Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeastiko joku luulee, että noi julkimoiden "meikittömät" kuvat on meikittömiä?

Vierailija
31.07.2017 |

Meikintöntä yleensä nähnytkään, kyllä niissä on hyvin tarkasti tehty naturelli lookki, jonka väsäämiseen saattaa kulua enemmän aikaa kuin perusmeikkiin. :D Kaikissa "meikittömissä" kuvissa mitä olen nähnyt, ihmisellä on naamallaan ainakin ripsiväriä (joillain jopa sellaiset pienemmät ripsenpidennykset), meikkivoidetta ja kevyt silaus puuteria, jopa silmämeikkiä on tosi monella.

C'moon nyt, kuka näihin menee? Miehet ilmeisesti kommenteista päätellen. Buahaha.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko Sara Siepistä? Pakkohan se on päästä haukkumaan, kun neiti näyttää ilman meikkiä paljon paremmalta kuin sinä minkään pakkelikerroksen kanssa.

T. M48

Kukaan ei ole väittänytkään, etteikö Sara olisi tosi kaunis, mutta Saran nuoret ihailijat saavat vääristyneen kuvan noista "ilman meikkiä" kuvista. Näkeehän sen selvästi, että hänellä on mm. ripsen pidennykset. Hän on aivan eri näköinen kyseisessä kuvassa, kuin missiaikana otetussa naturel kuvassa.

Vierailija
42/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä sievältä tuolla ns. meikittömässä kuvassa. En usko että hänellä varsinaisesti meikkiä on tuossa kuvassa, mutta kyllähän nuo tekoripset, rusketus, filtteri, hyvä valaistus ja kulmien microblading vaikuttaa paljon. 

Ei tuollaisen jälkeen juuri meikkiä edes tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
44/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan ymmärrä somemisukoiden kieltä!

"Meikittä" tarkoittaa että "olen pyyhkinyt meikit pois naamastani joten olen meikitön, mitä nyt mulla on tatuoitu huulenrajaukset huuliin ja kajalit silmiin, on kestoripset tai vähintään kestovärjätyt ripset ja kulmat, kestovärillä värjätyt hiukset, vähän hiusliusäkkeitä, hammaslaminaatit, täytettä huulissa, poskissa ja suihkurusketus, silikonia rinnoissa, sekä rasvaa pistetty peppuun, lisäksi kävin viikko sitten hoidattamassa kasvojen ja kaulan ihon kosmetologilla, sekä ottamassa botoksit joka ryppyyn ja juonteeseen, lisäksi olen valinnut sellaisen kuvakulman ettei vasemman posken finni näy, ja sellaisen valaistuksen ja filtterin, että iho näyttää hehkeältä, jne ... jne... jne..."

Joten olen kuvassa täysin meikittä! Ihailkaa mun luonnonkauneutta! :D

Vierailija
45/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on olemassa kaikenmaailman rajaus-tatuointeja, kulmameikki-tatuointeja, ripsipidennyksiä...

Niin enää ei jää paljoa puuttumaan kevyestä meikistä. 

Vierailija
46/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää lynkkausjoukkio taas koossa. Valitettavasti joillakin on vaan luonnostaan hyvä iho ja kasvojen rakenne. Kuulen tuosta naisesta meuhkattavan, mutta en tiedä miksi herättää vihaa, ei kyllä kauheasti kiinnostakaan.

Jotkut ripsien pidennykset/lisäkkeet on, jotka ehkä tekee varjollaan ruskean luomen.

Ei kyllä yllätä, että jos ei pidä jostakusta, niin etsimällä etsitään vikoja. Huoh.

Kyllä, Sara on hyvin kaunis, oli sitten meikkiä tai ei. Siksi me täällä palstalla ihmettelemme, että miksei hän uskalla poseerata uusissa kuvissa oikeasti ilman meikkiä? Miksi täytyy valehdella? Saralla on paljon netissä seuraajana nuoria naisia, jotka saavat vääristyneen kuvan luonnollisuudesta. Some ja selfiet aiheuttavat nuorille todella vääristyneet ulkonäköpaineet.

Vierailija
47/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää lynkkausjoukkio taas koossa. Valitettavasti joillakin on vaan luonnostaan hyvä iho ja kasvojen rakenne. Kuulen tuosta naisesta meuhkattavan, mutta en tiedä miksi herättää vihaa, ei kyllä kauheasti kiinnostakaan.

