Miten usein miehesi käy kapakassa ?
Täällä mies käy kaljalla joka päivä. Ja mua ottaa päähän. Itse en käy juuri koskaan.
Kommentit (4)
ei kiinnosta baareissa roikkua kannisia kattelemassa ja varsinkin kuuntelemassa
Totta kyllä, että jos on pakko ryypätä, niin ryypätköön sitten kapakassa. Eipähän tarvii katsella ja kuunnella typeriä juttuja. Tosi ikävää, jos mies ryyppää lasten nähden.
Ei haittaa mua, niin kauan kun mä tunnen olevani sille se tärkein asia ja saan myös mennä kuten haluan, ja mies kysyy että haittaako mua jos hän menisi. Jos on mielestäni tarpeeksi minun ja lastenkin kanssa, niin en todella ymmärrä miksi ei saisi mennä. Tuskin hän sieltä itselleen naisseuraa etsii, ja jos etsisi niin kai se jotenkin kotielämässä näkyisi verrattuna aiempaan.
1krt kuukaudessa tai kahdessa... vaihtelee...
tänään mies lähti saunailtaan ja ihan ilman mua. tuntuu ihan hassulta olla kotona kun mies on juomassa. luotan kyllä täydellisesti mieheeni,mutta en luota muihin naisiin. odottelen jo että jos vaikka olisi väsynyt ja tulisi jo kotiin mutta luulenpa että turhaan odottelen... taidan painua vaan pehkuihin odottamaan miestä kun se kännissä rämpii mun viereen aamuyöstä..