Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako joka aamuinen oksentaminen välttämättä jotain syöpää? Raskaana en voi olla enkä polta

Vierailija
31.07.2017 |

Olen 29v perusterve nainen, alkoholia mennyt jonkin verran runsaammin nyt mummin kuoleman jälkeen mutta viimeisimmästäkin kerrasta pari viikkoa eli ei ole mitään krapulaoksennusta.

Verta ei ole, mutta vatsa on tullut joka aamu nyt kuukauden ajan tyhjäksi eikä edes vesi pysy aina sisällä. Poikkeus oli tämä aamu jolloin en oksentanut. Verta ei ole mukana mutta kurkku on kipeä ja ärtynyt tästä.

Onko minulla jokin syöpä? En oleta että täällä olisi ennustajia, mutta onko jollain läheisellä/ tutulla ollut samankaltaisia oireita ja todettu syöpä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mikään syöpä. Noin nuorella ainakaan.

Vierailija
2/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressiä? Olen ite oksentanut aamuisin sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oireili riisiallergia noin.

Söin yhdessä välissä aika usein riisiä ja aloin oksentaa joka aamu sen takia.

Eli yksi mahdollisuus on joku ruoka-allergia?

Vierailija
4/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et voi olla raskaana? Oletko testannut?

Vierailija
5/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mieleen käydä lääkärissä?

Vierailija
6/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten alkoholin käyttöön, saattaa johtua gastriitista.

Käy lääkärissä, tähystys voi olla tarpeen.

Vierailija
7/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta aivopaineen nousu aiheuttaa aamuoksentelua ja päänsärkyä. Syynä voi olla esim. aivokasvain. Todennäköisesti kyse on jostain muusta, mutta asia täytyy tarkistaa. Hakeudu pikaisesti lääkäriin.

Vierailija
8/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aiheutti vatsan liikahappoisuus todella voimakasta pahoinvointia. Mikset ostaisi apteekista esim. somac control tabletteja (saa ilman reseptiä) ja kokeilisi niitä? En nyt syöpää ensimmäisenä miettisi, sillä pahoivoinnille voi olla vaarattomampi syy, mutta jotain sinun täytyy kyllä tehdä (hakeutua lääkäriin tai kokeilla lääkitystä).

Vierailija
9/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastriitti? Alkoholin käyttö yksi syy. Käy lääkärillä, tähystys voi olla tarpeen.

Vierailija
10/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon akuutin gastraatin oireet kuulostavat pelottavan tutulta :( kuolenko minä? Mitään muuta en noista syö/juo kuin alkoholia ja olen valmis vähentämään sitä radikaalisti. Miten se tähystys tehdään?

Ap

Vierailija
11/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi saattaa reagoida stressiin jonka on laukaissut mummisi kuolema. Lääkäriin.

Vierailija
12/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholinkäyttö toistaiseksi ja yritä olla stressaamatta. Jos oireet edelleen jatkuu -> lääkäriin. Syöpä on varmaan teoriassa mahdollinen mutta aika epätodennäköinen, ennemmin joku muu sairaus/vaiva voi olla taustalla.

Vierailija
13/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi voi oireilla noinkin. Se on monimuotoinen tauti. Närästys ei ole aina pääoire. Jatkuva oksentelu on kyllä syy lähteä lääkäriin.

Vierailija
14/14 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana. Kohtalaisen moni vauva on putkahtanut ulos naisesta joka ei omien sanojensa mukaan voi mitenkään olla raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi