Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas töihin, itkettää. Viikko menee taas siihen, että en saa öisin nukuttua

Vierailija
30.07.2017 |

iltaisin olen ihan raato, mutta kun pitäisi mennä nukkumaan piristyn. Kun vihdoin saa, unta herään ennen viittä murehtimaan työasioita. Varmaan pakko käydä työterveydessä hakemassa unilääke piakkoin. Töissä voi sitten käydä välillä vessassa itkemässä...huoh, ei tämä ole ihmisen elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos etsit toisen työpaikan?

Vierailija
2/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu joskus melkein samas tilantees...lähde hyvä ihminen pois jollet saa tilannettas parannettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielenterveyden menetys ei ole tuon työn väärti. Usko pois. Ole kiltti itsellesi ja ota loparit. Ei se elämä siihen työpaikkaan kaadu. Been there, done that. Voimia

Vierailija
4/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde.

Vierailija
5/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes identtinen tilanne minulla. Neljä lasta, en todellakaan voi ottaa vaan lopareita. En saisi millään elätettyä perhettäni karenssin aikana.

Täällä päin ei vaan ole töitä, olen hakenut kaikkia mahdolisia ja mahdottomia monen vuoden ajan,

Vierailija
6/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Tosin kyseessä on maksullinen hierontakoulu, joten en voi jättää kesken koulua ennen valmistumistani. Ahdistaa mennä kouluun ilmaiseksi orjaksi, kun emme saa edes palkkaa tekemästä työstämme. Joka päivä menee hirveässä kiireessä ja ruokataukoa ei kerkeä kunnolla pitämään. Olen aivan rikki henkisesti ja fyysisesti. Koulu on tappanut motivaationi koko alaa kohtaan. Oli pakko avautua.

Vierailija
7/7 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on myös yksinhuoltaja, se onkin osa tätä stressiä, kun on yksin vastuussa lapsista, talosta ja kaikesta. Pakko vaan painaa, niin kauan että tulee totaalistoppi. Juu, lapsilla on isä, mutta sitä ei voisi mun huolet vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme