Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaiden valkaisusta hammaslääkärillä

Vierailija
31.07.2017 |

Missä tehdään lusikat ja sitten kotona valkaistaan. Mitä maksoi ja kannattiko? Olen nyt aikuisena oikonut umpikierot hampaani suoriksi ja vielä olis ihana saada valkaisu.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannsta pilata hampaitaan valkaisulla. Keraamiset kuoret päälle, ovat kalliimpia, parempia ja pitkäikäisempiä sekä suojaavat hampaita.

Vierailija
22/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä valkaisija on ruohonjuuresta ostettava hiili, kyllä hiili. kun pesee aluksi joka päivä hiilellä hampaat, eron huomaa jo muutaman pesukerran jäkleen. hampaista tulee puhtaan valkoiset, luonnolliset, ja kirkkaat. purkki maksaa 16€ ja siitä riittää vuosiksi.

suosittelen!

Kiitos oikeasti tästä! Käyn huomenna hakemassa. Jotain tällaista vinkkiä olen kaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä vielä lisää kotitekoisia vinkkejä hampaiden valkaisuun!

https://kuinka.fi/terveys/kuinka-saada-valkoisemmat-hampaat/

Vierailija
24/24 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä valkaisija on ruohonjuuresta ostettava hiili, kyllä hiili. kun pesee aluksi joka päivä hiilellä hampaat, eron huomaa jo muutaman pesukerran jäkleen. hampaista tulee puhtaan valkoiset, luonnolliset, ja kirkkaat. purkki maksaa 16€ ja siitä riittää vuosiksi.

suosittelen!

Kiitos oikeasti tästä! Käyn huomenna hakemassa. Jotain tällaista vinkkiä olen kaivannut.

Ole hyvä! :) on aluksi vähän sotkuista puuhaa mutta äkkiä sitä oppii toimimaan niin ettei koko lavuaari ole mustana. kasta hammasharjan pinta kevyesti hiileen ja harjaa hampaita pari minuuttia, sitten purskutellen pois. pari kertaa huuhtelua että hiilenjämät lähtee. itse pesen vielä joskus vedellä ja eri harjalla hampaat. ja kirkasta tulee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme