Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian tuttu kampaaja - ongelmia

Vierailija
31.07.2017 |

Ongelma... Miten vaihtaa kampaajaa ilman että nykyinen kampaaja suuttuu? Tää mun kampaaja on lapsen koulukaverin äiti, mun entinen koulukaveri, ollaan face-ystäviä ja parasta kaikessa... asutaan samalla kadulla eli nähdään melkein päivittäin kun lenkitän koiraa tai kävelen lähikauppaan.

Nykyinen on tosi kiva ihmisenä mutta kampaajana tylsä koska hänen mielestään mulle sopii vain tietyntyyppinen malli tai väri. Pelkään että jos menen toiselle niin meillä katkeaa välit.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että jos se ei tee sulle sitä kampausta minkä haluat niin meet teettämään toisella. Yksinkertaista.

Vierailija
2/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... onkohan kampaajat noin herkkiksiä? Luulisin, että suhtautuisi han ok. Ehkä ei mieti vapaalla kenenkään hiuksia...? Tai kuka hänellä käy, kuka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla kampaajan myös kyllästynyt sinuun, hiuksiisi tai, jos teillä ei mene näkemykset yksii. Kilttinä asiakaspalvelina kohtaa sinut kuitenkin aina hymy huulilla esim kaupassa, lenkillä.

Sanot reippaasti meneväsi toiselle kampaajalle hakemaan uutta näkemystä.

Saatatte molemmat huokaista helpotuksesta.

Terv. Kampaaja

Vierailija
4/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.... onkohan kampaajat noin herkkiksiä? Luulisin, että suhtautuisi han ok. Ehkä ei mieti vapaalla kenenkään hiuksia...? Tai kuka hänellä käy, kuka ei.

Tää on herkkis, itsepäinen ja tosiaan liian tuttu. En halaisi rikkoa välejä mutta en halua näyttää samalta kuin 10 vuotta sitten.

Vierailija
5/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla kampaajan myös kyllästynyt sinuun, hiuksiisi tai, jos teillä ei mene näkemykset yksii. Kilttinä asiakaspalvelina kohtaa sinut kuitenkin aina hymy huulilla esim kaupassa, lenkillä.

Terv. Kampaaja

Voisiko olla näin? Jos rohkaisen itseni ja varaan ajan toiselle.

Vierailija
6/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Kampaaja

Voisiko olla näin? Jos rohkaisen itseni ja varaan ajan toiselle.

Juuri näin. Sanot vain asian suoraan hänelle. Etkä ala luimisteleen. Terv kampaaja

7/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapa suusi.

Vierailija
8/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet joudu maksamaan lampaanpaistista.

Vierailija
9/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantyyppinen tilanne! Tosin en tunne kampaajaa entuudestaan, oon vaan käyny sen verran monta kertaa samalla että ollaan tultu aika tutuiksi. Nyt viimein tajusin ettei kys. kampaaja saa aikaan sellaista lopputulosta kuin haluan, ja päätin vaihtaa kampaajaa. Tämä syyllisyyden ja häpeän tunne on kummallinen. :D

Vierailija
10/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on herkkis, itsepäinen ja tosiaan liian tuttu. En halaisi rikkoa välejä mutta en halua näyttää samalta kuin 10 vuotta sitten.

Ok, siinä tapauksessa hankala tilanne.

Vierailija
11/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut liikepaikkaa muutamia kertoja ja vain saadakseni eri asiakaskuntaa virkistykseni. Terv kampaaja

Vierailija
12/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano vaikka saaneesi lahjakorttia jos niin jännittää?

Vierailija
13/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toisella kampaajalla koska "sait" lahjakortin kyseiseen paikkaan. 😉

Vierailija
14/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutulla kampaajalla, jolla myös hyvin itsepäinen näkemys siitä mikä minulle sopii. Olikin ainoa jolla tällainen näkemys oli, muilla kampaajilla on ollut sama käsitys kuin itsellä esim kylmästä vai lämpimästä sävystä. Ei suostunut leikkaamaan haluamaani mallia eikä laittamaan toivomaani väriä. Kun kerroin mitä haluan, oli lopputulos aina silti näkemyksensä mukainen; väärän värinen ja liian lyhyt. Kerran pyysin korjausta ja tekikin, ei silti ollut toivomani. Kävin muissakin paikoissa ja jotenkin jaksoin toivoa että olisi niidenkin jälkeen nähnyt hyvännäköiseksi sen mitä muutkin. Miksi roikuin, ja jaksoin toivoa muutosta: oli huomattavasti edullisempi kuin muut ja paljon lähempänä. Myös aikoja sai joustavasti. Kerroin kyllä aina mitä olisi pitänyt muuttaa ja omituisiin pinttymiinsä "en laita sitä väriä koska sulla on toi luomi tossa.. yms", vastasin että kummallekos meistä se tukka tulee. Nyt tyytyväinen mutta käyn silti kahdessa paikassa, vaihtelu hyvästä, en aio juuttua enää.

Vierailija
15/19 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että käy jollain toisella tutulla kampaajalle ku ette muuten kerkeä näkemään niin kuulumiset vaihdatte samalla. Tai sitten vaan vaihdat ilman selittelyjä

Vierailija
16/19 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama juttu minulla taas tänään: liian tuttu ja en saa saakeli suustani, että ei mummoviimeistelyä, kiitos tälläkään kertaa. Pinninutturasykeröllä ulos kampaamosta ja kotona tukka auki. Herranjestas oon idiootti!!

Vierailija
17/19 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy vaihteeksi jollain toisella, sano vaikka että kävit työ- tai lomamatkalla kampaajalla tai että sait lahjakortin jonnekin ja kävit siksi siellä. Sitten voit vaikka palatakin sille tutulle kampaajalle, todennäköisesti hän suostuu kuitenkin sitä uutta tyyliä ylläpitämään, vaikka ei ikinä itse alunperin sitä suosittelisikaan. 

Vierailija
18/19 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä salilla kampaaja, josta on tullut tuttu. En IKINÄ menisi hänelle.

Vierailija
19/19 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei voi elää pelkäämällä kampaajan loukkaantumista. Mieti hetki ja kuvittele, mikä olisi pahinta mitä kampaajan vaihtamisesta voisi seurata? Todennäköisesti ei mitään. 

Yrittäjille yksi selkeä asia on se, että asiakkaita on kun on kysyntää taidoilleen ja ei asiakkaita, jos ei tee työtään hyvin.