistani poliiseista ei tiennyt mitä asia koskee eikä henkilötunnuksellani löytynyt mitään.
Viimeisin poliisi jonka kanssa puhuin sanoi vain että kun ei tiedä kuka poliiseista on tavoitellut niin ei auta kuin odottaa uutta soittoa.
Keksiikö kukaan mitään?
Kommentit (42)
Olet tietämättäsi osallisena jossain, jota poliisi selvittää. Silminnäkijä, asiakas, tai tuttava.
Tai sitten on vitsi, mutta miksi se huumoriveikko olisi äidillesi soittanut?
vaan nimenomaan näkyvistä, jotta kaikki ihmiset SAISIVAT heihin yhteyden. Koska eihän asiat turhia ole.
Ne on tietty myös virkapuhelimia, jotka pannaan sulki kun työvuoro päättyy.
Mä veikkaan, että se on joku pilasoitto, tai itten tosiaan joku utelias tuttavantuttava joka hlausi selvittää olinpaikkasi. Saattoi olla vaikka se ROSVO joka olisi ryöstänyt teidän talon jos äitisi olisi keronut sun olevan lomamatkalla...
30, Soitin poliisin vaihdenumeroon josta sitten hojattiin eteenpäin. Poliisi kertoi nimensä äidilleni mutta äiti ei enää muistanut sitä kun ilmoitti asian minulle
31, Poliisi on soittanut ainakin mulle tuntemattomasta kun tavoitteli yöllä avaamaan talomme rappukäytävän ovea.
Rikospoliisi soitti ja kyseli jostain henkilöstä, en tuntenut, nimi oli ihan outo.
Soitti vielä toiseenkin kertaan, kun oli unohtanut merkitä että oli jo minut tavoittanut.
37, mulla on ihan tavallinen liittymä mutta salainen numero.
Ja puhelin on myös ollut koko päivän auki ja mukana.
tai onko oma puhelimesi ollut kiinni ja sinä muuten tavoittamattomissa? Ts. miksi poliisi tavoittelisi sinua äitisi luota?
Poliisin pitäis tietää sun numeros kun eivät sitä kerta äidiltäsi kysyneetkään ja eikö viranomaiset pääse ne katsomaan operaattorin listoistakin? Luulis että jokaisessa järkevässä asiassa aikuista ihmistä tavoiteltas ensin omasta numerostaan ja sitten vasta alettais soitella vanhemmille ja kummeille.
Kerran on minut säikäytetty puhelulla rikospoliisista.
Kauppasivat kirjasarjaa, osa tuotosta ohjautui jotenkin poliisitoiminnan hyväksi.
Oliskos se tavoittelun syy?
Jos he etsivät noin kolmekymppistä Katri tai Kati Mäkistä tai Mäkelää joka asuu ehkä Tampereen lähellä tai Hämeenlinnassa niin vaihtoehtoja voi olla aika monta.
hän oli kioskilla myyjänä, työnantaja oli jo selvittänyt että tietyn myyjän vuoroilla katoaa kaikenlaista, kaveriani pyydettiin kertomaan, onko hän havainnut työhön opastajansa käytöksessä jotain outoa, tunteeko hyvin ym.
Minun mieheni sai puhelun poliisilta joka kyseli eräästä miehestä ja parin vuoden takaa että oliko tämä eräs mies myynyt miehelleni pirtua.
Miestäni ei syytetty tai epäilty mistään, haluttiin vaan kuulla todisteita onko joku tyyppi myynyt pirtua.
omaan numeroonsa mitään yhteydenottoyrityksiä. Joku on halunnut jekuttaa tai pelotella ap:ta tai hänen äitiään.
No Ap, selvisikö asia? Mistä mahtoi olla kyse?
Terv. eräs utelias kenen oli pakko tulla kurkkaamaan onko asia ratkennut.
toivottvasti ei mitään ikävää..
äiti oli unohtanut sen viestiä välittäessään
Voi se silti olla huijausta, miksi muuten se rikospoliisi olis soitellut ap:n äidille eikä ap:lle itelleen? Jos ei tiennyt numeroa olisi kysynyt sitä tai antanut oman numeronsa soittopyyntöön.
20, onhan se teoriassa mahdollista että mies on ajanut ylinopeutta mutta molemmat autot on sen nimissä ja se ei ole ajellut helsingissä päinkään melkein vuoteen.