Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v mies seuurustelee 23v naisen kanssa

Vierailija
31.07.2017 |

mielipiteitä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein muuta mielipidettä kuin että mies on aika onnekas ja toivoisin itse olevani hänen tilanteessaan vastaavan ikäisenä.

Tunnen ihan oikeassa elämässä yhden 48v miehen joka meni naimisiin 24v naisen kanssa, ei voi kun kunnioittaa miestä.

Vierailija
2/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa oleva mies. Todella monta kertaa minua on naisten toimesta luultu alle 30-vuotiaaksi. Eli voisin uskoa jossain olosuhteissa tuonkin toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi vastustaa koska nuoret naiset on niin ihania.

Onko miehellä jo perhettä/haluaako lisää lapsia/haluaako tyttö perheen. Nämä kysymykset ratkaisevat jatkon.

Vierailija
4/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavaa! :) Taitaa tuo olla meilläkin sukuvika: isäni oli äitiäni 17 v. vanhempi, toinen mieheni minua 12 v. vanhempi. Suhteet voivat oikein hyvin ja päättyivät ns. luonnollisen poistuman kautta. Onnea heille vaan, kaikista vinoiluista (ehkä) huolimatta!

Vierailija
5/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein muuta mielipidettä kuin että mies on aika onnekas ja toivoisin itse olevani hänen tilanteessaan vastaavan ikäisenä.

Tunnen ihan oikeassa elämässä yhden 48v miehen joka meni naimisiin 24v naisen kanssa, ei voi kun kunnioittaa miestä.

Luulenpa, että kuvittelet tuon 23 v naisen vaalehiuksiseksi, hemaisevaksi, hoikaksi mallinäköiseksi nuoreksi naiseksi? Entäpä jos kyseessä onkin 24v lyhythiuksinen, selluliittinen, ihramahainen akneihoinen, tantta? Onko mies silloin ONNEKAS?

Voih tätä miesten onnellisuutta pinnallisista asioista...

Vierailija
6/6 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Tunnetko tällaisen pariskunnan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi