Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat ilman liivejä - pettymys?

70G
31.07.2017 |

Minulla on kohtalaisen suuret rinnat, joita kohtaan tapailemani mies on osoittanut aika selvää mielenkiintoa. Emme ole vielä päässeet sänkyyn asti, ja olen alkanut tuntemaan epävarmuutta.

Olen hiljattain eronnut pitkästä parisuhteesta, joka alkoi ollessani parikymppinen. Siihen aikaan tiesin, että näky paljaista rinnoistani pudotti kyllä heteromiehen polvilleen. Sen jälkeen on ollut raskauksia, painon heittelyä jne., joten rinnat eivät ole enää entisensä.

Hyvät rintaliivit luovat vaatteet päällä illuusion yhtä hyvistä rinnoista kuin ne olivat kaksikymppisenä. Mutta tajuaako aikuinen mies, että rintojen suhteen "what you see is what you get" ei päde ennen kuin liivit on riisuttu? Yritän nyt siis lievittää epävarmuuttani kroppani suhteen, joten pliis kertokaa kokemuksia, joissa miehet ovat kiihottuneet isoista rinnoista, vaikka maan vetovoima onkin jo vähän purrut jne. :)

(Ei kai sitä miehelle kuitenkaan kannata etukäteen ruveta varoittelemaan, että liivien lähdettyä kourittavana ei olekaan kovin pystyä ja pehmeää... Vai?)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin hyvät 80 euron liivit ja leikkasin niihin noin pesäpallon mentävät reiät, kun tykkään nännien imeskelustä. Miesystävältä meinasi lentää silmät kuopista kun ratsastin päällä. Kun lupasin käyttää niitä usein, hän vasti maksaa ne. Eihän niitä voi käyttää t-paidan kanssa. Ei hän ole liivittömyytä vastaankaan, mutta innostui kyllä keksinnöstäni. Ovatko imetysliivit ryhdikkäitä. Niitä voisi kokeilla, jos ovat.

Todrlla hyvä idea, taidan itsekin tehdä samalla tavalla. Kesälläkin olis kiva kiusotella miehiä.

Vierailija
22/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe, tarkoitin että Todella hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin toope, ettei ymmärrä eroa liivitisdin ja vapaan tissin välillä, tyytyköön nukkeen. Tämä siis kaikella ystävyydellä.

Vierailija
24/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat tyrkyllä. Jo rintojen koko ja ryhdikkyys, sanoavat ottaakaa minut. Liukkaria tissien väliin ja sitten nussimaan.

Vierailija
25/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, kun nuorena poikana (18-v) olin kova tissifani. Valitsin tyttöystävänkin sillä perusteella, kenellä oli vaan isot rinnat. Pienirintainen ei olis tullut kuuloonkaan! Sitten kerran löysin nätin, ja isorintaisen tytön, ja alettiin olla yhdessä!

Tuli ensimmäinen kerta kun mentiin sänkyyn hänen kanssaan, ja minä niin odotin että saan riisua hänen paitansa ja liivinsä. Mutta se oli viimeinen päivä, kun tunnustin itseni isojen rintojen ystäväksi!

Muista vieläkin kun ajattelin  että "nuo on just samanlaiset ku mun 70-v mummolla" !

Oikeesti, _korkeintaan_ b-kupit on luonnolisissa hyvännäköiset! Kaikki sitä isommat roikkuu! Silarit sitte erikseen. Nykyään diggailen pepuista, niitä ei voi liiveillä tms feikata.