Jotkut ripsien pidennykset/lisäkkeet on, jotka ehkä tekee varjollaan ruskean luomen.

Ei kyllä yllätä, että jos ei pidä jostakusta, niin etsimällä etsitään vikoja. Huoh.

Jos mainostaa olevansa ilman meikkiä jossain kuvassa millä on kai tarkoitus näyttää luonnonkauneuttaan tai olla esimerkkinä nuorille niin kyllä se naurettavaa on jos omaa ripsipidennökset, pigmentoidut kulmat ja huulissakin vähän väriä. Meikitön kuva tarkoittaa täysin luonnollista naamakuva ilman mitään ripsipidennöksiä tai pigmenttikulmia. Turha silloin mainostaa olevansa ilman meikkiä kun on nämä "kestomeikit" naamassa.

Vierailija
48/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sadan vuoden päästä kaivetaan ylös näiden tiettyjen julkkisten ruumiit, niin mahtaa löytyy?! Ainakin laminaattia, silikonia, irtokarvaa ym. Mahtaa nykyihmiset ottaa hautaan mukaan iPadit ja selfie tikut?!

Vierailija
49/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten totta, että etenkin miehillä on todella vääristynyt kuva siitä miltä nainen näyttää ihan luonnontilassa. 

Minä en ole koskaan elämäni aikana meikannut kunnon pakkelimeikkejä. Yleensä laitan vain kevyesti ripsiväriä, luomiväriä, ripaus poskipunaa, vähän meikkivoidetta ja puuteria. Ja tuohon menee oikeasti paljon aikaa. Hiuksetkin suoristan ja kampaan antaumuksella, koska muuten minulla olisi ihan hirvittävät afrokiharat. 

Tällä arsenaalilla saan usein kuulla seuraavanlaisia lausahduksia (yleensä miehiltä)

- Sä oot kyllä tosi kaunis, miltähän sä näyttäisit jos alkaisit meikkaamaan

- Miten voit olla noin nätti ilman meikkiä?

- Sä se et sitten koskaan meikkaa (t.anoppi)

- Oon niin kateellinen kun sä uskallat olla ilman meikkiä

- Ootko koskaan kokeillut meikkaamista, vois sopia sulle

Auta armias jos en sitten joskus meikkaakaan, kysellään että oonko väsynyt, oonko sairas, näytätpä kalpealta yms. :D

Vierailija
50/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Sieppi meikittömänä:

https://4.bp.blogspot.com/-BaIoo7tJ9Is/Tj0lK97RFsI/AAAAAAAAMQ4/ZX8fTwyJ…

Tuo lienee aidosti meikitön. Tämän päivän IS jossa Sieppo kehuskelee itseään, 10cm pituiset liimatut tekoripset.

Taitaa tuossakin olla jotain, ainakin kovasti näyttää että olisi ohuehkot rajaukset. Mahtaako olla meikkitatuoinnit, voisi olla huulissakin rajaus.

Ja selvästi on värjätyt kulmat (todennäköisesti ripset myös ja hiuksista puhumattakaan. Finnit peitetty joko peitepuikolla tai meikkivoidetta iholla. Se siitä meikittömästä sekin, mutta on jo hyvin lähellä.

Mun mielestä kertoo ihmisestä, jos pitää valehdella julkisuudessa miltä näyttää meikittömältä. Mulle ei oo mikään ongelma olla ilman meikkiä tai meikattuna. Meikata saa ja se on mielestäni kivaa, ihmeellistä vaan jos pitää valehdella. Syynä kenties huono itsetunto?

Pidän valehtelua ulkonäöstä huonona asiana nuorten tyttöjen ja naisten kannalta. He vertaavat itseään julkkiksiin ja voi tehdä huonoa heidän itsetunnolleen, kun julkkikset julkaisevat "luomu/meikittömiä" kuvia itsestään ja "unohtavat" kertoa silikonitisseistä, rasvaimuista, huulitäytteistä, botoxista, tekohiuksista, -kynsistä, -ripsistä, suihkurusketuksesta, silmärajauksista, kestoväreistä kulmissa, hiuksissa, ripsissä, huulirajauksista, luomiväreistä, filttereistä, photoshoppaamisesta, 500 kcal dietistä, 3 h päivittäisestä treenaamisesta pt:n kanssa ym, 3 h päivittäisestä hiustenlaitosta ym. Ja tätä kuvaa julistetaan: Tältä näytän kun avaan silmäni aamuisin...:D

Ja kun nuoret miehet vertaavat tyttöystäviään näihin kuviin ja sitten pahimmillaan morkkaavat, kun sä ootkin ruma, kun et näytä tolta ilman meikkiä!

Joku rasvaton Fitness naisen ottama kuva samoissa asussa ja päivänä oli havainnollista. Eri asennossa poseeras tietyssä asennossa ja oli mahtava sixpack, toisessa normaalissa asennossa ja oli joku vatsamakkara. Niitä kun on kaikilla, kun istuu, vaikka olisi kuinka hoikka. Sitä ei vaan näytetä mediassa. 

Tämä on tärkeää, nuoret naiset!

Media näyttää vain sen siloitetun version julkkiksista, koska se myy. Sitä ei pidä luulla koko totuudeksi, koska jokainen näistä ihmisistä on lopulta aika arkinen vikoineen päivineen. Jokainen ihannoimasi ihminen käy kakalla, haisee hieltä, piereskelee ym.

Vierailija
51/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävä sanoa, mutta monilla ihmisillä ei ole kykyä havainnoida. Joten en ihmettele että joku meikattu nähdään meikittömänä tai päinvastoin.

Useasti kun olen leikannut hiuksiani oikein kunnolla lyhyemmäksi, esim. 10-15 cm pois latvoista, niin annas olla kun seuraavana päivänä moni tuttava kehuu että "onpas sun tukka kasvanut!"

Moni hämääntyy älypuhelinten kamerakuvista, niissähän on sitä vääristymää, jota voi käyttää hyväkseen. Lisäksi on kaikenlaisia teknisiä sovelluksia, joilla muokata kuvaa.

Ja sitten on poseeraus. Katsokaapa vain "herutuskuvien" asentoja, nehän ovat sellaiset kuin valokuvamalleilla, käsivarret kun nostaa ylös, pistää selän kaarelle, niin kummasti saadaan suoravartaloiselle mimmillekin muka muodot ja kapea uuma.

http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005306900.html

Vierailija
52/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten totta, että etenkin miehillä on todella vääristynyt kuva siitä miltä nainen näyttää ihan luonnontilassa. 

Minä en ole koskaan elämäni aikana meikannut kunnon pakkelimeikkejä. Yleensä laitan vain kevyesti ripsiväriä, luomiväriä, ripaus poskipunaa, vähän meikkivoidetta ja puuteria. Ja tuohon menee oikeasti paljon aikaa. Hiuksetkin suoristan ja kampaan antaumuksella, koska muuten minulla olisi ihan hirvittävät afrokiharat. 

Tällä arsenaalilla saan usein kuulla seuraavanlaisia lausahduksia (yleensä miehiltä)

- Sä oot kyllä tosi kaunis, miltähän sä näyttäisit jos alkaisit meikkaamaan

- Miten voit olla noin nätti ilman meikkiä?

- Sä se et sitten koskaan meikkaa (t.anoppi)

- Oon niin kateellinen kun sä uskallat olla ilman meikkiä

- Ootko koskaan kokeillut meikkaamista, vois sopia sulle

Auta armias jos en sitten joskus meikkaakaan, kysellään että oonko väsynyt, oonko sairas, näytätpä kalpealta yms. :D

Se ongelmahan Näissä julkisten "meikittömissä" kuvissa on että vääristyy se miltä oikeasti meikkaamaton naama näyttää. meikkaamattomana kun kaikki näyttää enemmän tai vähemmän syöpäpotilailta.

Vierailija
53/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyllä sievältä tuolla ns. meikittömässä kuvassa. En usko että hänellä varsinaisesti meikkiä on tuossa kuvassa, mutta kyllähän nuo tekoripset, rusketus, filtteri, hyvä valaistus ja kulmien microblading vaikuttaa paljon. 

Ei tuollaisen jälkeen juuri meikkiä edes tarvitse.

Niinpä. Miksi pitää laittaa tämän jälkeen vielä 500 tonnia meikkiä? 

Vähemmän on enemmän tässäkin asiassa.

Vierailija
54/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku sara olis joskus aiemminki yrittäny tätä samaa juttua? Olis mainostanu olevan ilman meikkiä ja silloinki sai palauteryöpyn. Meikkaajakoulun muka käynyt ja ei tiedä mitä tarkottaa meikitön.

Vierailija
55/55 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää väittää olevansa ilman meikkiä, kun aina niistä kuvista paistaa meikki ja kaiken maailman lisäkkeet kilometrin päähän.