Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin Facebook-päivitys?

Ärripurri
31.07.2017 |

Musta tuntuu etten kestä enää yhtään Fb-tai Instapäivitystä tekstillä Girls just wanna have fun.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikistäjät eli nämä olipa jännää, sain ihania/kamalia uutisia, jne. ja sitten, kun ihmiset kyselee, että mitä mitä? niin hiljaisuus. Samat tyypit kuitenkin jakaa näitä "10 ärsuttävintä fb, ym. päivitystä " ja niihin aloitus "tosi ärsyttäviä nuo vihjailijat ". Itse en kavereideni noihin edes kommentoi enkä myöskään laittele noita. Kaipa se jotain huomionhakua on.

Vierailija
2/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kirjoittelijoiden päivitykset, joissa ei ole päätä eikä häntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikistäjät eli nämä olipa jännää, sain ihania/kamalia uutisia, jne. ja sitten, kun ihmiset kyselee, että mitä mitä? niin hiljaisuus. Samat tyypit kuitenkin jakaa näitä "10 ärsuttävintä fb, ym. päivitystä " ja niihin aloitus "tosi ärsyttäviä nuo vihjailijat ". Itse en kavereideni noihin edes kommentoi enkä myöskään laittele noita. Kaipa se jotain huomionhakua on.

Joo vihjailu on ärsyttävää, varsinkin ne mihin on tägätty että ollaan sairaalassa ja jotain "Sellainen ilta sitten..." ja kun kysellään niin ei vastata, sanotaan jotain "Kerron chatissa" tai sit tyyliin käytiinkin vaan perus verikokeissa :D

Vierailija
4/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa oman kuvansa joka päivä. Ei edes komea.välillä kuvassa ruokailemassa. Vihjaa aina että on jonkun kanssa esim 2 lasia tms.kukaan ei kommentoi että kiitos seurasta tms. Mitä herättää teissä?

Vierailija
5/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isit hoitaa, mammat viettää laatuaikaa!" ja kuva viini/skumppalasin kanssa.

Vierailija
6/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikitreenaajat. Miten joku voikin saada joka ainoa päivä itsestään kuvan jumppatrikoissa ja lenkkareissa. Ja näitä julkaisee pahimmillaan jopa 5xpvä! Ei siinä, kiva kun jaksaa harrastaa, mutta ei kai siitä tarvii joka ainoa päivä päivittää instaa ja facea? Ikää jo 35 noin.

En voisi kuvitellakaan että jokaisesta lenkistä/urheiluhommelista tekisin päivityksen someen.

Vierailija
7/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liidukka kirjoitti:

Mies laittaa oman kuvansa joka päivä. Ei edes komea.välillä kuvassa ruokailemassa. Vihjaa aina että on jonkun kanssa esim 2 lasia tms.kukaan ei kommentoi että kiitos seurasta tms. Mitä herättää teissä?

En mä ainakaan ikinä kommentoi noin, jos olen ollut vastaavassa tilanteessa paikalle. En välttämättä edes tykkää. Sillä olinhan *paikalla* eli olen voinut sanoa kiitokset ihan kasvotusten.

Vierailija
8/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on 40 v ja hän käy joka vkl viihteellä. Sitten on #ystävät ja irvistyskuvia laitettu. Olen sanaton.

Vierailija
9/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverina yks nelikymppinen mies.

Kun käy poliisilaitokselta hakemassa uutta passia tms. Laittaa aamulla faseen ympäripyöreän päivityksen siitä kuinka joutuu nyt poliisilaitokselle. Ekalla kerralla joku kysyikin syytä.

Joskus myöhään illalla sitten vastasi kutakuinkin näin: heh heh, piti pitää kaikkia vähän jännityksessä koko päivä. Passin kävin hakemassa.

Seuraavalla kerralla kukaan ei enää kysellyt syytä poliisilaitoksella käyntiin. Illemmalla sitten itse siihen kommentoi että olipas mielenkiintoinen reissu. No joku sitten kysyi että mitäs. Ja vastaus taas että heh heh, säikähdittekö. Passin hain.

Nuo ei sinänsä ärsyttäviä ole, ennemmin myötähäpeää tuottavia.

Vierailija
10/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet naiset ja jokapäiväiset tilityksensä omasta fantastisesti sujuneesta erosta, miten he nyt elävät täysillä ja kuvaavat joka kahvikipon ja kaupanoven jos siinä pelargonioita tai hortensiat kukkii. 

Treenaajat. Ei vähääkään kiinnosta.

Bilettäjät / tyttöjen iltaa viettäjät. 

Arvoitukselliset "olipa taas..., pitipä sattua... voi jestas kun ketuttaa..." ja sitten radio silence.

Lasten sairauksien kuvailijat, suttunaamaisten vauvojen kuvaajat. 

Parisuhde hehkuttajat. "Rakkaan kanssa tässä ja tuolla ja siellä"

Kyllä näitä riittää ! Kiinnostavaksi koen remppakuvaukset, mielenkiintoiset reseptit (kuvineen), matkakertomukset ja -kuvat ja mielenkiintoiset lenkit esim. lehtiartikkeleihin. Ei tule kaikkia lehtiä jokapäivä silmäiltyä, niin mielenkiintoisiin artikkeleihin olen päätynyt juurikin FB päivitysten kautta.

Vierailija
11/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki hiton "tägää frendis tähän... Tägää se ja se, jonka kanssa haluaisit... J:llä alkava frendis tarjoo sulle kaljat!" Ja sitten mun pitää nähdä tällaista inside kaverikivaa uutisvirrassani? Ihmisistä, joista tunnen vaan toisen. Eikä vois vähempää kiinnostaa, että Jussi-Valtterin mielestä Tommi on se kaveri, joka näyttää eniten apinalta. Facebookin logiikka...milloin Facen sisällöstä tuli näin tylsää?

Vierailija
12/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, arvoitukselliset päivitykset ovat ärsyttäviä. Yhden laitoin ruksiin, ei kiinnosta. Selfie-pellet, oma pärstä jaksaa kiinnostaa aivan kamalasti - ihmetyttää näissä etenkin aikuiset naiset.

Vierailija
13/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Voi ei,meidän Purjo-Pirkko-Petteri on oksennus/paskataudissa. Meille voi tulla omalla vastuulla'. No kiva kun kaput tämän meidän kanssa.

'Voi ei,nyt meidän koko muu perhe on oksennus/paskataudissa. Tässä menee nyt sitten koko viikonloppu.' Perässä 10 henkilöä jotka voivottelee: 'voi ei,pikaista paranemista'.

VIhjailevat päivystykset:kohti uusia tuulia. Syksyllä rupean opiskelemaan.

Saliselfiet jatkuvalla syötöllä.

Päivystykset johon on lisätty 20 hästägiä perään

Vierailija
14/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kihoittaa jaat, ei kaput

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme