Kuinka paljon naapurin lapsia voikaan vihata?
Olenko ainut jonka mielestä naapurien lapset ovat erittäin vastenmielisiä ja muutenkin äärimmäisen rasittavia ja ärsyttäviä?
Kun kuuntelee päiväkaudet näitä äitien kullanmussuja kun ke kiljuvat ja rääkyvät täyttä kurkkua pihalla ja käytävällä niin voin myöntää toivovani toisinaan, että joku kaunis kerta tämä kullanmuru saisi kunnolla selkäänsä niin oppisi olemaan ihmisten ilmoilla hiljaa!
Eikö nykyäidit osaa kasvattaa lapsiaan kunnolla? Pieni kuri ei todellakaan olisi pahitteeksi. Ei minun nuoruudessani (30v sitten) pennut kiljuneet aamusta iltaan naapureiden kiusana. Ja jos joku näin teki niin hänelle naapuri saattoi antaa kunnon luunapin niin johan hiljeni pihapiiri.
Kommentit (44)
Muuta erämaamökkiin. Ehkä sinulla on siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta erämaamökkiin. Ehkä sinulla on siihen varaa.
Niin minulla onkin varaa mutta miksi minun kuuluisi kärsiä sinun lastesi huonosta kasvatuksesta? Muuta siis itse!
voih onneksi maailmaan mahtuu ääntä ja huutakoon ulkona niin ei kotona huuda xD ihana kesäloma kun tykkäävät olla ulkona aamusta iltaan
Vierailija kirjoitti:
voih onneksi maailmaan mahtuu ääntä ja huutakoon ulkona niin ei kotona huuda xD ihana kesäloma kun tykkäävät olla ulkona aamusta iltaan
Niinpä! Eli sinäkään et siedä omien lastesi rääkymistä vaan laitat kakakrasi pihalle huutamaan niin saat täällä sitten kirjoitella suuria viisauksiasi muille....
Meillä naapurissa asuu uliseva pentu (perinyt äidiltään) jota kutsumme nimellä Damien. Sen sanon, että kun tulee zombieapocalypse heitän sen pennun syötiksi.
Siis lapset itkevät ja kiljuvat. Kyllä. Normaalia. Ja sitten muuta kiitos.
Johtuu siitä, että isät eivät osaa kasvattaa jälkikasvuaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis lapset itkevät ja kiljuvat. Kyllä. Normaalia. Ja sitten muuta kiitos.
Mikä oikeus lapsiperheillä on muka häiriköidä muita asukkaita? Itsekin varmasti työnnät kullannuppusi pihalle kun et itse jaksa kuunnella.
Kasvoitko entisajan pappilassa, jossa lapset ehkä saivat näkyä, mutta eivät kuulua? Sorry. Ei oo mun lasten vika, että sulla on traumoja liian ankarasta kasvatuksesta. Ja tunne-elämän ongelmat estävät kestämästä normaalia elämää.
Onko kasvatus sitä, että suu suppuun tai tulee väkivaltaa? Onneksi kukaan ei halua lisääntyä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoitko entisajan pappilassa, jossa lapset ehkä saivat näkyä, mutta eivät kuulua? Sorry. Ei oo mun lasten vika, että sulla on traumoja liian ankarasta kasvatuksesta. Ja tunne-elämän ongelmat estävät kestämästä normaalia elämää.
Tämä vapaakasvatus näkyy sitten viimeistään koulussa kun ei lapset tottele edes opettajiaan ja puukoilla kouluissa uhkaavat muita. Kyllä esim. koulussa pitäisi saada opettajan käyttää karttakeppiä muuhunkin kuin osoittamaan kartalta maalaisille missä stadi sijaitsee.
Kohta kouluissa tarvittaneen jo mellakkavarusteet opettajille
Sä oot kyllä reppana. Parka, joudut elämään huonoa elämää. Muuta elämäsi muuttamalla korpeen.
En yleisesti edes vihaa lapsia mutta silloin kun naapurissa vielä asui tuommoinen pieni kiljuva paskiainen niin ei meinannut pää kestää sitä jatkuvaa rääkymistä. Miksi me jotka emme ole valinneet lapsia elämäämme joudumme niistä kärsimään? Kyllä monet lapset osaavat kyllä käyttäytyä jos heille opettaa käytöstapoja (ilman väkivaltaa tietenkin!).
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvatus sitä, että suu suppuun tai tulee väkivaltaa? Onneksi kukaan ei halua lisääntyä kanssasi.
Ei se väkivalta ole tässä se pointti vaan huono kasvatus, äidit laiminlyö kunnon kasvatuksen kun täällä vaan päiväkaudet roikkuvat ja haluavat "omaa" aikaa... Minä olen itse kasvattanut neljä upeaa lasta ja he osaavat käyttäytyä eivätkä häiritse muita. Epäilijoille tiedoksi ei ole tarvinnut koskaan edes kurittaa lapsiani vaan kun lapselle asettaa kunnoon rajat heti alussa niin kyllä se siitä lähtee.
Lapset ovat temperamentiltaan erilaisia. Jotkut ovat temperamenttisia ja vahvatunteisia. Miten esim. 2- ja 4-vuotiaan kuuluisi "käyttäytyä", kun uhmakohtaus iskee? Sinä voit lapsettoman suuressa viisaudessasi kertoa,miten asia kuuluu hoitaa äänettömästi? Voi lol...
Täälläkin naapuruston kersat kommunikoivat kiljumalla, rääkymällä ja karjumalla. Ikkunoita ei voi pitää auki vaikka näin kesällä kiva olisikin, sitä melusaastetta ei vaan kestä. Soitan sitten musiikkia kotona melko lujalla, jotta äänet ulkoa peittyisivät. Tosiaan vaikka ikkunat ovat kiinni se huuto kuuluu sisälle. Odotan syksyä ja sadesäitä, silloin piha hiljenee. Valitettavasti noin huhtikuusta syyskuuhun saa kärsiä metelistä aamukymmenestä iltayhdeksään.
En minä muista että me kasarilla olisimme tuollaisia mölyapinoita olleet. Ymmärrän naurun ja satunnaisen kiljahduksen, mutta nämä lapset huutavat toisilleen koko ajan. Välillä joku yksin sisarusten kanssa pihalle laitettu kolmi-nelivuotias loukkaa itsensä ja kaikki tietää mikä infernaalinen rääkyminen sellaisesta lähtee.
Sinä kasvatit neljä upeaa lastasi äänettömästi! Onnea, sä oot kyllä älyttömän taitava!!! Kerro salaisuutesi.
Sä et ehkä valinnut lapsia elämääsi. Mä en valinnut elämääni typeriä aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat temperamentiltaan erilaisia. Jotkut ovat temperamenttisia ja vahvatunteisia. Miten esim. 2- ja 4-vuotiaan kuuluisi "käyttäytyä", kun uhmakohtaus iskee? Sinä voit lapsettoman suuressa viisaudessasi kertoa,miten asia kuuluu hoitaa äänettömästi? Voi lol...
Lapsen tunteet täytyy tukahduttaa heti alkuunsa niin tätä ongelmaa ei pääse syntymään! Sain aikanaan omalta äidiltäni tämmöisen DDR lastenkasvatusoppaan ja sen vinkeillä tulosta on syntynyt. Siitäkin huolimatta tai ehkä juuri tästä syystä omista lapsistani on tullut niin tasapainoisia.
Taitaa omassa kasvatuksessasi olla puutteita, kun olet lastenvihaaja.