Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovutin miesten suhteen.

Vierailija
31.07.2017 |

Ei kiinnosta miesten huomio, joka kiinnittyy vain ulkonäköön ja siihen kuinka kaunis on.

Mutta miten selviydyn yksinäisyyden tunteesta, koko loppuelämäni?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta

Vierailija
2/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaika oisit minkä näköinen miehet aina vilkuilee muita . EI kiinnosta tuommoiset suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta

sulla sama tilanne mutta miehenä? mut ei mua silleen niinku kiinnosta Sun tilanne mitenkään... :D

Vierailija
4/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lemmikki. Ei niillä miehillä mitään tee, vaivaa vain ja työtä niistä on. Paljon helpompi olla yksin.

Vierailija
5/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lemmikki. Ei niillä miehillä mitään tee, vaivaa vain ja työtä niistä on. Paljon helpompi olla yksin.

minulla on silti jokin luonolline tarve pariutua. olen vasta 25vuotias. Itken joka ilta itseni uneen kun ei ole ketään jota halia. mutta en silti halua miesten pinnalista rakkautta.

Vierailija
6/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miesten huomio, joka kiinnittyy vain ulkonäköön ja siihen kuinka kaunis on.

Mutta miten selviydyn yksinäisyyden tunteesta, koko loppuelämäni?

Näin treffeillä heti että olet epävakaa pölypussi. Liikaa meikkiä ja kahviriippuvuus. Kiitos ei

Vierailija
7/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla on silti jokin luonolline tarve pariutua. olen vasta 25vuotias. Itken joka ilta itseni uneen kun ei ole ketään jota halia. mutta en silti halua miesten pinnalista rakkautta.

odotan vain että tulisin nopeasti vanhaksi ja pääsisin tästä tunteesta eroon, en jaksa pinnallista pariutumist hömpötystä

Vierailija
8/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Olet kuitenkin vielä nuori joten sulla on aikaa. Ehkä vielä löydätkin jonkun. Mun kokemus on että miehet ehkä vähän järkevöityy vanhetessaan ja alkaa arvostaa luonnetta ainakin nyt vähän enemmän. Mä olen 38-vuotias ja mulla on ollut aikaa ajatella asioita ja jotenkin päästä miesten yli ja vähän naistenkin.

Vierailija
9/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odotan vain että tulisin nopeasti vanhaksi ja pääsisin tästä tunteesta eroon, en jaksa pinnallista pariutumist hömpötystä

Odotat että tulet vanhaksi ja pääset tunteesta eroon? Ystävä hyvä, se tunne kun ei helpota vanhanakaan, päinvastoin voi korostua. Jos voit, ota lemmikki. Minä en allergisena voi joten joudun halimaan nallea hautaan (joka on jo aika lähellä minulla) saakka :) Tai hanki itsellesi työtä ja tekemistä, harrastuksia, niin paljon että et ehdi miettimään asiaa kuin illan viimeminuutteina ennen unen tuloa. T: samoin tunteva 50v

Vierailija
10/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio itse odottaa että rupsahdan totaalisesti, ennen kuin miehet alkavat kiinnittää minuun mitään huomiota parisuhdetta ajatellen. Nuorenahan se saalistaminen on tehtävä, kun eletään sitä elämän parasta aikaa, mitä sitä keski-ikäisenä enää alkaa mitään suunnittelemaan. Vanhemmatkin miehet katselevat itseään huomattavasti nuorempia naisia, juurihan tästä julkaistiin tutkimus mediassa. En vain tunnu olevan tarpeeksi kaunis, sosiaalinen ja kiinnostava miehille, tämä tilanteeni on ollut tällainen jo ihan esiteini-ikäisestä lähtien. Muut luokkani tytöt saivat pojilta huomiota, minua syrjittiin, kiusattiin ja pilkattiin armottomasti. Tämä  sama, negatiivinen asenne minua kohtaan miesten taholta on jatkunut aikuisikään saakka. Täytän pian 24-vuotta enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Jos en tässä iässä miehille kelpaa, miten vanhennuttuani muuttuisin heille yhtäkkiä haluttavaksi? Naisen kohdallahan ikääntyminen on paha juttu haluttavuuden kannalta, tämä on totuus. 

Vierailija
11/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio itse odottaa että rupsahdan totaalisesti, ennen kuin miehet alkavat kiinnittää minuun mitään huomiota parisuhdetta ajatellen. Nuorenahan se saalistaminen on tehtävä, kun eletään sitä elämän parasta aikaa, mitä sitä keski-ikäisenä enää alkaa mitään suunnittelemaan. Vanhemmatkin miehet katselevat itseään huomattavasti nuorempia naisia, juurihan tästä julkaistiin tutkimus mediassa. En vain tunnu olevan tarpeeksi kaunis, sosiaalinen ja kiinnostava miehille, tämä tilanteeni on ollut tällainen jo ihan esiteini-ikäisestä lähtien. Muut luokkani tytöt saivat pojilta huomiota, minua syrjittiin, kiusattiin ja pilkattiin armottomasti. Tämä  sama, negatiivinen asenne minua kohtaan miesten taholta on jatkunut aikuisikään saakka. Täytän pian 24-vuotta enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Jos en tässä iässä miehille kelpaa, miten vanhennuttuani muuttuisin heille yhtäkkiä haluttavaksi? Naisen kohdallahan ikääntyminen on paha juttu haluttavuuden kannalta, tämä on totuus. 

Minä ainakin miehenä näen parisuhteen haussa ulkonäköasiat ns. kyllä / ei mentaliteetilla.

Eli riittää että koen naiseen seksuaalista vetoa. Tämä ei tarkota että pitää olla pitkä, pitkäsäärinen, hyväperseinen ja isotissinen. Ihan normaali perusnainen on riittävän vetävän näköinen.

Luonne on paljon tärkeämpi kun ulkonäkö.

M28

Vierailija
12/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on paras.

Olen löytänyt koko pitkän elämäni aikana vain yhden kunnon miehen ja senkin vei joku toinen. Eli vaikka hyviäkin miehiä on, löytäminen on niin hankalaa etten viitsi enää kuluttaa siihen aikaa.

Vierailija
13/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan, julma totuus joka ei muuksi muutu, vaikka miten alapeukuttaisitte sitä faktaa täällä.

Vierailija
14/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut nuoret epätoivoiset: mukavan, ei-pinnallisen miehen voi löytää harrastuksen parista (ei salilta :) heh), opiskelu- tai työympyröistä tai oikeastaan mistä tahansa muualta kuin netistä/Tinderistä.

On parempi, että tutustuminen alkaa ilman paineita suhteesta/seksistä, niin kuin tuppaa olemaan nettifeittailussa. Lycka till!

Vierailija
15/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut nuoret epätoivoiset: mukavan, ei-pinnallisen miehen voi löytää harrastuksen parista (ei salilta :) heh), opiskelu- tai työympyröistä tai oikeastaan mistä tahansa muualta kuin netistä/Tinderistä.

On parempi, että tutustuminen alkaa ilman paineita suhteesta/seksistä, niin kuin tuppaa olemaan nettifeittailussa. Lycka till!

"Yhyy, netistä/Tinderistä ei voi löytää kunnollista miestä". Kyllä voi. Helpomminkin kuin harrastuksesta, jos harrastus on videopelit (yksin himassa) tai vaikka ristipisto. Myös monet taidejutut on naisten ylikansoittamia. Jos aloittaa miekkailun tai jonkun itsepuolestuslajin, niin sitten voi ehkä tavata miehiä... Sama juttu, jos opiskelee lastenohjaajaksi, opettajaksi, sairaanhoitajaksi, niin mahdollisuudet löytää mies "luonnollisista ympyröistä" pienenee. Mitä useampiin miehiin pääsee tutustumaan, niin sitä todennäköisempää on löytää sellainen jonka kanssa klikkaa, ja joka pitää myös itsestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan