Miksi ihmiset toivovat helteitä? En ymmärrä.
Kuka oikeasti nauttii siitä että on tuskallisen kuuma? Aurinkoa voi ottaa vähemmälläkin lämmöllä. Kuumuus vie kaiken energian, suklaat sulaa. Ei jaksa käydä lenkillä.
Selittäkää minulle, miten se oleminen muka on mielekästä jos on näin kuuma ja hiostava ilma? Täyttä tuskaa.
Jos nauttisin kuumuudesta, olisin jäänyt Australiaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5498 kirjoitti:
Kuka oikeasti nauttii siitä että on tuskallisen kuuma? Aurinkoa voi ottaa vähemmälläkin lämmöllä. Kuumuus vie kaiken energian, suklaat sulaa. Ei jaksa käydä lenkillä.
Selittäkää minulle, miten se oleminen muka on mielekästä jos on näin kuuma ja hiostava ilma? Täyttä tuskaa.Jos nauttisin kuumuudesta, olisin jäänyt Australiaan.
Pieni rasvaprosentti aiheuttaa sen, että palelen todella herkästi. Ja sen, että en valita kuumuutta, kun on 30 astetta lämmintä. Minulle se on lämpötila, jolloin voin käyttää kauniita hellemekkoja ja pystyn olemaan rannalla palelematta. Joten siksi toivon helteitä, etten palelisi koko aikaa.
Seuraavaksi joku fiksu ehdottaa, että pukeutuisit lämpimämmin. Niin...olisi kiva edes kesällä tareta olemaan rannalla 10 minuuttia pidempään ja käyttää niitä hellemekkoja villapaitojen sijaan.
Pystyn helposti urheilemaan jopa yli 30 asteen lämmössä. Juoksulenkki taittuu tuosta vaan, ei tule liian kuuma.
Mullakin on pieni rasvaprosentti, mutta silti on aina kuuma 😡 No, se hyvä puoli tässä on, että voin käyttää ihania kesämekkojani myös keväällä ja syksyllä 😁
En minäkään ymmärrä. Minusta alkaa olla tuskallista liikkua ulkona, jos helleraja menee rikki. Jatkuva hiki ja nihkeä olo on inhottavaa. Sellainen 18-22 astetta, puolipilvistä ja vähän tuulta on minulle just passeli! Tämä kesä on siis meilläpäin ollut minulle justiinsa sopiva. :) Talvesta en myöskään välitä mutta tällainen leppeä ja sopivan viileä kesäsää saisi olla vaikka koko ajan minun puolesta.
Niin ja 44 jatkaa, että ihan normaalipainoinen olen, mutta lämminverinen ja lihasmassaa aika reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeis mennä uimaan. Sais pestyä loput matot. Marjat ja omenat kypsyis. Lapsien takia.
Kuka idiootti enää nykyään käyttää mattoja!? :D
Ohis: Niin, Suomessa on paljon jatkuvista kivuista kärsiviä. Monella, esimerkiksi minulla, viileys lievittää oireita ja lämpö pahentaa niitä. Olen pahoillani, jos sinulla on toisinpäin mutta esimerkiksi alkukesä oli minun terveydelleni ihanteellinen.