Instagramin kahvikuppi-kuvat, en ymmärrä!
Siis otetaan kuva mukista ja #kahvia" #Iittala".. Tähän tyyliin. Ketä kiinnostaa oikeasti millaisesta mukista juot kahvisi?!
Kommentit (7)
Minusta ne ovat kivoja arkisia yksityiskohtia ja niistäkin voi saada inspiraation hommata jonkun itseään miellyttävän kupin (kun itseäni sattuvat kipot ja kupit jollain tasolla kiinnostamaan) :) Jatkuvalla syötöllä toki tympäisevät.
Liikunta- ja urheilusuoritukset eivät taas nappaa yhtään eli vuorostani ihmettelen ketä voi kiinnostaa tippakaan "kartat", joissa näkyy menty reitti, kilometrit, paljonko meni aikaa jne. Mielummin katselisin kuvia sieltä lenkin varrelta :)
Minä olen laittanut usein hastagiksi "lempimuki" tai sitten "uusi muki", en nyt joka aamu sentään ota kuvaa kahvikupistani :D
Kahvimuki on vielä ok mutta jatkuva viinilasikuvien esittely tympäisee. Onko se muotijuttu vai miksi niitä kuvataan?
Juuri tästäkin syystä miksi itse ne huomaat ja nyt täällä kysyt asiaa. Kaikkee voi tehdä ja pitääkin ,koska me voidaan.
Varmaan hyvä syy avata viinipullo päivittäin, että ihan kuvien takia vain.
Miksi seuraat ja katsot kyseisiä kuvia? Itse seuraan ig:ssä kuvia näyttävistä maisemista maailmalla, mitään kuvia kupeista ei näy. Mitä itse kuvaat vai pahoitatko vain mielesi toisten kuvista? Laita linkki profiiliisi :)