Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua itkettää :-(

En jaksa enää elää!!!!
30.07.2017 |

Huomenna taas joudun palaamaan töihin eli arjeksi kutsuttu Helvetti alkaa, nimittäin aikaiset aamuheräämiset (jotka ovat minulle aina yhtä tuskaa), jatkuva haukkuminen, ryhmän ulkopuolelle jättäminen, pilkkaaminen, vähättely, komentelu ja mitätöinti töissä, työtehtävät joista en pidä lainkaan ja jotka ovat ihan liian raskaita minulle sekä taatusti silkasta stressistä johtuva mahakipu ja usein toistuva ripuli. En tiedä, että miten selviä jouluun asti tappamatta itseäni, varsinkin kun tiedän, että joudun olemaan siellä työssä eläkkeelle jäämiseen asti eli vielä yli 30 vuotta :-(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haleja, mene ihan ekaksi nyt työterveyslääkärille puhumaan murheistasi, sulla taitaa olla burn-out. voimia paljon

Vierailija
2/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on vain yksi elämä, ei sitä voi tuhlata noin. Etsi uusi työ. Jos ei mahdollista suoraan niin opiskelua ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paha olla töissä pitää tehdä jotain muuta. Jos on jo itsarin partaalla niin eikai se paljon huonommaksi mene vaikka ottais loparit.

Vierailija
4/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v. työtön nainen, näitä lukiessani tuntuu, että parempi olla köyhä ja työtön kuin menettää mielenterveytensä työssä. Voimia ap, mene työterveyslääkärille (sinulla sellainen vielä on ) ja pyydä sairauslomaa. Olet vielä nuori, sinulla on mahdollisuuksia.

Vierailija
5/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on vain yksi elämä, ei sitä voi tuhlata noin. Etsi uusi työ. Jos ei mahdollista suoraan niin opiskelua ensin.

En voi etsiä itselleni uutta työtä, koska en saa lopputiliä tästä nykyisestä työstäni ja kahta työtä en jaksa tehdä.

Vierailija
6/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työstä pääsee eroon halutessaan.

Vierailija
7/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että et tule selviämään millään 30 vuoden putkesta.

Vierailija
8/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö haluat tulla hulluksi? Hae uutta työpaikkaa ennen kuin olet siinä pisteessä ettet jaksa hakea.

Vierailija
9/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkö haluat tulla hulluksi? Hae uutta työpaikkaa ennen kuin olet siinä pisteessä ettet jaksa hakea.

Minulla ei ole mitään hyötyä hakea uutta työtä, koska en saa nykyisestä työpaikastani lopputiliä ja kahta työtä en jaksa tehdä!

Vierailija
10/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työstä pääsee eroon halutessaan.

Minä en pääse.

Vierailija
11/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis orja?

Vierailija
12/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet heti aamusta pomon puheille ja kerrot irtisanoutuvasi.

Tuossa tilassa et pysty hakemaan työtä.

Eli ensin sanot itsesi irti ja sitten haet töitä.

Vierailija
13/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna vähän, miten niin et saa lopputiliä?

Vierailija
14/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat todella olla pollatohtorin tarpeessa.

Vierailija
15/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hyötyä hakea uutta työtä, koska en saa nykyisestä työpaikastani lopputiliä ja kahta työtä en jaksa tehdä!

hei hyvä ystävä, soita aamulla itsesti sairaaksi huomenna. sinä et ole nyt työkunnossa ja tarvitset apua ja lepoa mielestäni. sitten varaat aikaa jollekin lääkärille, ja siellä juttelette tilanteestasi. monet ihmiset eivät huomenna mene töihin syystä tai toisesta, toisilla on burn out toisilal nuha. sinuna en menisi huomenna, vaan nyt keskität kaiken energian siihen että pysyt koossa. voimahalit Sinulle

Vierailija
16/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla olet ap ?

Vierailija
17/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna vähän, miten niin et saa lopputiliä?

Minulle vain naurettaisiin, jos hakisin lopputiliä ja käskettäisiin menemään takaisin töihin.

Minä en saa lopputiliä, uskokaa jo!

18/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilet työpaikalla huomenna kertoa, kuinka sinulla on niin paha olla töissä siellä, että itketti palata. Kertoa nuo syyt. Ehkä joku tajuaa muuttaa tapojaan, ehkä joku jopa tukisi sinua, tai mikään ei muutu, mutta tuskin se siittä pahenisikaan.

Vierailija
19/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hajoa sitten tyhmyyteesi, muuta ei voi sanoa.

Vierailija
20/30 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sähköposti pomosellesi.

"Irtisanoudun tänään xx.xx.xxxx" ja nimi alle.

Kuukauden päästä kuljet vapauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän