Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen kysyy: Miksi suomalaiset naiset EI täytä Facebookin : siviilisääty: kohtaa, mutta kertovat avoimesti hiivatulehduksista yms

Expat Finland
31.07.2017 |

Siis miksi suomalaiset naiset ei täytä Facebookin : siviilisääty: kohtaa ?

Mutta muuten omaan Facebookiin jaetaan ihan kaikki, siis ihan kaikki.

Onko naiset epävarmoja liitostaan.

Haluaako naiset nimenomaan pitää auki sen mahdollisuuden että parempi löytyy

USA:ssa parisuhteen alku ja loppu näkyy aina ensin facebookista

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko, että fb-status jotenkin estäisi eroamisen? En minä ainakaan mistään hiivoista fb:ssä puhu. En ole myöskään laittanut sinne siviilisäätyäni enkä työpaikkaani. Muutama lomakuva ja valmistumiskippistelykuva, siinä se. 

Vierailija
2/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei halua että ulkomaan lipevät miehet lähestyvät Facebookin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman USA:ssa asuessani, asuin 2 vuotta silion valleyssä ja on normi tapa että siviilisääty ja sen muutokset ilmoitetaan Facessa. 

Vierailija
4/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun facebookissani on vain ystäviä ja tuttavia, jotka tietävät siviilisäätyni. Muiden ei tarvitse tietää. Niinkuin ei kyllä hiivatulehduksistakaan.

Vierailija
5/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas. Itse asun Usassa, ja kävin nyt oikein tarkoituksella katsomassa, onko kavereilla mainintaa naimisissaolosta tms. No ei ollut. Älytöntä yleistämistä taas.

Vierailija
6/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan nähnyt hiivatulehdus päivityksiä Facebookissa. Mitä ihmeen wt profiileja olet katsellut :D

Vierailija
7/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni siviilisääty on täysin julkinen tieto jota ei ole mitään syytä salata.

Vierailija
8/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aina osuukin paikalle kuin sattumalta joku ulkomailla asuva?

Vierailija
9/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni siviilisääty on täysin julkinen tieto jota ei ole mitään syytä salata.

Miten niin julkinen tieto? Ai samalla tavalla kuin osoite, puhelinnumero tai henkilötunnus? 

Vierailija
10/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu kenellekään sellaiselle, joka ei sitä muutenkin tiedä.

Vierailija
11/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittooko se teille ulkomaan eläville kuuluu mikä minun siviilisäätyni on tai on olematta?

Vierailija
12/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nolompaa kuin fb sivilisääty postaus. Kiinnotaa teinejä ja 40-50v ihmisiä, jotka ovat internet teinejä

Vierailija
13/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko nolompaa kuin fb sivilisääty postaus. Kiinnotaa teinejä ja 40-50v ihmisiä, jotka ovat internet teinejä

50 v. työkaveri hekotteli, että kiva saada onnitteluja naimisiin menon johdosta. Rouva oli päivittänyt FB profiilin, naimisiin oli menty noin 25 v. sitten 😂

Vierailija
14/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on se jännää tuo yleistys. Toki kun se aloittajan tuntema Irmeli-Liisa ja Jessica kertoo siideripäissään hiivatulehduksesta ja genitaaliherpeksestä tulee heistä = Suomen kansa, kaikki suomalaiset. 

Vierailija
15/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilisääty vaihtelee mutta hiivatulehdus on ja pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi