Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero pitkän suhteen jälkeen, miten eteen päin?

Vierailija
30.07.2017 |

Tänään ollaan taas koko helvetin päivä riidelty tuon aasin kanssa, en kestä enää. Tappelu meni fyysiseksi, eikä ollut eka kerta. Ollaan oltu melkein 10 vuotta yhdessä, mutta nyt päätin että tämä loppuu tähän. En ole vielä sanonut tuolle toiselle että aion lähteä. Miten kannattaa kertoa, ja miten pystyn pitämään pääni? Olen puhunut erosta ihan tosissaan jo aiemmin, mutta hän on itkulla ja "rakastan sinua"- leperryksillä saanut jäämään. Haluan pois tästä suhteesta, tällä ei ole minulle mitään annettavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasin kans 🐴 :D

Vierailija
2/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasin kans 🐴 :D

No mikäs siinä, aasi mikä aasi :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Lähde mitään sanomatta.

Vierailija
4/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Lähde mitään sanomatta.

Yritetty on, ei toiminut. Muita ehdotuksia? Ap

Vierailija
5/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että vielä vuodenkin päästä olette yhdessä, ikävä kyllä..

Vierailija
6/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy fyysiseksi niin etkö pelkää miestäsi? Luulis sen jo riittävän lähtemiseen

Vierailija
7/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomenna arkipäivä ja asunto hakuun. Mistä ihmeestä riitelette ja ihan käsiksi pitää käydä?! 

Vierailija
8/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä etukäteen kämppä ja tee muuttoilmoitus netissä. Sitten ei enää olekaan helppo perääntyä. Tuskinpa se toinenkaan osapuoli on tällä hetkellä onnellinen.

Minulla on nyt niin, että olen itse ollut täysi sika ja nyt mies jättää minut varmasti. Tuntuu ihan kauhealta ja varmasti teen tuon rakkausruikutuksen monta kertaa. Mutta riitelemme jatkuvasti, ja olemme riidelleet alusta alkaen.

Ero sattuu, mutta on kai ihan mielenterveydenkin vuoksi pakollinen. Meilläkin ovat riidat menneet myös fyysisen puolelle. Sen pitäisi olla jo aikamoinen hälytysmerkki.

Vierailija
9/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tollasessa tilanteessa pakkasin miehen kamat itse ja vein hänet pois. 100 krt aiemmin oli yritetty erota mutta mies alkoi aina anella ja parkua. Nyt toimin kuin kone, en antanut tunteille valtaa ja sain miehen ulos elämästäni. Mies alkoi tietenkin heti pommittaa tekstiviesteillä anellen ja parkuen, en vastannut niihinkään mitään. Sillä tavalla toimin siis myös eri tavalla kuin aimmilla kerroilla.

Vierailija
10/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan seksi ainoa liima? Se ei oikeasti tuo onnea. Riitely kertoo heikosta keskustelutaidosta. Käsiksi käyminen ei lopu.

Ensin etsi se asunto. Vaihda puhelinnumerosi. Etsi seurakunnastasi rukousryhmä. Mene rohkeasti. Saat uusia ystäviä ja ajatusmaailmasi avartuu. Jos oikeasti haluat muutoksen elämääsi, se voi löytyä juuri em. paikasta.

Vierailija
11/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä auta kuin kerätä tärkeimmät tavarat kassiin käden ulottuville. Sen jälkeen todeta miehelle, että kyllä tää on nyt tässä. Itku ja lepertely ei tällä kertaa auta, vaan nyt on oikeesti loppu. Mikään ei ole muuttunut paremmaksi ennenkään eikä muutu jatkossakaan.

Jos mies käy väkivaltaiseksi niin kassi mukaan ja turvakotiin ja sieltä saat apua rikosilmoituksen tekoon ja asunnon etsintään. Turvakoti on siitä hyvä, että siellä osataan tukea erossa väkivaltaisesta puolisosta, ja kertoa mistä ja miten sinun kannattaa edetä asioissa.

Vierailija
12/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaikka seepraan, mutta älä kuitenkaan sikaan.

Vierailija
13/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi elämä kirjoitti:

Onkohan seksi ainoa liima? Se ei oikeasti tuo onnea. Riitely kertoo heikosta keskustelutaidosta. Käsiksi käyminen ei lopu.

Ensin etsi se asunto. Vaihda puhelinnumerosi. Etsi seurakunnastasi rukousryhmä. Mene rohkeasti. Saat uusia ystäviä ja ajatusmaailmasi avartuu. Jos oikeasti haluat muutoksen elämääsi, se voi löytyä juuri em. paikasta.

Ei meillä ole enää seksiä, ollut pitkään aikaan. Ja sillon kun on, on minun nautintoni toissijainen. Netistä löysin kivan näköisen ja edullisen kämpän. Huomenna jos saisin aikaiseksi soittaa ja kysyä milloin sitä pääsisi katsomaan. Puhelinnumeroa ei varmaan tarvitse vaihtaa. Ja en kuulu seurakuntaan enkä usko jumalaan. Mutta kiitos silti. Ap

Vierailija
14/15 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä auta kuin kerätä tärkeimmät tavarat kassiin käden ulottuville. Sen jälkeen todeta miehelle, että kyllä tää on nyt tässä. Itku ja lepertely ei tällä kertaa auta, vaan nyt on oikeesti loppu. Mikään ei ole muuttunut paremmaksi ennenkään eikä muutu jatkossakaan.

Jos mies käy väkivaltaiseksi niin kassi mukaan ja turvakotiin ja sieltä saat apua rikosilmoituksen tekoon ja asunnon etsintään. Turvakoti on siitä hyvä, että siellä osataan tukea erossa väkivaltaisesta puolisosta, ja kertoa mistä ja miten sinun kannattaa edetä asioissa.

Kun tuntuu että olen ansainnut tämän paskan suhteen kun itse lyön ihan yhtälailla. Minulla ei ole mitään paikkaa mihin mennä, jos lähden nyt saman tien. Ottaako ne turvakotiin lapsettomia ihmisiä? Ap

Vierailija
15/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä turvakotiin voi mennä myös lapsettomat. Yhteystiedot löytyvät Nettiturvakodista: https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi