Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin pakkomielteisiä iästä?

Vierailija
30.07.2017 |

En ymmärrä miksi kiinnitetään niin paljon huomiota siihen, minkä ikäinen ihminen on. Puhutaan siitä onko ikäisensä näköinen, kehutaan kun on nuoren näköinen ja paheksutaan kun on vanhan näköinen. Ollaan hirveän tarkkoja minkä ikäisten kanssa seurustellaan, mielestäni on lapsellista jos esim 35-vuotias ei missään tapauksessa voi kuvitella seurustelevansa yli 40-vuotiaan kanssa.

Ikä ei aina määrää sitä millainen ihminen on. On rikkaus olla tekemisissä eri ikäisten ihmisten kanssa. Lakatkaa kyttäämästä sitä minkä ikäinen kukin on!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isomman ikäeron suhteet eivät vain sytytä, vaan vaikuttavat suorastaan perversseiltä. Olen esteetikko, joten en tahdo itseäni vanhempaa miestä, kun itse olen kovin kaunis ja nuorta lihaa.

Joku vanhempi mies voi treenattuna näyttää ok, mutta heidän aikansa on sitten 20 v päästä, jolloin minä myös tahdon olla hyvin treenattu 45 v nainen! Enkä silloinkaan tahdo olla 65 vuotiaan rapistuvan, hoikan, lihaksikkaan (treenaisi nuoremman vaimonsa eteen), mutta silti  roikkurinnuksisen miehen kanssa, jonka hauiksetkin olisivat valahtaneet sivuun! He olisivat silloin liian vanhoja minulle!

Huonokuntoinen ikäiseni on vanha minulle nytkin!

Lisään, että nuorella on nuorten jutut ja niitä ei viedä minulta! Olen henkisesti kypsä saamaan suhteelta sitä mitä itse  tahdon!

Vierailija
2/2 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhempien naisten mielestä ikää ei saisi tuijottaa. Minkäs teet? Kun ihon kiinteys on kadonnut ja hiuksesta harmaa kuultaa ei se miestä sytytä. Päinvastoin. Nainen rapistuu ja se on merkki lisääntymiskyvyttömyydestä. Mieshän on lisääntyjä sukupuoli sillonkin kun ehkäisy on kuvioissa.

Puheet naisen vaihdevuosien jälkeisestä seksistä on apuväline tehtailijoiden luoma kuva. Ne hommat vaan on takanapäin. Samalla naisesta katoaa hehku, elämän ilo ja hauskuus.

Ikä on todella muutakin kuin numeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla