Minua itkettää :-(
Huomenna taas joudun palaamaan töihin eli arjeksi kutsuttu Helvetti alkaa, nimittäin aikaiset aamuheräämiset (jotka ovat minulle aina yhtä tuskaa), jatkuva haukkuminen, ryhmän ulkopuolelle jättäminen, pilkkaaminen, vähättely, komentelu ja mitätöinti töissä, työtehtävät joista en pidä lainkaan ja jotka ovat ihan liian raskaita minulle sekä taatusti silkasta stressistä johtuva mahakipu ja usein toistuva ripuli. En tiedä, että miten selviä jouluun asti tappamatta itseäni, varsinkin kun tiedän, että joudun olemaan siellä työssä eläkkeelle jäämiseen asti eli vielä yli 30 vuotta :-(
Kommentit (30)
Missä olet töissä? Tuo ei kuulosta normaalilta. Oletko ihmiskaupan uhri? Siinä tapauksessa yhteys poliisiin.
Taidat olla kotiäiti jos et kerran saa lopputiliä. No, voi kotoakin lähteä, tiedoksi.
Miten niin et pääse työstä eroon?? Et vaan mene sinne. Tarkoitatko, ettet uskalla mennä sanomaan itseäsi irti. Onko jokin sukurasitetyöpaikka.... Ei ne tule kotoa hakemaan. Voi sen työn niinkin lopettaa.
Työnataja on siis miehesi tai veljesi?
Hei ap, mua ei vaan itkettänyt, mä itkin tänään. Mutta siksi että kotielämäni ajaa loppuun.
Työ on vaan työ, älä jää siihen roikkumaan puoleksi vuodeksi ilman aivan ällistyttävää syytä (ansaitset miljoonia tai sen avulla saat takuuvarmasti paikas unelmatyöstäsi).
Sun ei tarvi kestää tuota, mä en pääse tästä ulos ennen kuin rakkaus lopultakin kuolee tai fysiikka pettää sydämen mukana.
Häh, ei voi saada lopputiliä?
Ei voi olla totta. Kai työpaikallasi on luottamusmies/nainen, tai ainkin joku sen kaltainen?
Tai edes työkavereita?
Ap avaa meille vähän tuota työkuviotasi
Halaus, voi sinua pientä 😢 minä tein sen ratkaisun että etsin jonkun "välityöpaikan" että pääsen pois kiusaavan pomon alta. Irtisanouduin ja nyt olen monen mutkan kautta unelmapaikassa. Tee se ratkaisu! Etsi uusi paikka, madalla kynnystä ja palkkaa mutta älä uhraa terveyttä.
Perustelusi on huono. Päässeet kyllä tietosi eroon jos tahdot. Mitäpä jos vain haluat rypeä itsesäälissä?
Vie kirjallinen eroilmoitus. Sitten kun irtisanoutumisaika on mennyt umpeen niin et enää mene sinne. Vaikeaa?