Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaiden valkaisusta hammaslääkärillä

Vierailija
31.07.2017 |

Missä tehdään lusikat ja sitten kotona valkaistaan. Mitä maksoi ja kannattiko? Olen nyt aikuisena oikonut umpikierot hampaani suoriksi ja vielä olis ihana saada valkaisu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään?

Vierailija
2/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenna nyt ensin kysymyksesi. Lusikoiden teko??? Milläs konstilla suoristit hampaasi, tämä vain mielenkiinnosta.

Vierailija
4/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ottanut valkaisun, jälkeenpäin vihloi niin saakelisti hampaita, että luulin kiilteen halkeilevan. 

Vierailija
5/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ottanut valkaisun, jälkeenpäin vihloi niin saakelisti hampaita, että luulin kiilteen halkeilevan. 

Tehtiinkö laserilla vai kotivalkaisuna?

Vierailija
6/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä valkaisija on ruohonjuuresta ostettava hiili, kyllä hiili. kun pesee aluksi joka päivä hiilellä hampaat, eron huomaa jo muutaman pesukerran jäkleen. hampaista tulee puhtaan valkoiset, luonnolliset, ja kirkkaat. purkki maksaa 16€ ja siitä riittää vuosiksi.

suosittelen!

Vierailija
7/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiinkö laserilla vai kotivalkaisuna?

Hygienisti teki, tästä on jo varmaan 10 vuotta, ikenet suojattiin jollain töhnällä ja jotain ainetta laitettiin hampaisiin ja olisiko ollut jotain sinistä valoa sitten, eli vissiin joku vanhanaikaisempi menetelmä. Kyllä sen tuloksen huomasi, mutta itse huomasin, että mulla on riittävän valkoiset hampaat, kun vain  pitää puhtaana ja käy poistattamassa hammaskiven säännöllisesti :)

Ei se kipu kestänyt kuin saman päivän, mutta oli tosi ilkeitä vihlaisuja.

Vierailija
8/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä valkaisija on ruohonjuuresta ostettava hiili, kyllä hiili. kun pesee aluksi joka päivä hiilellä hampaat, eron huomaa jo muutaman pesukerran jäkleen. hampaista tulee puhtaan valkoiset, luonnolliset, ja kirkkaat. purkki maksaa 16€ ja siitä riittää vuosiksi.

suosittelen!

Hiili poistaa tummemtumia, mutta ei varsinaisesti valkaise hampaita.

Vierailija
9/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ainakin Gloss, jossa on tehokkaampi, mutta hellävaraisempi hampaidenvalkaisumenetelmä kuin hammaslääkärissä. Hintaakin on reippaasti, reilut 300 e, mutta se kannatti.

Vierailija
10/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teettämään valkaisulusikat hammaslääkärissä ja ostat sieltä myös valkaisutuubit. Se on turvallisin vaihtoehto ja ajan myötä myös halvin vaihtoehto. Lusikat on aika kalliit, mutta kerran se kirpasee. Kannattaa googlata eri asemien hinnastoja netissä.

Vierailija
11/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on ainakin Gloss, jossa on tehokkaampi, mutta hellävaraisempi hampaidenvalkaisumenetelmä kuin hammaslääkärissä. Hintaakin on reippaasti, reilut 300 e, mutta se kannatti.

Samat menetelmät (mm. titaanioksidivalkaisu) siellä on kuin muuallakin.

Vierailija
12/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen teettämään valkaisulusikat hammaslääkärissä ja ostat sieltä myös valkaisutuubit. Se on turvallisin vaihtoehto ja ajan myötä myös halvin vaihtoehto. Lusikat on aika kalliit, mutta kerran se kirpasee. Kannattaa googlata eri asemien hinnastoja netissä.

Tätä hammaslääkäri suosittelikin, mutta olisin ollut kiinnostunut käyttäjien kokemuksista. Ap

Vierailija
13/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap oikomisestasi. Mullakin ollut raudat kohta vuoden ja ikää yli 40v.

Vierailija
14/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat menetelmät (mm. titaanioksidivalkaisu) siellä on kuin muuallakin.

Oma kokemukseni hammaslääkärin valkaisusta on 5 vuoden takaa. Mutta joka tapauksessa tänä vuonna Glossissa tehty valkaisu oli paljon tehokkaampi ja mukavampikin.

Vierailija
15/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi oikomishoitosi ap.Kauan oikomishoito kesti ja paljonko maksoi?

t N50 joka haaveilee myös

Vierailija
16/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä nopea ja tehokas ei tuo lusikoilla tehtävä kotivalkaisu ole, kun suoraan vastaanotolla suoritettava valkaisu. Kotivalkaisuun on olemassa eri vahvuisia valkaisuaineita, joiden pitoaika ja tehokkuus siis vaihtelevat. Näistä saat varmasti lisää tietoa lusikoita hankkiessa. Hyvin toimii varsinkin jos ei oleta saavansa hollywood valkoisia hampaita yhdessä yössä vaan sitoutuu valkaisuun pidemmäksi aikaa.

Hammaslääkäri ottaa lusikoiden valmistusta varten jäljennöksen hampaista ja varsinainen lusikka valmistetaan sitten näiden perusteella hammaslaboratoriossa.

Vierailija
17/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suosittelen!

Hiili poistaa tummemtumia, mutta ei varsinaisesti valkaise hampaita.

mulla toimii hyvin, eron huomaa jo muutamasta kerrasta. poistaa hyvin kahvin ja punaviinin värjäymät. mulle riittääkin luonnollisen  puhtaan valkoinen ja kirkas hymy, en kaipaa vaalentamalla vaalennettuja hampaita...

Vierailija
18/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikomishoito kesti noin kaksi vuotta ja kiinteät kojeet oli suussa. Ikää on 41 nyt. Hinta vajaat 4000 euroa, maksu korottomasti erissä (n. 100 euroa tullut/kk) ja maksut jatkuu vielä. Ainoa mitä oon katunut, on etten tehny aikaisemmin! En oo koko ikänäni hymyillyt kunnolla aiemmin... Hammaslääkäri tosiaan suositteli tuota lusikkavalkaisua ja sanoi sen olevan tehokkain. Mielelläni kuulusin tuosta kokemuksia enempikin. Ap

Vierailija
19/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikomishoito kesti noin kaksi vuotta ja kiinteät kojeet oli suussa. Ikää on 41 nyt. Hinta vajaat 4000 euroa, maksu korottomasti erissä (n. 100 euroa tullut/kk) ja maksut jatkuu vielä. Ainoa mitä oon katunut, on etten tehny aikaisemmin! En oo koko ikänäni hymyillyt kunnolla aiemmin... Hammaslääkäri tosiaan suositteli tuota lusikkavalkaisua ja sanoi sen olevan tehokkain. Mielelläni kuulusin tuosta kokemuksia enempikin. Ap

Ihmeen halvalla selvisit. Minulla arvio noin 6000e ja aikaa menee se pari vuotta.

Vierailija
20/24 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa ollut mulle maksamista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän