Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tanssilavoilla on oikeasti?

Vierailija
30.07.2017 |

Paljon kuulee että ihmiset vaan tulee oman parin kanssa tanssimaan tai että pitää osata ihan älyttömän hyvin tai kukaan ei hae..

Entäs sit ikäjakauma? Aina sanotaan et paljon nuoria mutta mitä se tarkottaa, noin vaikka prosenteissa? Kuinka paljon alle 35?

Ylessä oli taas positiivinen juttu lavoista niin kyselen..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea olet? Länsi-Suomessa taitaa käydä herkemmin nuorempaa väkeä kuin idässä. Esiintyjä vaikuttaa ikäjakaumaan. Ja tietyt esiintyjät vetävät ohjelmistollaan puoleensa tiettyjä tanssityylejä suosivia tanssijoita.

Vierailija
2/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää. Todella vähän alle nelikymppisiä on. Juuh, pitäisi kai osata tanssia, minut on jonkun kerran tanssittaja haukkunutkin. Plus ne kaikki muut paikalla olevat naiset jotka eivät kuulemma osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis länsi-suomesta, mutta mua aina ihmetyttää että ketä ne nuoret on ketkä muka siellä käy kun ite en tiedä ketään!

Vierailija
4/4 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan ajan hermolla, mutta meillä päin ainakin Sinitaivas ja Finlanders vetää nuorempaa yleisöä. On niitä muitakin, mutta oon käynyt viime vuosina niin vähän, etten uskalla mennä sanomaan.

Ja tunnen kyllä jonkin verran parikymppisiä, jotka käyvät lavoilla. Ei se pelkkää legendaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi